mandag 18. januar 2010

Poff!!...

... så gikk luften litt ut av meg..
Min svigerinne og jeg vasket gamlehuset til kl02 i natt, overlevering
i dag.. Det skal virkelig bli godt.. Jeg har hengt opp gardiner og
tomine skal også få opp sine RØDE liftgardiner ( kompromis mellom
oss for ønsket hennes var rødt rom.. Ikke bra )
Har ikke glemt garderoben, kommer bilde... Men som sagt.. det ble litt
sånn poff i dag... Men da hjelper det å tenke på deilig snø, friske
barn og mannen i mitt liv!! Ha en god dag, og nyt den du også...

14 kommentarer:

  1. Det er jammen ikke rart at lufta går litt ut av deg, slik som dere har stått på i det siste! Utrolig alt det dere har greid...


    Ha en fin uke!
    Klem Gry

    SvarSlett
  2. Ja det skjønner jeg veldig godt....
    Sånn som du har holdt på de siste månedene...
    Nå må du huske å ta vare på deg selv, lytt til kroppen din og prøv å ta det litt med ro noen dager ;)
    Tror du trenger det nå..
    ( BARE godt ment )

    Varm klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Kjære deg... det skulle bare mangle! Du har stått på som en superkvinne nå i lang tid, så om du tar deg en pust i bakken er det nok ingen som vil si noe på det!
    Vet du, jeg tror det beste du kan gjøre nå er å bare slappe av og kose deg med familien. :) Nå har du og dine gjort alt som MÅ gjøres... og du har ÅR på å få resten i stand! Så jeg anbefaler at dere lager noe god mat (eller bestiller) og så synker dere godt ned i sofaen for pleie av familie og kjærligheten. Dere har klart det! Gratulerer så mye! :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Jeg har ikke min egen blogg, men følger likevel med her i Bloglandia. Ville bare hilse på og si at jeg synes du har et utrolig vakkert hjem, et av de fineste jeg har sett. Koselig å følge med på bloggen din. Mvh Benedicte

    SvarSlett
  5. Synes ikke det er det minste rart at lufta har gått ut av deg. Bruk tid på deg selv og din familie nå, og bare slapp av og kos deg, det fortjener du etter så mye arbeid du har hatt i det siste.

    SvarSlett
  6. Det blir så fint hos deg!!! Nå har du holdt på i mange uker. Ikke rart at du får en poff dag. Legg deg på sofaen og nyt synet av ditt nye hjem :-)
    Jeg ønsker deg en fantastisk uke :-)

    Klem klem :-)

    SvarSlett
  7. Mekk deg en deilig kopp kaffe og trekk pusten litt. Stress litt ned;) ....men fy søren så flott dere får det i det nye huset:)

    SvarSlett
  8. Huff, forstår godt at deu blir sliten!!! Husker selv hvordan det var!!! Men nå er dere snart i mål! Og huset blir sååå fint!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  9. Du må huske på å puste litt mellom slagene, håper ikke det er for sent...at du har gått på en smell. Det er viktig å ikke slite seg helt ut. Dere har vært utrolig flinke, og huset blir bare sååå lekkert, men ikke verd å slite seg helt ut for.
    Skjønner jo at det er hektisk når dere nå ender opp på en adresse - ja, alt må jo bli ferdig. Håper du får noen roligere dager fremover :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  10. Ligger noe til deg hos meg :)

    SvarSlett
  11. Helt forståelig at man kan miste litt piffen sånn som dere har stått på! Blitt utrolig lekkert hjemme hos dere:) Nå som dere har kommet dere inn i det nye huset og overlevert det gamle får dere passe på å slappe av litt og kose dere sammen:) Alt av småting som skal gjøres kommer ettehvert! Viktig å ikke slite seg helt ut også..

    Ønsker deg en fin uke!

    Klemmer

    SvarSlett
  12. Næmmen, se det du. Ser jo nærmest ut som dere allerde har bodd i huset siden før jul jo... FLOTT!!! Er vel igrunn ikke så rart ad du mistet piffen da, sånn som du har holdt på... Var vel ventet tenker jeg.. ;). Du får lade batteriene en stund, før du gyver løs på resten;). I mellomtiden kan du jo bare nyyte synet av alt det dere har fått til de siste ukene;o)

    Ha en fortsatt flott dag og uke!!!!!

    Marilinn

    SvarSlett
  13. Du er jammen meg effektiv! Så mye dere har gjort i deres nye hjem på så kort tid! Nå fortjener du nok en pust i bakken :) Slapp av og nyt ditt nye hus...det er fantastisk nydelig! :)

    Klem Anne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥