onsdag 27. januar 2010

På en bølge?


I går først ble gardinger på kjøkkenet endelig funnet..På
Princess.. Jeg er egentlig aldri der.. jeg liker Kid godt jeg,
men nå er jeg virkelig inne i en god bølge skjønner jeg for
alt på Princess var til 40%.. Hurra!!

Jeg var også på runde i dag for å få tak i flere spisestuestoler,
og de fleste hadde ventetid på flere mnd hvis de i det hele
tatt kunne skaffe og prisene varierte med over 1000 kr pr.
stol noe jeg synes er uhørt!!!!! Ja nesten litt frekt, så det lønner
seg virkelig å sjekke rundt.. Det er det ingen tvil om...

Men hos Riviera Maison damene i Bergen ble der orden!!
De tok saken på strak arm, så stolene kommer om ca 2 uker..
10% på alle møbler har de også nå så jeg sier det igjen.. Bølgen...
Du kan besøke bloggen her og de sender over hele Norge!!
Tusen takk for super service til Ingvild og Ane!

post signature

11 kommentarer:

  1. Flott kjøkken! Takrosetten var kjempefin, men det så ut som litt av en prosess for å få den på plass...
    Jeg liker bloggen din veldig godt!

    SvarSlett
  2. Nei, dette går virkelig ikke an !!!
    Noen er visst ikke interessert i å selge heller...
    Flott at det ordnet sef i Bergen :)
    Nyyydelige er de,de stolene !!!
    Gardinene var perfekte ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Sann fryd hele huset deres!
    Godt det løste seg med stolene. Slikt er gledelig.

    Ha en fin lillelørdag videre.

    -monica-

    SvarSlett
  4. Så flott det blir!!! Kjempe-fine gardiner! Og takrosetten i taket er jo bare helt nyyydelig:)

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Slike bølger likar vi! Var sjøl ein tur innom Princess her om dagen, 5 stappa poser og ei gardinstang, ca 700 :o))

    Flott at du fikk tak i fleire stolar. Nokre butikkar veit desverre ikkje kva ordet KUNDESERVICE betyr...! Takrosetten er nydelig.
    Kos deg vidare med innflytting og møbelering :o)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. å så fint du har det
    kram

    SvarSlett
  7. Du er superflink, en fryd å følge bloggen din.
    Det kjøkkenet skulle jeg veldig gjerne hatt...

    SvarSlett
  8. Riviera Maison har jo unektelig noen av de fineste varene som går an å få tak i, etter mitt tycke. Sammen med et knippe andre. Da blir det nok orden på spiseplassen tenker jeg:)

    Koselige gardiner. Princess har endel fint de ;)
    Klem, Line

    SvarSlett
  9. Så flott alt blir. Nydelig rosett og lyslykt. Hvor stor er rosetten?

    SvarSlett
  10. DET BLIR SÅ LEKKERT!!!! Blir (nesten) sjalu! Utrolig arti å følge med på bloggen din!

    Håper du får hvilt litt innimellom... Klem ;-)

    SvarSlett
  11. Rosetten ble kjempe fin. Og gulvlistene ser kjempe bra ut!! (vet jeg har nevnt det før.. hihi...)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥