søndag 7. februar 2010

For you!?

God søndag alle.. I dag skal jeg prøve å ta meg en skitur, men
først tenkte jeg at jeg endelig skulle svare på en god del Mail jeg
har fått i det siste. Drømmen om en eplehage satte meg på denne gode
ideen ( jeg er fortsatt uten nett ) så svarer her;
Lampene i stuen er fra Verket interiør
Gulvet er skipsgulv i merbou ( tror det skrives sånn) med sorte nater,
og det har vi i hele huset .
Gulvet på tomines rom heter rustikk og er fra Pergo.
Fargen på veggenei hele huset heter Sanddyne fra Nordsjø, den er
herlig brun, ikke grå!
Sminkebordet på Tomines rom er kjøpt hos franske fund på nettet.
De sorte lerret bildene er fra Villa Collection kjøpt i Kristiansand.
Sidebordene har vi fått i gave fra mamma og pappa, samme med
elefantlampene som står på tomines rom og i tv stuen!
Fargen på soverommet vårt er mørkegrå og stripet sort/hvit tapet
fra Bolsjø ( tror jeg det heter)
Spisestuestoler fra Riviera Maison!!
Rosetter i taket fra Byggdekor.no/ Maleriet fargehandel i Hønefoss som
er kanon på service og deilig kaffe til slitne husbyggere!!
Har jeg husket alt tro?
Sjekk innom Carma i dag også ( link rett på venstre side) de er på
innkjøp og har lagt ut masse bilder!! Gleder meg til vår nå!! Ha en
deilig søndag!!

8 kommentarer:

  1. God formiddag :)

    Jeg er så spent på
    hvordan hovedbadet deres
    ble, husker du skrev om det
    da du var å skulle plukke ut
    fliser m.m. gleder meg til du
    viser noen bilder derfra også og
    kanskje rommet til storeprinsen,
    gøy å få inspirasjon, takk takk snille
    du og ha en fantastisk fin skitur,
    været er jo påskestemning de luxe ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  2. Høres helt fantastisk ut med en skitur! Det er blitt så nydelig hos dere.

    God søndag! Klem ;-)

    SvarSlett
  3. Deilig søndag ønskes deg!
    Kose deg på skitur.

    Den fargen du har i stuen blir jeg bare mer og mer betatt av pg vurderer faktisk veldig å gå fra krem og over til den. Du beskriver den som varm, siden det ikke er noe grått i og da frister det bare enda mer. Krem må males ofte over, når man bruker mye levende lys. :erfaring: Hehe.

    Skal ta meg en tur til malerbutikken jeg.

    Takk for innsyn.

    -monica-

    SvarSlett
  4. Brune veggene dine er råfine! I love it!

    Og så koselig Tomine sitt rom er blitt. Misunner dere å være i hus.
    Jeg er møkk lei huset... Værtfall i dag, det svinger jo sånn hele tiden... Haha. Ikke greit.

    Skulle nesten tro at det var noe i magen, men det er ikke det. :)

    Ha en fin skitur da! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei søte du!

    Er bare innom for å ønske deg en deilig søndag!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Hei på deg kjekt å få svart på litt spørsmål......Har selv vært på en deilig skitur i dag,godt for kropp og sjel.
    Ønsker deg fortsatt en fin søndagskveld
    klem Anita

    SvarSlett
  7. Husk å legg ut hele fargekoden da:-)Jeg venter nemlig på den...Takker og bukker av hele mitt hjerte

    SvarSlett
  8. Hei, har malt med sanddyne men synes den er grå.
    Har du fargekoden, synes fargen er kjempefin på bildene dine :-)
    Hilsen Elin

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥