torsdag 14. januar 2010

Gangen

Nå er flisene ferdig fuget og pipen straks ferdig malt.. Lister
mangler men det kommer seg. Flisene måler 60x60 er sorte og er en
slags skinn imitason. Kjøpt på Norfloor i Oslo..

Pulten i sort høyglans er fra Villa Collection og har fulgt meg i mange år.

En liten hilsen på et gammelt innlegg.Mange lurte på hvor man kunne kjøpe rosetter så jeg kopierer hilsen igjen her så dere kan kikke - se hilsen under..

"Jeg håper det er greit at jeg legger igjen en liten melding angående rosettene.
Jeg ser du har fått mange fine tilbakemeldinger på disse rosettene, noe jeg har full forståelse for da de er utrolig flotte.
Hvis jeg får lov til å reklamere litt så ønsker jeg bare å informere om at vi, ByggDekor AS, har et bredt utvalg av disse flotte rosettene, og vi selger til hele landet.
Alle rosettene kan finnes her: www.byggdekor.no/rosetter
Hvis det ikke er passende med denne "reklamen", så har jeg full forståelse for at denne meldingen blir slettet.
mvhMats TeigenByggDekor AS "

20 kommentarer:

  1. Alt er jo helt nydelig,flisene var råstilig!
    Klem til deg;)

    SvarSlett
  2. åh, for ett fantastisk flott hjem dere kommer til å få når dere er helt ferdig :) gledere meg til å se mer!

    Sminkebordet til jenta di var jo helt nydelig - ikke rart at du er fornøyd med det :)

    ha en fin dag :)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  3. God morgen

    Skimtet så vidt lampen på gulvet på bilde av Tomine sitt "sminkebord" - lekker lampe og igjen lekkert interiør. Flisene så veldig spennende ut.
    ha en fin dag

    Klem Anita S

    SvarSlett
  4. Hei! Fantastisk blogg du har!! Pulten er utrolig vakker. Hele huset er i grunn vakkert :-) Besøk gjerne min blogg - jeg er helt ny! :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Lekre fliser:)
    Du har et alldeles nydelig hjem:)
    Likte kjøkkenet ditt veldig godt:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Har du noen mulighet for å legge ut et nærbilde av flisene i gangen tror du??? Fliser i slags skinnimitasjon hadde vært interessant å tittet nærmere på;-).

    Forøvrig lekker gang med lekre møbler da..;0)

    SvarSlett
  7. Direkte råstilig:))

    SvarSlett
  8. Så stilig det ble hos dere! :)

    SvarSlett
  9. Anitas interiør verdenjanuar 14, 2010

    Hei igjen ,bordeti gangen er rå lekker og det sminke bordet kjempe koselig:-) skjønner at frøkna koser seg på rommet sitt.
    Ha en fortsatt fin og inspirerende dag.
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. wowwww jeg er målløs.Dette blir jo bare helt utrolig lekkert.For en fantastisk god smak dere har....gleder meg til å se alt ferdig.Lykke til med innspurten.

    SvarSlett
  11. Dette var gøy å se! Du har virkelig god smak :)

    SvarSlett
  12. Sukk! Jeg bare gir meg over jeg.. Det ene delikate og lekre bilde etter det andre :)

    Råflott, V!!

    Klem

    SvarSlett
  13. Lekkert !!
    Jeg kan ikke ha alt i hvitt og liker balansen din mellom det lyse og mørke :0
    klem Vibeke

    SvarSlett
  14. Hei,jeg har ikke egen Blogg,men er inne å "myser" nesten hver dag.Hadde bare så lyst til å si at dere har et utrolig vakkert hus,og flotte farge valg i rommene.Vi skal også bygge,på sikt.Gården er kjøpt,men først skal stallen opp. Har et nyoppusset hus og blitt fosterforeldre til en liten kar,så er fornød med det om dagen.Gratulerer med ny bolig.:)

    SvarSlett
  15. Blir spennende å se når alt kommer på plass.:) Dere har virkelig stått på for drømmehjemmet!

    Jeg har en blogcandy gående her:
    http://gjenbrukoglittnytt.blogspot.com/2010/01/blogcandy_14.html om du har lyst til å være med.

    Takk for titten. Kommer garantert tilbake.
    ønsker dere en flott kveld.

    mvh
    Meta

    SvarSlett
  16. Sukk..de flisene der har jeg siklet etter også! De er bare nyydelige. Synes hele huset blir lekkert og det er en fryd å følge med:)

    SvarSlett
  17. Heia!

    Nydelig flott alt sammen! Gratulerer med nytt hus og hjem...Jeg er ny blogger og jeg har en liten ting til dej på min blogg :o)

    Klem Hege

    SvarSlett
  18. Every photo is better than the last! Oh, it's all just so lovely - thank you so much for sharing & inspiring us all!

    Deb @ Hummadeedledee, USA

    SvarSlett
  19. Åååå, jeg liker stilen din! Alt er så 100% gjennomført. Må inn på bloggen din hver dag.
    Anita:-)

    SvarSlett
  20. Du har en fantastisk og gjennomført stil. Varme farger, herlige sammensetninger. Det er en glede og nytelse å besøke bloggen din. Det er nok mange som henter inspirasjon fra din stil. Kjempe flott!
    Hilsen Lena

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥