søndag 10. januar 2010

Ny adresse!!

Hurra!! Herremin!! Vi klarte det!! Takket være min snille svigerinne
og mamma har vi fått flyttet nesten alt av tunge møbler, kun 2 store
glass skap og vaskemaskin igjen. Vi har flyttet sofaer, store skap,
alle senger og mange komoder!! Jeg er heldig som har fått så
fantastisk hjelp!! Nå er det noen dager igjen med listing og sette
ting på plass.. Følelsen er fantastisk.. Vi kjøpte et råbygg og har
gjort det meste selv.. Det er deilig og tenke på at vi fikk det til!!
VI fikk det til!! Tusen tusen takk til min vakre svigermor som alltid
stiller som barnevakt.. Til svigerfar som har hjulpet med alt, til min
kjære svigerinne som har jobbet dag og natt!! Nå er vi akkurat der vi ønsker
og jeg er veldig veldig takknemlig!!

45 kommentarer:

  1. Grattis med nytt hjem og ikke minst "ferdig" hus! Gleder meg med deg;) Ser veldig lekkert ut!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!! Så flinke dere har vært!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Utrolig hvor fort det har gått! Må bare si at det er et flott hus og gratulere med ny adresse! Nå kan dere kose dere å ta en velfortjent hvil :-)

    SvarSlett
  4. Akk ja, dette blir flott!! Nå får du vel i allefall ikke sove!! pusling og styling igjen, hva kan bli bedre? klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer, så fantastisk!!!
    Du har virkelig et nydelig hus!!!

    Klem Marthine:)

    SvarSlett
  6. moro å følge bloggen din! har så mange bra tips, blant annet måten dere laget brede lister;)
    gratulerer med nytt hjem, syns du har en fantastisk flott smak!Huset ser supert ut, gleder meg til flere inspirerende bilder!
    Lotte

    SvarSlett
  7. FANTASTISK!!
    gratulerer så mye!! Nå er det jo bare finpuss og styling igjen, tipper det blir kjempelekkert!

    Ha en flott kommende uke!
    KleM J

    SvarSlett
  8. Gratulerer med nytt hjem Tomine!
    Godt å være nesten i mål tenker jeg, nå gjenstår bare sjarmøretappen;) Lekkert er det blitt iallefall.
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  9. Kanskje ble jeg den første her inne til å GRATULERE!!!!!!

    SvarSlett
  10. Gratulere med ny adresse! :o)

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Endelig i mål! Nesten i hvert fall. Det ser råflott ut. Klem Stine H.

    SvarSlett
  12. Gratulere!
    Så kjekt...

    SvarSlett
  13. Du og du så deilig!!!
    Masse gratulere.
    Vi bygde selv hus en gang i tiden , så jeg vet om alt arbeidet :-)
    Håper dere får mye glede av huset framover.
    Spennende å følge deg/dere
    Klem

    SvarSlett
  14. Oi da. Gratulerer SÅ masse med en ny adresse. Skal si dere har stått på både dag og natt. Men så var det jammen meg verdt all slitet vil jeg tro. Stuen så jo allerede flott og innbydende ut da, med levende lys og møbler.

    SvarSlett
  15. Oi,oi, nå begynner det å flaske seg!! Spennende. Gleder meg til å følge med videre:)Så snille alle rundt dere har vært, må være deilig og være del av en slik familie. (Jeg er også det!! Fantastisk godt!)
    Klem J

    SvarSlett
  16. Fantastisk!!! Gratulere så masse:)))) Dere har vert kjempeflinke, ingenting slår den herlege følelsen av at sjølvgjort er velgjort!! Og så er det heilt topp med gode hjelparar.

    Klem

    SvarSlett
  17. Gratulerer med vel utført jobb!
    Unner dere alt godt i det nye huset og gleder meg til å se mer, mer, MER ;)

    Har hat store problemer med å kommentere hos deg, men håper denne kommer med.

    Juppyjajey!

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye!!

    Dere har virkelig vært flinke:)

    Kos dere i nytt hjem!

    Klem Linda

    SvarSlett
  19. Gratulerer:D Har vært utrolig gøy å følge med og blir gøy å se hvordan det blir med møbler:D Har funnet mange ideer til tiden når vi skal bygge hus:) takker for det! Kjempe gøy at du oppdaterer så ofte, er like spennende å se hver gang!!

    Også må jeg bare si at det var utrolig nydelig med de spottene(visst der er spotter? hehe) langs vinduene i taket, det var kjempe fint!! Takk for enda en ide;) hehe

    Dere har i hvert fall gjort en kjempe jobb!

    Silje

    SvarSlett
  20. Gratulerer med flott hus. Gleder meg til å sjå fleire bilder =)
    *klem Astrid*

    SvarSlett
  21. Gratulerer så masse så utrolig flinke dere har vært... Gleder meg til å se bilder når dere har kommet dere til rette der...
    Ønsker deg en god uke
    klem victoria

    SvarSlett
  22. ååååå såååå gøøøy for dere :)

    gratulerer kjære deg :)!!!

    SvarSlett
  23. Gratulerer så myyye :)))
    Åhh så moro at dere ble ferdige !
    Men dere har jammen stått på. Synes dette har fått så fort jeg, men det synes kanskje ikke du ;)
    Til og med levende lys er på plass hehe :)))
    Gleder meg til å se MER !!!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye! Liker veldig fargene, og synes virkelig dere har fått det lekkert.
    Blir spennende å fortsatt følge med, dere er flinke!

    SvarSlett
  25. Gratulere så mye, har fulgt med på byggeprossessen din nå i en tid, utrolig flinke har dere vært. Nå er det bare å kooose seg i nye huset. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye. Dere har virkelig laget et nydelig hjem. Det har vært kjempe spennende å følge dere i prosessen. Nå gleder jeg meg til fler bilder fra møbler og pynt!

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye!! Kan tenke meg det føles godt ;)

    SvarSlett
  28. Gratulerer med nytt HUS.
    Det ser lekkert ut.
    Hilsen Ann-M.

    SvarSlett
  29. Gratulerer!Så flott og så flinke.

    SvarSlett
  30. Gratulerer med innflytting! Gleder meg til å se det flotte huset deres med møbler.

    SvarSlett
  31. Gratulerer og jippi jippi jippi på dine vegner!:)
    Gleeeeeer meg til å sjå meir av det flotte huset som har vore under bygging men som no er ferdig!:):)

    SvarSlett
  32. Dette ser helt smashing ut ... !
    Til lykke :)
    klem

    SvarSlett
  33. Så utrolig fint dere har fått det! Vil bare si at huset deres ser kjempe hjemmekoselig og ikke minst gjennomført! Elsker at du ikke har brukt hvitt på vegger. Kjenner selv at jeg er kommet over den hvite perioden!

    Gratulere med vell overstått!

    SvarSlett
  34. Gratulerer med innflytting i nytt hus!! Det har blitt helt toppers. Gleder meg masse til å se du møblerer hjemmet ditt.

    SvarSlett
  35. Gratulerer så mye!! Skjønner at dere er stolte!! :)
    *klem idun*

    SvarSlett
  36. Gratulerer!!! Well done!

    SvarSlett
  37. Gratulerer så masse, og velkommen hjem! :) Dere har vært veldig flinke!!


    Ha en god uke, kos dere masse med deres nye hjem!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  38. Hei,

    Gratulerer!!! Fantastisk hva dere har klart, og en stoor berikelse med famile som stiller opp så mye.
    Gleder meg til å se fortsettelsen...

    Hilde B.

    SvarSlett
  39. Gratulerer! Dere har vært kjempeflinke. Og så heldig dere er som får så masse god hjelp.
    Nå blir det spennende å følge bloggen din fremover. Jeg gleder meg.
    Ha en flott uke.
    Anita;-)

    SvarSlett
  40. Gratulerer med ett nydelig hjem, dere har vært flinke =)

    Ha en fin uke

    SvarSlett
  41. Gratulerer! Og så i denne kulda, da! Nå må dere kose dere med å få på plass de siste tingene og gi dere tid til å nyte huset!

    SvarSlett
  42. Gratulerer med vel i hus! Tenker dere er glade!! Og slitne. :)
    Nå er det bare å sprette champagnen!

    Ønsker dere all mulig lykke i deres nye hus og hjem.

    Takk for alt du har delt med oss andre bloggere i løpet av hele byggeprosessen. Det er raust gjort! Jeg har sagt til deg tidligere; husk og pust! Nå kan jeg si; pust ut!!

    Stor klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  43. Kjeeempe lekkert!!!
    Gleder meg til å se mer:)

    SvarSlett
  44. Gratulerer så masse! Har sett på de bildene du har lagt ut og det er aldeles nydelig! Gleder meg til å se flere bilder :)

    Kos deg i ditt nye hjem :)

    Klem Anne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥