tirsdag 26. januar 2010

SUPERT tips

Etter å ha sett en slik stasjonsklokke i en interiørbutikk falt jeg
pladask, men til den nette sum av 1690.- lot jeg den gå..

Drømmen om en eplehage har en og det er bare såå fint!! Men i går kom JYSK
katalogen, og der var klokken!!!!
Jeg hadde riktignok ikke så store forhåpninger og trodde den var
knøttliten.. Den kostet 125.- på salg men jøyje meg.. Den er da
nesten prikk lik den til 1690.- bare en ting å gjøre: løp å
kjøp!!! Hurra for JYSK!!

I samarbeid med IKEA har jeg en Give Away med 3 flotte premier, som også støtter Unicef

FØLG MED, det starter i dag!!!

25 kommentarer:

  1. Nydelig!!

    Godt og ha deg tilbake.. Du har et utrolig fint hjem..

    Mvh Anette

    SvarSlett
  2. Hei.

    Åhh, nå ble jeg lettet! Jeg har prøvd de siste dagene og innfinne meg med at bloggen din var stengt. Jeg ble kjempetrist over at jeg ikke mer skulle få se det fine huset ditt. Men da jeg tilfeldigvis trykket meg inn igjen her i dag, var du plutselig her igjen. Johoo :) Det nye huset deres er helt nydelig og akkurat slik jeg ser for meg at mitt hus også skal være!

    Vurderte faktisk om jeg skulle skrive til Hvitstil og spørre jeg også, hehe.

    SvarSlett
  3. Denne har jeg også! Tror jeg betalte under 100,- også jeg... *fnis* gøy når en får det litt rimeligere!! Kjempefin er den! Kommer innom senere i dag ;) *klem idun*

    SvarSlett
  4. Så fin klokke! Jeg må visst en tur på Jysk i dag! :-)
    Huset ditt er bare helt nydelig!

    Klem fra Inger Elin

    SvarSlett
  5. Åååå, så fin :-) Tror jammen at jeg også skal prøve å skaffe meg en sånn :-))
    Takk for at du deler :-)

    Klem klem

    SvarSlett
  6. De var på tilbud i høst også og da kjøpte jeg likegodt to stk (tiltenkt gutterommene) men tror du jeg har fått hengt de opp enda, neida.. er litt treg.. Men nå tror jeg jammen jeg også vil ha den i stue eller kjøkken.. ser jo så fin ut hos deg.

    Ser også den flotte rosetten i bakgrunnen med lampe, det ble nydelig, elsker den detaljen der:))

    SvarSlett
  7. Jepp hurra for Jysk kan finne noe brukbart inni mellom. kjempe fin. Så flott det ble med den rosetten i taket.
    Har du funnet den nett adressen til den butikken med alle de fine putene og de fine bildene som du la ut for en god stund siden.................
    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Vi fikk også reklamen fra Jysk i går og jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg så prisen på klokken!Sånne priser liker vi;)

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  9. Hei der var du igjen, ble engstelig for at jeg ikke var invitert videre for å følge deg og ditt flotte husprosjekt. Elsker stilen din, super blogg! Du er så flink til å dele med av oppturer og nedturer, nyttige tips osv. Beste bloggen!!!! LYKKE TIL VIDERE!!!!

    Hilde

    SvarSlett
  10. Man ska inte underskatta de billiga butikerna. Ibland kan man göra fynd!! :-) Fin klocka. Kram Alexandra

    SvarSlett
  11. Genialt! Klokka var kjempefin, håper du blir fornøyd med den!

    SvarSlett
  12. Kjempe fin - skal jammen meg løpe til min lokale jysk nå i lunsjen..

    hyggelig du er tilbake på bloggen
    ha en fortsatt fin dag

    hilsen Anita s

    SvarSlett
  13. Så nydelig hjem dere har fått dere!!! Gratulerer!

    Ang. klokka så har jeg en lignende og er veldig fornød med den, kjøpt hos creme.no

    Men jeg kommer ikke inn på Lille Tomines shop lengre??? Kan du invitere meg??

    Hilsen Renate

    SvarSlett
  14. Ååå, du er ikke borte! Eller stengt bloggen...
    Det var godt=) Den klokken var kjempe stilig!!!
    Supert tips!=)

    SvarSlett
  15. Utrolig flott klokke og så til en fantastisk pris! :)

    SvarSlett
  16. Den klokka har eg og :) Kjøpte den på salg på JYSK i fjor :)

    Klem M ♥

    SvarSlett
  17. Stilig og det var jo et KUPP ...!

    Gleder meg til Give Away ... Loves Ikea jeg vet du ... ♥

    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  18. Hei

    Super glad for at du er tilbake:) Elsker stilen din. Skal bygge til våren og har sett masse inspirasjon hos deg, skal faktisk få ett tilbud fra Mosaic i Askim vi også, hadde aldri hørt om de før jeg leste om de hos deg.

    Men blir ikke helt likt da:) Flott klokke og liker kjøkkenlampen din, veldig lik min egen fra Nordal som jeg kjøpte for ett par år siden. Så glad i den. Ha en flott uke

    SvarSlett
  19. Hei tusen takk for hilsen på bloggen min! Da jeg oppdaget din blogg var det nesten som om min store drøm gikk i oppfyllelse hehe .Jeg bare elsker huset deres! For ca et halvt år siden kikket jeg på litt hus på nettet og kom over akkurat den hustypen dere har bygd og viste det til mannen min og sa at hvis vi noen gang skal bygge hus er det drømmehuset mitt. Da jeg var innom bloggen fikk jeg skikkelig aha-opplevelse der var jo drømmehuset men nå gikk det an å se hvordan det var inni også! Og ikke nok med det, der var også drømmeinnredningen! Må si dere har gjort det utrolig lekkert! Kjempegod smak du har!

    Apropos den klokka...vi har helt maken vi også. Kjøpte den på Jysk for 2 år siden og har fått utrolig mye skryt for den. Morro når man nesten ikke har betalt noe for den heller.

    Gleder meg til å følge med på bloggen din fremover. Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  20. Jeg har den fra Jysk, og betalte 79 kr for den tror jeg. Den har fungert i snart to år, og jeg har skiftet batt en gang...den er helt fantastisk;)))

    SvarSlett
  21. Nydelig lampe!
    Jeg ble også helt fra meg når bloggen var stengt nå som dere har flyttet inn og alt og jeg gledet meg til å se flere bilder av huset. Så veldig bra at bloggen er åpen igjen

    SvarSlett
  22. Takk for tipset ang. stasjonsklokka!! Måtte bare kjøre avsted med en gang!. Jeg er en av de anonyme som stadig er inne på bloggen din! Gratulerer med nytt flott hjem! Helt fantstisk!

    Hilsen Inger-Johanne

    SvarSlett
  23. Nå ble jeg glad! Prøvde å besøke deg i helgen, men da var siden din stengt, og jeg ble så lei meg;(

    har den klokken jeg og, deilig med kupp innimellom:) Slikt liker vi:)

    Guuuud for et nydelig hjem du får!

    Klem

    SvarSlett
  24. Å, jeg skal til byen i morgen. Gjett om jeg skal innom Jysk da!

    SvarSlett
  25. Jeg fikk også kjøpt stasjonsur på Jysk! Nå skal det henges opp!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥