tirsdag 9. februar 2010

Favoritter




Jeg har de siste dagene vist frem en del av møblene jeg har funnet på
loppis, og det er veldig moro at de ble så bra som jeg hadde håpet.
Ikke alltid like lett å se når det står der med knekte ben og møkk på seg
som du egentlig aldri tror vil gå bort..
*
Prisene på møblene har variert mye, men det har det siste året ikke vært like moro,
for prisene har skutt i været.
Da bør det gå på auksjon og ikke loppis mener jeg, litt av gleden er jo pruting
og kosen rundt.. Som regel gir vi en dose tips på slutten av dagen, som utjevner
det hele, for det er jo tross alt en veldig god sak som støttes med disse loppisene.
*
Bildene over er av en nydelig kaffekanne med tilhørende skåler som ble kjøpt på
loppeauksjon til den nette sum av 450 kr.. Prisen kunne vært en del lavere, men når
min svigerinne og jeg står i hver ende av en stor gymsal og byr uvitende mot hverandre
så er det vel fortjent å betale litt ekstra.. Men det er uansett verdt hver eneste krone..
post signature

12 kommentarer:

  1. Nydelig sett du har fått i.
    Ja, loppisene er ikke det det var en gang.
    I Sverige er også blitt veldig høye priser.
    Så det er ikke lett å få tak i billige ting lenger.
    Og vi har som motto å ha billige v arer i Butikken.
    Ikke like lett lenger.
    Artig at du og svigerinna bydde mot hverandre :-)
    Jeg har opplevdligenende selv (He, he)
    Kos deg med det lekkre settet
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!

    Jeg har tidligere vært inne på lile Tomines shop, men nå ser jeg at man må logge inn.
    Kan du hjelpe meg med å få tilgang eller har du forandret på tilgangen?

    Mvh Lone

    SvarSlett
  3. nydelig stemningsbilder
    kjære deg ... ♥
    ha en fin kveld ...!

    slengklem ...! ♥

    SvarSlett
  4. Kjempe flott!! Har forøvrig hørt at det er ganske billig i Danmark.. Da bør man vel låne en stor bil man kan fylle;) Ha en strålende aften!!

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ nydelig!!!

    Ha enstrålende kveld!

    klem Johanna

    SvarSlett
  6. Du er virkelig flink til å finne bruktfunn! Masse kjempelekre ting du deler med oss her på bloggen og så er du jo veldig flink til å sette ting istand helt selv. Ting med sjel, som igjen kommer både til nytte og glede igjen :))

    Klem,Line

    SvarSlett
  7. Så flotte da!!
    Veldig fin blogg du har!! Så utrolig fint du har fått det!! Jeg liker stilen din veldig godt,du er jo veldig flink til å fikse på gamle ting.
    Her var det flere ting jeg kunne tenkt meg selv:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  8. Nydelig sett som helt sikkert var verd pengene...:-))

    SvarSlett
  9. For et flott kanne-sett du hadde fått deg der! Og du er utrolig flink til å ta pene bilder av det!:)

    SvarSlett
  10. Etter å ha fulgt med bloggen din en stund, så må jeg bare si; du har oppdratt meg!!!
    Plutselig så skjønner jeg hva det er jeg LIKER!!!
    Jeg har strevet i maaaaaange år, på å definere den stilen som jeg virkelig syns er fin.
    Bloggen din er en oppskrift på hva det er jeg liker. Du har et vakkert hus, fine møbler, fine farger, og pynteting
    Kanskje du burde ha et slags kurs, for sånne som meg som sjangler fra den ene stilen til den andre. TAKK FOR DET!! Nå vet jeg i allefall hvor jeg hører hjemme, og at det finnes fler som meg;D
    Tror faktisk at jeg skal ta meg en tur på loppemarked også. Du får det til å se morsomt ut.

    Håper du får en flott onsdag, når du vet at du faktisk har hatt en stor innvirkning på meg.

    Mange hilsner fra Siri

    SvarSlett
  11. Så flink du er til å finne og rep loppiser.. Bloggen din er også kjempefin.

    Rita

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥