fredag 29. januar 2010

Pip Studio


foto: PIPstudio - klikk på bildene så blir de større

Hurra.. endelig fredag!

Denne helgen skal garderoben få tapet og males ferdig...Nå skal det bli godt å få system..
Mine maleforlenger skaft som støttes opp av kommoder er for tiden fulle av kleshengere og
klær men det har fungert flott.. iallefall bedre enn å ha det i søplesekker..
Men det gjør ingenting om de byttes ut med garderobesystem fra IKEA.. Utrolig smarte
løsninger der..

Jeg legger ut noen bilder fra PiP Studio..trykk her for å komme til nettsiden
Det er noe av det fineste jeg har sett, så jeg skal iallefall prøve å bestille noe
derifra.. Likte melkemuggen og krusene i khaki veldig godt..

Ønsker alle som er innom en deilig deilig helg!!

post signature

13 kommentarer:

  1. Utrolig slkønt!
    Jeg var inne på siden i går, og må bestille meg noe jeg også. Den er lagt til favoritter og jeg gleder meg veldig til å titte litt ekstra rundt nå i helgen og finne meg noen skatter.

    Ha ei vakker helg du også, sammen med dine.
    Smart med den midlertidige kleskapløsning!

    -monica-

    SvarSlett
  2. Wow sier jeg bare det var så mye utrolig
    lekkert, særlig til pikerommet ... ♥
    Jeg bare måtte blogge om det,
    henviste til deg og nettsiden Pip ...!
    Takk for tips, skal se mer på dette ... :)

    Nå er det strax helg
    kinopremiere med barna i dag
    den nye OlsenBanden filmen
    i morgen er det ut å spise
    med gode venner og
    søndag er det riding/tur ...

    Herlig med helgefølelse .... ♥

    Kos deg i dagene som kommer, stikker innom
    bloggen din i løpet av helgen så klart *smiler*

    Klem

    SvarSlett
  3. For en nydelig nettside!! Jeg ble helt i 100 her nå, må prøve å tyde denne nederlandsken og få bestil noen sånne pip kopper. Tuuusen takk for tipset og lykke til med garderopebygging

    SvarSlett
  4. Takk for tipset om denne nettsiden, det var jo bare helt nydelig!

    SvarSlett
  5. Fikk vårfølelse jeg nå. :)
    Ha en fin helg snupp! Klem

    SvarSlett
  6. Hei,

    Wow, mye flott der, ja...god helg til deg også!

    Hilde B.

    SvarSlett
  7. Nydelige farver og mønstre! Takk for inspirasjonen!

    Kan hende du har fått dette spørsmålet før, men jeg lurer veldig på hvor jeg kan få tak i den flotte hesteskulpturen din? Har vært på jakt, men finner ingen steder. Kan du hjelpe meg?

    Ønsker deg en deilig fredag! ♥

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Supert! Tusen takk for info! ♥♥♥

    Hilsen
    Willie

    SvarSlett
  9. Så mye søtt!
    Her vanker det helt klart til jentene våre :) Veldig gøy at de har sengetøy også. Green Gate for eksempel er jo litt i samme gate når det kommer til farger, men jeg kan ikke se at de har sengetøy i sin kolleksjon..

    Ønsker deg en kjempefin helg!

    Klem,Line

    SvarSlett
  10. Hei,
    - mye av dette vil finnes i Linnea's Hage om få uker - vi gleder oss !

    SvarSlett
  11. Hei, hei!

    Ble helt i 100 da jeg hadde vært inne på bloggen din på morningen. Sendte mail til pip, og jammen sender de ikke til Norge. Jeg bestilte 6 kopper og en skål. Gleder meg vilt til de kommer.

    Klem

    SvarSlett
  12. Nydelige saker...:o))
    Og jammen meg ser jeg ikke et innlegg om at noe av dette kommer til Linneas Hage!! Så fint at jeg bor 5 minutter unna de da:o))
    da blir det vel litt PIP på meg og da♥

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Hei folkens.
    Det finnes tapeter også vet du i Pip serien...hos fargehandlere som har tapeter fra Eijffinger. (eksempelvis www.malerietfargehandel.no) ;P

    Se denne linken: http://www.vervedc.com/WebPage/WebPage.asp?Ref=8630

    Søndagshilsen fra Heidi

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥