tirsdag 19. januar 2010

Vi kan koke igjen!!

Takk for alle søte hilsner etter poffet!! Dere er jo så snille og
motiverende..
Lillegull og jeg har vært på turn i dag, mens far har montert
steketoppen. Vi har ikke gass men induksjon for det har vi hatt
tidligere og det virker kanonbra.. Liker ikke tanken på gassen i hus
heller.. I morgen skal jeg lage iallefall 5 retter til middag og prøve
alle stekemuligheter.. Eller kanskje bare koke meg et egg.. Tenk for
en lykke DET er sånn egentlig!! Snart har vi nett her også.. Jammen
går det seg til.. En god kveld ønsker jeg dere alle som er innom, og
takk alle anonyme for utrolig hyggelige ord.. Jeg blir veldig veldig
glad for det.. Tjolahopp tjolahei

14 kommentarer:

  1. Hei. :)
    Så utrolig fint huse deres ble:)
    Hva heter fargen du har på vegene i stua?
    Var en utrulig leker farge...Jeg selv er ei som skal ha bare helt lyse farger på vegene..Men den fargen falt jeg for altså...
    Kos deg i dit ny hjem.
    Hilsen Helen

    SvarSlett
  2. Hei Helen .. Fargen heter sand dyne og er like vakker og koselig dag som kveld!! Vi angrer ikke for dette valget!! Det hvite vil komme godt til rette med denne som bakgrunn.. Lykke til!

    SvarSlett
  3. Regner med du koser deg i ditt flotte hus, og det fortjener du etter alt det arbeidet dere har lagt ned....Nydelig ble det!! Og spennende og følge med!!
    KOS DOKKER!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  4. Rart hvor lykkelig en kan bli over de mest selvfølgelige ting når en ikke har de på en stund. Herlig og kos deg med egget du! hihi!

    Og, ja jeg er enig. Induksjon fremfor gass -har prøvd begge deler.

    Husk å hvile deg mellom slagene snuppa!
    Det er travelt å stå på fra tidlig morgen til sene kveld. Jeg fikk beinhinnebetennelse... Satt jo ikke stille i to sekk vet du. Hit, dit, opp en stige, ned en stige, henge opp, skubbe bort, løfte, flytte og bære tilbake.

    Puuuust! Gleder meg til du er på nett igjen, masse!!!

    ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  5. Sier som Eplemor over meg her. Man skal jammen ikek være lenge borte fra det man tar som en selfølge for virkelig å se og merke hvor avhengig vi er !!!!
    Kjøkkenet er bare sååå lekkert og jeg gleder meg til å se mere, merer mere :))

    Klem,kari

    SvarSlett
  6. Så lekkert kjøkken!! Gratulerer! Lykke til med kokinga i morgen ;-)

    Ønsker deg en smakfull onsdag!

    Klem Johanna

    SvarSlett
  7. Det er så utrolig deilig når man har vært uten kjøkken en stund, og endelig kunne lage mat igjen! Håper du fikk nyte egget ditt, eller hva du endte opp med;-)
    Ligger en award til deg på bloggen min=)

    http://smaattisene.blogspot.com/search/label/Award%20%3D%29

    Kose dere i nye huset, det er vel fortjent!

    SvarSlett
  8. Herlig med skikkelig god middag i dag da:) Mitt første møte med induksjonstoppen vår her i høst ble temmelig svart. Greide faktisk å svi blomkål jeg skulle koke LITT. Det gikk jo så innmari fort og vannet forsvant jo bare. Kasserollen ble svart ja;/

    SvarSlett
  9. Du har så fin blogg, jeg har tittet innom den mange ganger! Og vakkert hus, og ikke minst kjøkken!! Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  10. Hei:)
    Så flott hus dere har fått, rett og slett smakfullt:=)
    Gleder meg til å se flere bilder....:)
    Kos deg med kokkingen!!!!

    Hilsen Bente

    SvarSlett
  11. Hei!

    Vakkert hus som det har vært, og fortsatt blir en inspirasjon å følge med på!

    Det er absolutt mennesklig med et "poff", husker jeg begynte å grine for at gangen var full av esker når jeg kom hjem til vårt nye hus etter å ha vasket ut det gamle til kl 03, var så sliten så sliten.....Dagen etter derimot, koste jeg meg med å tømme esker, trengte bare en god natts søvn!

    Kos deg!!

    Marit

    SvarSlett
  12. Igjen, kjempe flott kjøkken!!! Nyt det nye i lange drag, det er en spennende tid dere har, og bo seg til i det nye huset, style og stæsje.. Å så gøy:) Ha en strålende dag!!

    SvarSlett
  13. Så utrolig fint det ble
    så klart det blir gøy å begynne
    å fungere som en familie i huset igjen
    lage mat etc ... sikkert knallgøy ...!
    Det ser så gjennomført og flott ut at
    jeg kunne gjerne flyttet inn ASAP ...!

    Ha en fin onsdag :)

    Klem til Deg

    SvarSlett
  14. Må være en drøm å få bygge et eget hus , og få det akkurat slik man ønsker :-) Dere har fått det utrolig fint :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥