søndag 3. januar 2010

Spisestue og kjøkken

6 kommentarer:

  1. Hei på deg og godt nytt år. Herlig å se at huset tar form inne også. Mye å stå i med dere nå. Ønsker dere lykke til og spent på å se hvordan du får det.
    Hilsen Britt Eva

    SvarSlett
  2. Jeg elsker fargen på veggen i kjøkkenet/stua! Nydelig dyp fargetone. Kjøkkenet blir kjempefint, også. Her begynner brikkene å falle på plass og det er snart tid for alvorlig kjøkkenplanlegging;) Altmuligmannen (husherren) har begynt flisleggingen av entreen, vi har holdt på i flere timer med å få en helhet (det er polert skifer - noen fliser har mye spill i seg og andre er rolige i uttrykket...hjelp! Det var et tidspunkt da jeg ønsket at vi hadde kjøpt helsvarte fliser:S)
    Tipper dere jobber på spreng denne uken;)
    Klem

    SvarSlett
  3. guuuuuud så fint det blir.gleder meg på flere bilder:)klem

    SvarSlett
  4. Ich freue mich immer sehr über neue Bilder.
    Euer Haus wird wunderschön:-))
    Lieben Gruß Kiki

    SvarSlett
  5. Å dette blir vakkert!! Gleder meg til å se det med inventar/ interiør! Men det gjør nok du også :) :)!!! Stor klem

    SvarSlett
  6. Hei Tomine :) Digger bloggen din...
    Kan jeg spørre hvilke farger har du brukt i de forskjellige rommene?
    Har du fargekodene? :)

    Klem fra Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥