mandag 25. januar 2010

Endelig på plass

Vi har hatt mye og styre med de siste dager og masse har falt på
plass.. Vi har fått dusjvegger, laget middag, hengt opp rosetter i
taket, hatt gjester og ikke minst tid til hverandre..
Nå er spisestuen på plass og stolene var ment som endestoler, men det
er lekkert ved siden av hverandre også.. Men da blir det ikke plass
til så mange rundt bordet som vi hadde tenkt..

Tusen takk til alle dere som har sendt meg mail, til og med til hvitstil.com
for å høre om bloggen.. En liten pause har jeg hatt, men tilbake
igjen.. Jeg gleder meg!!

27 kommentarer:

  1. Så flott å se at du er tilbake! Har gledet meg til flere bilder fra huset. Kjempeflotte stoler. Lekkert som alltid! Ha en flott dag. Helle

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du er tilbake! Kan tenke meg at dere nyter det fine huset! Ha en flott uke!

    Hilsen Siri :-)

    SvarSlett
  3. For noen kongestoler !! Så utrolig flott dere har fått det, nå kommer dere nok til å kose dere fælt i det nye huset framover :))

    SvarSlett
  4. Kjære deg da, en pause på 5 dager er da ikke noen pause eller?? Ikke for meg ihvertfall, jeg beundrer deg for at du har fulgt opp bloggen såp godt i flytteperioden jeg!!

    Gleder meg til enda fler bilder fra det lekreste huset!!!

    SvarSlett
  5. Heisann. Godt å ha deg tilbake:) Veldig flotte stolar! Gler meg til å sjå meir frå huset:))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  6. Hei :) Så utrolig koselig å se at du er tilbake!Du har et nyydelig hus.Veldig inspirerende å følge med på. I de spisestolene dine kan man nok ha lange og hyggelige middager. Viktig det. Lekkert! Ha en fin dag :) Line

    SvarSlett
  7. Så fint at du er tilbake! Kjempeflotte stoler! :) Dere har fått det utrolig fint - kos dere!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Kan tenke meg hvor godt det er å få slike ting på plass også, å få bo litt.

    Du/dere har gjort en ekstrem jobb.

    Flotte stoler som gir helt spesielt preg over det hele.
    Lekkert!

    -monica-

    SvarSlett
  9. Der var du ja:) De stolene er så flotte! Det blir fint med dem på bordendene. Nydelige stormlykter også!
    Ønsker deg en god dag videre! Klem:)

    SvarSlett
  10. Et syn for guder !!!
    For noen stoler !! Er det RM ??
    Skikkelig LEKRE !!!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  11. Wow, så fantastisk flott da :)

    SvarSlett
  12. Nydelig hus dere har,synes du er kjempe flink med å sette sammen alt sånn at du føler at du har helheten gjennom hele huset.
    Har fulgt bloggen din gjennom hele prossesen,kjempe fint er det,har ingen blogg selv,men veldig fint å se noe annet en shabby chic;))
    Sissel

    SvarSlett
  13. Så fint det blir. Hyggelig å følge husbyggingen. riktig lekkert blir det. God smak du har, elegant og stilig.

    Hilde

    SvarSlett
  14. Så flott det har blitt:) Lurte litt på hva som hadde skjedd da jeg ikke kom inn på bloggen din her om dagen. Ble bekymret for at du ikke skulle blogge mer. Får jo så mye inspirasjon av bloggen og det vakre hjemmet ditt:)

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  15. Ser ut som dere får et vakkert hjem!! Her blir det nok rom for masse kos ;-)
    Flott spisestue!! Jeg venter også på ny,gleder meg.. den er like rundt hjørnet!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  16. Så fint det blir! Travelt med oppussing ja, jeg har også hatt en bloggpause, men nå er jeg tilbake igjen jeg også.

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  17. hei.
    for ett flott hus og flotte møbler,kan jeg spørre hvor du har fått kjøpt alle møblene?
    venter i spenning på bilder fra walk in closet rommet ditt.
    hilsen siw

    SvarSlett
  18. Kjære deg, bloggen går ingen steder. Er koselig å bli etterlyst da... ;o)

    Stolene er rå! Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg kommet med en jokka-palme under armen i innflyttningsgave. I håp om en invitasjon inn for en guidet tour. Hahaha, ja det med jokka-palmen var tull da, DET skulle du ha fått sluppet.

    Ha ei skjønn uke ♥

    SvarSlett
  19. kjempe fine stoler!!:)
    ha en flott uke:)
    klem

    SvarSlett
  20. Gratulerer med nytt hjem:)
    Det er virkelig vakkert med så mange flotte detaljer.
    Lykke til videre, gleder meg til å se flere bilder.
    Hilsen Isabell

    SvarSlett
  21. Herlig :) gratulerer med flott hjem!!! må si du/dere har god smak! :)

    rødt rom ja :) det hadde vært noe! Men fint med innslag av noe rødt da :) - lillesøstra mi hadde rød seng, men den ble malt hvit etter at den "røde perioden" var over :)

    kos dere masse i nyhuset!

    klem!

    SvarSlett
  22. Godt å se at du er tilbake :)
    Det blir så flott, stolene er bare sååå lekre. Gleder meg til å se mere av det vakre huset deres :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  23. Så herlig der er du jo,
    jeg var redd for at du
    hadde lukket bloggen din ...!

    Lekkert :) Tenker du storkoser
    deg i huset, nå har du vel rukket
    å forstå at dere endelig bor i det
    svære vakre huset ...!

    Veldig gøy å følge prosessen ... :)

    klem
    ann-christin

    SvarSlett
  24. Hei,

    Glad du er tilbake igjen, nå var jeg begynt å bli bekymra....som vanlig flotte bilder fra deg og deres nydelige hus...

    SvarSlett
  25. Hei!

    Så kjekt du er tilbake! Har fulgt bloggen din en stund, får masse inspirasjon av deg!!:)

    Det er ett nydelig hjem dere har!!

    Ha en fin fin uke! Hilsen Therese

    SvarSlett
  26. DRØMMEHJEM!!! Dette blir helt sinnsykt- så det er vel bare å begynne på nytt her hjemme også!!!

    Klem klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥