mandag 22. februar 2010

Hit skal ovn herligheten..

Og jeg kan nesten ikke vente.. Blir spennende å se resultatet.. Moro
at så mange likte ovnen og tar seg tid til å skrive noen ord til
meg.. Mange nye følgere har kommet, og det er så hyggelig. Takker
veldig for alle Mail fra dere også..
Vinterferie!! !Guri så godt.. Plutselig kom friuken vi har ventet så
lenge på. Litt på jobb må jeg men later som jeg har mest fri..
Nå har vi coocies i ovnen og tegnesaker på bordet.. Har du
ferieplaner??Lev livet lykkelig...

21 kommentarer:

  1. Elsker bloggen din. Du er så flink til å dele, gode tps, fine bilder og veldig variert hva du skriver om BRA! Super til å oppdatere ofte, detr liker jeg. Lykke til videre med det flotte huset deres, du har god smak og en herlig stil.

    God dag til deg fra meg!

    SvarSlett
  2. Så lekker gang, fantastiske fliser!! Ha en fin vinterferie...

    SvarSlett
  3. Blir spennande å få inn ovnen☺

    Ingen ferieplana, min kjære jobbar heile veka. Fekk igjen ei febersjuk jente som har vore hos pappaen sin idag, so vi held oss inne og gjer det ho orka. Skal til lege om litt. Ikkje kjekt når dei søte små vert sjuke :(

    Nyt vinterferien din☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  4. Der passer ovnen perfekt! Ved siden av det svarte konsollbordet. Det blir fint det :)

    Ønsker deg en finfin mandag. Jeg er hjemme (men det er jeg jo alltid :D) med barna. Mannen på jobb. Vi er bedt bort forskjellige steder, og blir hjemme. Dessutn bygges det anneks på vinterhytta, og ikke noe kos å være der nå. Påsken kanskje...hvis det blir ferdig nå da.. :)

    SvarSlett
  5. Blir helt perfekt med en så staselig ovn der. Gleder meg til å se den på plass!

    God vinterferie til deg!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  6. Fine bilder du viser frem som vanlig! Nydelig urne.. *lyst på*! Kunne ikke unngå å legge merke til de gamle barneskoene, jeg har nemlig noe som ser helt like ut fra jeg var liten. Fin ting å ta vare på!

    Ha en fin ferie!

    SvarSlett
  7. Nå har jeg lest ikapp litt her hos deg og jeg smiler godt. Kjenner meg veldig igjen. Er høy og tynn med høy forbrenning og fryser rumpa av meg. Vi har ikke gulvvarme, kun varmepumpe, men peisen i stua fyres i hele tiden. Så kjefter jeg på kjære når han lar det slokne hvis jeg ikke er til stede. Han fryser nemlig ikke. Jeg har alltid sjerf, ulltøfler og ullkofte på meg. Kjenner meg ikke akkurat pen. Inatt sov jeg med høyhalset genser under dundynen. Mmmmm varmt og godt.

    Men hold ut, solen kommer.

    SvarSlett
  8. Hei ! for en flott blogg du har! tror nok vi deler masse av samme smak..;) Jeg lrte på om du kunne hjelpe meg med en ting..Er veldig på jakt for å finne forhandleren på noe som heter "bo och jan " fra Sverige..har du hørt om dette? De har ihvertfall noen nydelige lingardiner med monogram...Supert om du har noen idde!Jeg har nettopp opprettet blogg, og jeg er super glad for tips!!

    SvarSlett
  9. Lekkert ... ♥

    gleder meg til å se
    ovnen på plass,
    må ellers berømme den
    fantastisk flotte
    trappen,
    veldig elegant ...!

    vinterferie for meg
    er jobb to dager fri en dag og jobb to dager også kommer jo helgen igjen ... herlig det ...!

    ha en fin mandagskveld,
    her blir det OL og peiskos ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  10. Ovnen kommer helt sikker til å bli superlekker i gangen, selv om gangen er lekker uten også!

    Håper det blir koselig og varmt hos dere nå (",)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  11. Selv om jeg bare har fulgt med på bloggen din i et par måneder så må jeg si jeg er kjempe imponert. Gleder meg til hver gang du skriver noe nytt.
    Kjempe fin blogg!

    PS: Den peisen var kjempe stilig, ligner "nesten" litt på den jeg har.

    Klem Madelen

    SvarSlett
  12. Hei! Så ovnen først nå, den er lekker! Blir spennende å se når den er på plass!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  13. O'herrlige vinterferie og familietid! Good times!
    Jeg skal vel ha et par dager fri, men det er litt usikkert enda. Uansett har jeg min ukentlige fridag på onsdag, da skal Philip og jeg bake og besøke bestemor/oldemor!
    God mandag!
    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  14. Så utrolig flott hjem du har. Hva kaller du stilen du har?
    Hvordan ser huset ut utenpå?

    Fant bloggen din nå og jeg kommer til å bli en fast leser her ja =)

    SvarSlett
  15. Det blir nok et lekkert blikkfang med ovnen der ja.. Regner med den skal stå ved siden av konsollbordet? Som forøvrig tar seg godt ut det også;). Føler jeg gjentar meg selv hver gang jeg kommenterer inne på bloggen din jeg, men ok du HAR fått deg et lekkert lekkert hjem, og du er jammen meg flink til å pynte og dekorere også. Ikke minst har jeg fått meg noen gode latterkuler også, når jeg har lest det du har skrevet noen ganger. Det kan jeg like.

    Kos deg med vinterferie. HEr går turen opp til svigers som bor på Geilo. Skal bli deilig med skikkelig fjelluft igjen;).

    Ha en strålende kveld;-)

    SvarSlett
  16. Hei på deg. Blir sikker fint med ovnen der :-) Skjønner at du får nye følgere du har en utrolig flott blogg veldig fling til å dele og masse fine bilder. Skal en tur på hytta i vinterferien og gå på ski gleder oss,men har ikke ferie før neste uke. Fikk interiør bøkene mine i dag,gleder meg til å lese dem
    Ha en fin kveld.
    Klem Anita

    SvarSlett
  17. Flotte bilder! Og alt er bare så gjennomført og lekkert. Jeg er sikker på at baksten din også alltid blir veldig bra. Ønsker dere en riktig god vinterferie og kos dere masse.
    Her skal det jobbes litt til før det blir noen deilige fridager på fjellet.
    Anita:-)

    SvarSlett
  18. Elsker spisesua di, den er bare helt min stil. Fantastisk blogg.

    SvarSlett
  19. Førr en utruli stili gang!
    Stiligste æ har sett på lenge! Den falt virkeli i smak hos mæ <3

    klæm

    SvarSlett
  20. Gud for et lekkert bord, dritlekkert med sort høyglans! Blir som vanlig supergira og inspirert av deg :-)

    SvarSlett
  21. For en helt sinnsykt fin hall dere har! utrolig fine møbler,.. og er rekkverket på trappen i samme svartfarge som kommoden?
    Utrolig fint uansett! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥