fredag 8. januar 2010

2 veldig stolte damer





Vi kom i mål!!
Kl 0130 ble gulvet ferdig på Tomines rom!! Min
svigerinne og jeg hentet gulvet i kveld og har lagt det helt alene!!
Det gikk fint, og mye moro har vi hatt. Nå ble det klart til listing
for snekkeren som kommer kl 07.. Dvs om noen timer.. Jeg er
overlykkelig nå for at vi snart er i mål.. 

Min kjære mann harfortsatt noen timer igjen på huset i natt slik at
 strømmen kan koblesi morgen. 
Gulvet er i lysegrått antikk fra Pergo.

Jeg er damen m grå topplue og en liten malingsflekk på buksen!!

19 kommentarer:

  1. Fantastisk pågangsmot, holde ut i de sene nattetimer. Stå på dette blir fint, men husk at du må ha litt søvn også.

    SvarSlett
  2. To sneisne "handy-women"! Kjempebra innsats!

    SvarSlett
  3. Herlighet så flink du er! Jeg beundrer ståpåviljen din!!! Håper du får satt deg litt ned å nyte en pause i helgen.
    Snart, snart er du der - i mål!

    Ønsker deg en solrik dag og en deilig helg!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Flinkiser! Så deilig det må være å nærme seg innflytting - dette går jo virkelig unna. Vi kommer ikke til å gjøre så mye selv utover maling av vegger, for det hadde bare blitt tull ;)
    //Christine

    SvarSlett
  5. Himmel... nattskift og greier, dere ser jo helt freshe ut ... !

    SvarSlett
  6. For et kult bilde! Skikkelige handydamer!
    Det har vært kjempegøy å følge husbyggingsprosessen deres.
    Jeanette :-)

    SvarSlett
  7. Oi oi , så flinke dere er !!

    Lykke til med innspurten !

    Hanne

    SvarSlett
  8. Driftige damer!!! :) Så flink du er i huset altså, du kan få komme hjem til meg når som helst og pusse opp.. hahaha!
    Det er så utrolig spennende å følge prosjektet deres og jeg gleder meg nesten å "flytte inn" sammen med dere! (hvis du skjønner..)
    Når dere endelig kommer i hus kan du ta deg en velfortjent pause og roe det hele ned.
    All ære til handywomen! :)

    Ha en strålende dag!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  9. Tipper dere begynner å bli slitne nå ja! Dere er kjempeflinke, og huset blir en drøm!

    SvarSlett
  10. Så flinke dere har vært da!!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  11. O my g... Skal si du står på!! Men skjønner det godt, man VIL jo bare inn og ut av det gamle!! Det kan jo bare ikke skje fort nok!! Håper du har dugnadsgjengen klar, det værste er vel i grunn å vaske ned det "gamle".. man vil jo bli like fort ferdig med det, så man kan konsentrere seg om det nye:)! Stor fredagsklem

    SvarSlett
  12. Dere ser jammen spreke ut til å ha jobbet :)) Flotte og flinke damer ;)
    Må si som ei over her. Føler nesten at jeg flytter med dere inn haha :))Gleder meg sååå til å se bilder :)))
    Flott gulv dere har lagt...

    Ikke glem deg selv oppi alt da ;)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  13. Flinkiser! Hadde du sendt mail til min innboks? Den var ikke der! Stor klem til deg

    SvarSlett
  14. Kom ikke her å si at damer ikke kan.....Dette beviser jo at damer kan alt...
    Flinkingan igjen!!

    Ikke ser dokker sliten ut heller men bare blid og glad..(Sikker over å være ferdige)he he he

    Klæm Linda

    SvarSlett
  15. De må jeg si; Så dyktige dere er. Damer med ståpåvilje. Lykke til videre med jobben.

    SvarSlett
  16. Å jøss,hvor dere står på!Morsomt å se hvor dere jobber og tenk snart er dere i mål;)
    Husk å puste litt da...
    Klem til deg med ønske om en fin helg.

    SvarSlett
  17. Hei! Så spennende å følge bloggen din. Det blir jo såååå fint hos deg. Det må være morsomt å flytte inn i et helt nytt hjem. Skal si dere står på!

    SvarSlett
  18. Så flinke dere er! Nå er det snart bare flyttesjauen igjen!

    SvarSlett
  19. Så flinke dere er, hadde ikke turt å prøve meg på noe slikt selv... :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥