torsdag 11. februar 2010

Gutterommet


Hei hopp alle.. Herremin.. nå er det snart helg igjen!!
*
Svigerinnen min og jeg skal i jentelag i morgen kveld og vi gleder oss!!
Lenge siden det har vært noe med jentene nå.. Ost og kjeks med masse god rødvin, og litt
rødvin håper vi det også blir.. til osten blir det vel litt rødvin!?
Skinner det gjennom at jeg gleder meg til å drikke rødvin?
Det skal bli deilig å slippe maling og rydding en helg, og samtidig kunne drikke litt rødvin!
Hoho!!
*
Har fått lov av storegull til å legge ut bilder fra rommet hans.. Siden jeg skulle ta bilder fikk
jeg lov å sette inn blomster! De er der ikke til vanlig!! Vil IKKE ha.... og det er greit.. skal ikke
blande meg her.. så lenge jeg får lov i resten av huset.. hoho.. Dobbel dørene inn til stuen

og kanskje spisestue blir satt opp i dag,
så gleder meg til å se hvordan det blir.. Ha en god kveld alle dere og husk morsdag på søndag!!
( altså å hinte litt så det blir en liten blomst kanskje.. !!?)


post signature

12 kommentarer:

  1. Kjempe fint gutterom!:)
    Håper du får en kjempe fin helg med rødvin,.. og litt til rødvin;)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. For et flott gutterom!!
    Kos deg masse med rødvin :-) Det fortjener du nå!!!

    Stor klem fra Janicke :-)

    SvarSlett
  3. Stilig gutterom :)

    Kos deg med rødvin og jentene.

    Hilsen fra Linn

    SvarSlett
  4. Det var et veldig stilig gutterom! Kos dere!

    SvarSlett
  5. Hei flott rom, skikkelig gutte rom:-) må bare spørre om hvor du har kjøpt den tv benken,ser ut for meg om at kommoden er fra Ikea ( har samme selv) men mangler noe under tv`n.
    Blir glad for svar.
    Ha en flott kveld
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Det var et flott rom. Og når du skal ut å kose deg i helga, har jeg ett lite tips du kan ta med på veien: på sånne jenter er det lov å kose seg med Rødvin.... ;-)
    Ha en flott jentekveld :-)

    -monica-

    SvarSlett
  7. Hei igjen takk for info`n får ta en tur på Ikea skjønner jeg.
    Må jo bare si som alle de andre som kommenterer kos deg masse på jente kveld og drikk masse rødvin .
    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Tøft og stilig gutterom - det skal selvsagt respekteres at gutta må velge om at rommet deres skal ut på nettet. Jeg elsker rødvin og fredag er rødvinsdagen min - den beste kvelden i hele uka. kos dere masse i morgen.
    klem anita s

    SvarSlett
  9. Hei søte du ... ♥

    så hyggelig rom store gull har,
    gøy at han tillot fotografering
    likte alt sammen, herlig herlig ...!

    kos deg med massevis av rødvin
    og gode venninner, nyt nyt nyt ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  10. Tøft rom♥ Kos deg med rødvin og jentekveld!

    SvarSlett
  11. Jeg tror jammen du har lagt bort mobilen din og fått bredbånd jeg,..eller ?
    Kjempefine bilder!!
    Heldig han gutten din da. Akkurat passe guttete liksom. Stramt, men ikke hardt.
    Vår gutt er ti år og på vei inn i en litt mer "moden" stil som denne. Jeg må passe meg for ikke å kjøre igang med altfor mye maritim stil med båter, knuter og blått og hvitt tror jeg. Han likte det tidligere, men det tror jeg kan bli for barnslig etterhvert.

    Takk for inspirasjon ;)

    Ellers...jeg skal ta en skål for deg og den lekre stilen din i helgen. Jeg skal også nemlig drikke rødvin.. :D

    Klem, Line

    SvarSlett
  12. Superfint gutterom, og så ryddig!Akk, hadde bare min 13 åring hatt det sååå ryddig:)Det var kjempefint,fin veggfarge også.
    Kos deg masse med ost og vin! god natt

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥