fredag 15. januar 2010

Knottevalg kjøkken

Knottene er valgt ut og det ble ikke vanlige tradisjonelle knotter men noen helt fantastiske
små klokker som er gode å ta i og ikke minst vakre.. Jeg synes de passer godt til kjøkkenet!
De helt sorte skal på kjøkken øya som vender ut mot spisestuen, der alle møblene er sorte,
slik at det skaper et litt mere ryddig utseende akkurat i den delen.
Håper jeg rekker å hente spisestuen i dag som fortsatt står lagret på jobben..

Morsomme knotter ikke sant? Jeg fallt pladask og det gjorde mannen også, så er det noen sak?

post signature

23 kommentarer:

  1. Den klokkeknotten er flott - passer kjempefint!

    SvarSlett
  2. Det var noen dritstilige knotter. Hvor har du fått tak i disse?
    Klem Signe

    SvarSlett
  3. Hei igjen,
    Sitter nesten og venter på nye innlegg fra deg, he he:-)
    Dette var noen veldig flotte knotter, er det lov å spørre hvor du har fått tak i de??
    Så morsomt å ha noe annerledes og som ikke er på alle sitt kjøkken.
    Venter spent på neste innlegg, men nå må jeg på jobb så jeg titter innom i kveld igjen.
    Anita:-)

    SvarSlett
  4. Hei hei. Enig med Anita:)) Første bloggen eg ser kvar dag no!! Sitte på jobb, men må smugkikke litt;)Kjempefine knottar, dei var jammen artige!!
    Gler meg til å sjå spisestua.

    Ha ein super dag;)

    Klem Ann

    SvarSlett
  5. Hei igjen

    ...kjempelekre... ser at fler med meg lurer på hvor de er kjøpt. Får håpe du får på plass spisestuen i helgen - selv skal jeg til Køben og gleder meg til å gå rundt der og snoke..

    god helg
    hilen Anita S

    SvarSlett
  6. Da er det vel ingen sak nå begge liker dem! Kjempefine!! Annerledes enn alle andre knotter :) Nydelig blogg forresten!

    SvarSlett
  7. Stilige klokkeknotter da. Skjønner ikke hvor du finner slike jeg da... Men, skjønner jeg bare må fortsette å følge med, når vi også setter igang med byggingen hihi.

    Ps. Har sendt deg mailadressen min, men fikk den i retur.. Har du likevel fått den eller?

    Ha en god fredag.. regner med flere bilder snart.. Nå har du lagt lista vet du, med nye bilder hver eneste dag tjohoo...:0)

    SvarSlett
  8. Så flotte knotter!! Det skal bli spennende å se de på skapene!! Gleder meg med de andre som venter spent på nye innlegg!! Ha en fortsatt god fredag!!

    SvarSlett
  9. Hei,

    Sier meg enig med flere her, sjekker bloggen din flere ganger daglig for spennende innlegg, de knottene var kuuuule...hvor har du fått tak i dem??

    Hilde

    SvarSlett
  10. Hei min venn!

    Morsomme knotter du har plukket ut!

    Ønsker deg en super helg, og håper du får mulighet til å nyte huset!

    Varm klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  11. De var tøffe, gøy å se noe nytt på knotte fronten =)

    God helg

    SvarSlett
  12. Hei igjen, takk for god hilsen inne hos meg...og JA ta gjerne kontakt. Her er alt mulig vet du mht til farger og design.

    Er stadig innom for å beundre...ser jo så lekkert ut!
    Vi høres igjen, nyt helgen...og jeg gleder meg til flere innlegg hos deg

    SvarSlett
  13. Hei Tomine :)

    Prøver å titte innom alle på min bloggroll i dag:)
    Du viser så mye fint. Kjøkkenet ditt har jo blitt helt fantastisk fint :)
    Og moro å titte på detaljer, som knotter o.l

    Ha en fin helg! Håper du får hentet spisestuen!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  14. De knottene var super både stilige og morsomme! Lurer jeg også på hvor du har fått tak i de:)

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  15. Anitas interiør verdenjanuar 15, 2010

    Kjempe fine knotter morro med noe ikke alle andre har:-) God helg
    Klem Anita

    SvarSlett
  16. Så lekre knotter :))
    Det blir sikkert kjempelekkert, gleder meg til å se det ferdig.

    Klem, Mette

    SvarSlett
  17. Så lekkert det blir og så gjennomført! Fikk så lyst til å ta på de, er så klåfingra på det som ser fint ut nemlig!!

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  18. De knottene var kjempekule:o))
    Det blir så utrolig flott og gjennomført hjemme hos dere... er veldig misunnelig på stort hus og oppussing:o)

    Ha en fortsatt god helg!

    Klem fra Line

    SvarSlett
  19. Utrolig kule knotter. Digger dem.

    SvarSlett
  20. Kjempe fine knotter! Jeg pusset opp en kommode i høst og holdt på å bli gal da jeg skulle velge knotter, det finnes jo minst en million å velge i. Egentlig en luksus, når man bare får oversikt! ;)

    SvarSlett
  21. hei hei. så fine knotter. lurer på hvor du har fått tak i de? hilsen maj anette. majnett@hotmail.com

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥