søndag 10. januar 2010

Det nærmer seg!!

7 kommentarer:

  1. Dokke er så heldige! Eg gleder meg masse til å flytte i nytt hus når eg ser bileta frå dokke. Lurer forresten på kva kjensler du har til huset? Eg har ikkje noko eigarforhold til det, men eg kjenner eit ansvar på ein måte. Lykke til vidare med flytting.

    SvarSlett
  2. Det er så gøy å se alle bildene du legger ut for tiden. Kjenner at jeg er kjempespent på dine vegne. Huset ser utrolig nydelig ut, og jeg kan tenke meg du gleder deg veldig. Dere har jobbet så bra. Masse lykke til.

    SvarSlett
  3. Fryder meg på deres vegne ...!

    SvarSlett
  4. Dette ser ut til å bli kjempefint :o). Ett lite spm jeg håper du vil svare på . hvilken farge er det dere har på veggene på kjøkkenet? mvh Hilde

    SvarSlett
  5. For et fantastisk hus!! Det blir jo helt nydelig, for en drøm :)

    SvarSlett
  6. Dette blir SÅ bra! Gleder meg til å se masse mer!!!


    Håper dere har gode dager.

    Vibeke :)

    SvarSlett
  7. Hei du :)

    Så utrolig fint det blir ;) Det er så nydelig når prosjektene nærmer seg ferdig. Og at man kan få det sånn man vil ha det, og blir fornøyd.

    Kos deg, og gled deg masse over resultatet :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥