tirsdag 23. februar 2010

For mye kokkevin?!

Tusen takk for alle søte ord ang. lørdagens middagsbord.. Det er helt utrolig
hvor snille og søte mennesker som finnes der ute...
Jeg nyter hvert eneste ord fra alle sammen..
*
Mens "husfruen" ( meg altså )  ordnet til lørdagsmiddag fikk jeg fort erfare at husbygging og lite søvn de
siste månedene ikke veldig godt lar seg kombinere med like mengder "kokkevin" som
tidligere, eller kanskje det rett og slett var gleden over å endelig få litt varme i huset som 
gjorde meg litt "tipsy"  (som tipp oldemor ville sagt det)
Veldig moro var det uansett, og stolene var gode og holde seg fast i
utover kvelden.. hoho
*
Fikk mange mail ang. glass og tallerker på søndag, og disse besvares her:
Farge på veggen i HELE huset : Sanddyne fra Nordsjø - Tallerker sort/gull Villa Collection
Glass: Bryllupsgave til mamma og pappa som jeg har arvet, sommerfugl glass fra Ipa Bjoll
Monogram servietter fra Christine / Hvitstil.com ( trenger flere !! R@@)
Stoler fra Riviera Maison bestillt  fra jentene i Bergen!
*
I morgen skal jeg og storegull på Norefjell og kjøre slalom
( dvs han kjører snowboard,og jeg ruller ved siden av.. ) ...
Jeg har stooore planer om å snike meg inn på Norefjell SPA & Resort
og med mine skiferdigheter kan det fort skje at jeg svinger innom..
" Det veit oss ikkje"  for å si det sånn...
Det ser virkelig bare helt fantastisk ut de bildene som ligger på hjemmesiden her  
Har du vært der?
God ferie til alle dere som har...

11 kommentarer:

  1. Så bra at det var en vellykket kveld lørdag, selv om vertinnen var litt tipsy (dine ord). Bordet var rålekkert dekket!
    Har aldri vært på Norefjell SPA & Resort, men skal dit til høsten en gang. Gleder meg.

    Ønsker dere en koselig dag i morgen.

    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Høyrest deileg ut med litt spa☺

    Lurte litt på korleis du har fått til fargen på bloggnavnet ditt i bildet?

    Klem M ♥

    SvarSlett
  3. Ja, det har jeg vært! Jeg bor ikke så veldig langt derfra og fikk gavekort til bursdagen min i fjor. Anbefales! Har igjen et gavekort der, så det skal nok brukes snart :) Kos deg masse!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kokkevin må til!!!

    God tur til Norefjell!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  5. Jeg elsker stolene dine!
    Jeg skal på det hotellet i april, på womensweekend. Vi er 8 jenter, 4 på hver suite.
    Sjekk ut www.womensweekend.no, alle kan være med! :-)

    SvarSlett
  6. Åå såg ikkje at du hadde fleire signatura der..tenkte på den gjennomsiktige på største bildet i kollasjen din. Men eg brukar ikkje Picasa..får prøve meg litt meir fram☺

    Min skittentøyskurv har eg brukt laaang tid på å få vekk haugen på so den er ikkje konstant bloggifiserbar den heller☺...og dessuten er det jo fort gjordt hive utav litt klær for å ta eit bilde for so å hive klærne oppatt i...☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  7. Flotte bilder fra middagsbordet :)
    God tur til Norefjell. Både i bakken og på spa ;)

    Klem,Line

    SvarSlett
  8. Hei :)

    Jeg må si at dere har fått et utrolig nydelig hjem, kjempe lekkert.

    Klem fra Linn

    SvarSlett
  9. Ha en toppers tur til Norefjell...hørtes ikke dumt ut nei.

    Hege

    SvarSlett
  10. Aj så lekkert dere har fått det, utrolig lekre stoler....nydelig hus...selv om det har vært litt kaldt hos dere i det siste...he,he...er det rart kokken drikker....fniiisss....

    SvarSlett
  11. Stikker bare innom igjen for å si...jeg er helt slått ut av de lekre spisestuestolene dine! Hver gang du legger ut et bilde av dem, såfår jeg lyst på helt makne. Hehe :D
    Lekkert, lekkert!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥