søndag 28. februar 2010

Florence Give away

Kjære alle dere 327 stk  som la igjen en hilsen på min Give Away for å feire
200 000 besøkende på bloggen.. Tusen tusen takk..
Veldig moro for Florence som sponser premien, og for meg!
Utrolig smigrende og lese alle hilsner om vårt nye hus!
*
Vi har trukket 3 vinnere:
1. premie : Merethe fra bloggen Lykke i verden
*
jeg har også trukket ut 2 vinnere til siden det var så mange med og de er som følger:
2. premie: Mette fra bloggen Miss Mette
og til sist:
3. preimie: Randi fra bloggen finetingtingeling 
*
Gratulerer til dere alle sammen, send meg en mail så ordner vi premien!
En stor klem til alle dere andre som deltok!

10 kommentarer:

  1. Fin ny header du har laget deg.
    god søndag - klem Anita S

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til vinnerne....Kjempe fin premie.
    Og gratulerer så mye med ny header. Den var råfin.

    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen - ser for meg slitet med mobiltelefon ja - men velkommen tilbake til "verden" ang header så har det litt med identitet å gjøre og begge er jo kjempefine, så følg magefølelsen på hvem som er riktig for deg å bruke. hilsen Anita s

    SvarSlett
  4. Hei på deg:)
    Ja, for en lykke i verden å våkne opp til dette:)Trodde ikke mine egne øyne:)
    Tusen takk, kan nesten ikke vente på pakken:)
    Er jo så fersk her inne i bloggverden, så dette er jo første gangen jeg vinner noe:)
    Kjempemoro!!!
    Nydelig header du har laget deg:)
    Gleder meg til å følge deg videre...med fare for å ha nevnt det før, men må nevne det igjen: Du har en nydelig blogg og et fantastisk hjem!
    Ønsker deg en flott søndag og igjen tusen takk:)
    Stor klem, Merete:)

    SvarSlett
  5. Grattis til vinnerene.
    Flott premie.

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinnerne!

    :)

    SvarSlett
  7. Så vakker din nye heading på bloggen din var :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer til heldige vinnere!
    Riktig flott ny heading har du også fått?

    Klem Beth...

    SvarSlett
  9. Åååå så koselig :o) for en super søndag... Dette passet jo så fint... da jeg har bursdag i morgen... 1. mars - jippi :o) da skal jeg hive meg rundt i bakingen igjen - må jo ha litt til kaffen i morgen... Ønsker deg en fortsatt stålende dag. Stor klem fra Mette

    PS! Nydelig header du har fått deg også...

    SvarSlett
  10. Gratulerer til vinnerne ...!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥