fredag 1. januar 2010

Et hus med nøkkel!

Endelig er døren på plass, FOR en lykke.. Det blir godt å slippe å
varme seg UTE på bålfatet.. I morgen kommer fliseleggeren å legger
flisene i gangen.. De store lær imitasjon flisene.. Det blir
spennende. soverommet er forøvrig malt nå. Sort/ mørk grå.. Ho ho.
Vet ikke helt hva jeg synes om det, men gir det en sjanse. En god
fredag til dere alle, rekker ikke svare dere i disse dager, men det
kommer.. Fargevalg på vegger står på innlegg lenger ned på siden

10 kommentarer:

  1. Hei og godt nytt år! Liker bloggen din kjempe godt - du har veldig god smak, og det skal bli spennende å se du setter sammen ditt nye hjem. Så du hadde planlagt skinnfliser i gangen din, jeg leter etter dette til soverommet mitt, har du tips om hvor jeg kan få tak i dette? Hadde blitt veldig glad om du kunne gi meg et tips eller to. Tusen takk! Mvh fast leser

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ytterdør! :))

    Godt nytt år, måtte det nye året bli innholdsrikt og spennende. :)


    Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Så spennende! Gratulerer med dør :) Et skritt nærmere ferdig!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nøkkelferdig hus!!

    Ville egentlig bare innom for å ønske dere et riktig godt og fredelig nytt år!! Håper vi treffes i det nye året!!

    Klem Aase

    SvarSlett
  5. Fantastisk godt valg med ny dør første nye dagen i år...! Godt gjennomtenkt og litt sånn herlig historie i ettertid *smiler*
    Elsker å følge med på utviklingen av huset
    deres det er så gøy at du deler ... ♥

    klem

    SvarSlett
  6. Stå på...og det gjør dere jo!!
    klem

    SvarSlett
  7. Oi oi, dette går fremover. Endelig kan du låse deg inn i ditt nye hjem..tihi:)

    Nyttårsklem!

    SvarSlett
  8. Hei Tomine..
    Gratulerer med nye flotte ytterdører og fargen på stua var nydelig lekkert. Spennende å se fremover...Ønsker deg et riktig godt nytt år♥ så gleder jeg meg til å følge deg videre i 2010. Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Wow, så utrolig bra det må føles! Gleder meg til å se mer av huset etterhvert som dere kommer på plass :)
    Godt nyttår til deg og dine!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  10. Hei hei
    Er bare innom for å takk for et veldig hyggelig bloggår.

    Lykke til med innflyttingen i det nydelige huset deres:).

    Riktig godt nytt år til deg og dine fra meg:)

    Stor nyttårs klem.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥