onsdag 13. januar 2010

Tomines rom

Ikke akkurat ferdig kan man si, men ikke lett når lillegull som er
vant til 5 kvm får stort rom, hun er der HELE tiden, og jeg får ikke
lov å gjøre noe! Men da er det vel perfekt da, Tomine koser seg
iallefall..
I går kom mamma med en STOR kaserolle med hjemmelaget lapskaus til
oss.. Du snakker omden optimale lykke.. Det smakte så fantastisk!!
Vi har levd på take away siden 1.juledag og får ikke hvitevarer før
fredag. Vi har kun kjølehjørne og en liten micro jeg kjøpte i går!!
Guri meg som man lærer seg å sette pris på så selvfølgelige ting
når man ikke har! Ha en deilig fag videre jenter, imorgen er det jobb
igjen for meg, det blir godt!

16 kommentarer:

  1. Å, så fint det var! Kan tenke meg at Tomine storkoser seg!
    Grattis, grattis med nytt hus!!! Gleder meg til å se mer av det! Snakk om godis-bilder!!!

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. Så bra at hun liker seg på det nye rommet sitt...Men skjønner henne godt da, det er helt nydelig!
    Likte spesielt godt det vakre dukkehuset!

    Kos dere videre med å ferdigstille drømmehuset.
    Klem, I

    SvarSlett
  3. Ikke rart hun trives her, et flott rom, likte gulvet =)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at hun trives på det rommet, det er jo bare kjempelekkert!! Og det andre du har vist bilder av også, stuen og kjøkkenet.... aaaah, en drøm, rett og slett! Dere har vært så utrolig flinke, såå mye egeninnsats, og nå er dere snart i mål. Flinkiser!!!!
    God onsdag!
    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  5. Vakkert rom - så fint med kontrasten mellom gulvet og veggene synes jeg! Liker skapet kjempegodt også! :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Jeg skjønner godt at hun vil være der! Du får bare la henne kose seg, og gjøre noe annet i mellomtiden.

    SvarSlett
  7. Et nydelig rom.. En prinsesse Tomine verdig :)))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. En pikedrøm! Skjønner godt at hun koser seg her!

    SvarSlett
  9. Flott!!! Ikke rart hun koser seg der :-)

    SvarSlett
  10. Sååå flott det blir!! Et kjempe-fint prinsesserom!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  11. Hejsan! Så fint Tomine har fått på sitt rum. :-) För mig låter det underbart med take-away (en av de saker jag saknar med Oslo) men förstår att det blir för mycket av det goda!:-) Vet du vilket märke det är på Tomines dockhus? âr hon nöjd med det? Tror vi ska ta in sådana i butiken. Ha en finfin kväll. Kram alexandra

    SvarSlett
  12. Hei.
    Så pent rom er kommentaren fra min jente på 8 år! Hun likte stolen og skapet veldig godt.
    Dukkehuset er kjempefint.
    Ja her kommer nok Tomine til å kose seg.
    Ha en fin dag på jobb i morgen.
    Anita:-)

    SvarSlett
  13. Alt ser sååååå lekkert ut!! Grattis med nytt hjem!!! Klem ;-)

    SvarSlett
  14. Nydelig Prinsesserom!!! Skjønner godt at hun liker seg der:)

    SvarSlett
  15. det ble kjempe fint!!!!:):)
    Jeg holder selv på med rommene til mine to jenter på 2 og 4 år. Har du noen gode tips til pene og PRAKTISKE klesskap? vil gjerne kjøpe noen nå som holder noen år

    hilsen elisabeth

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥