tirsdag 16. februar 2010

Give Away 200 000 besøk

Kjære alle mine lesere!
I går rundet telleren min 200 000
Det er jammen meg helt utrolig fantastisk. Og det vil jeg feire, så les videre:
*
I går var vår lille Tomine pysj model for Florence.
Fantastisk flotte bilder ble tatt med en utrolig tålmodig fotograf
 i et mylder av nydelige pyter, dyner, pledd og bamser..
Jeg håper virkelig bildene blir bra nok, og i såfall kommer det i neste
utgave av Maison!! Noe så moro!!
*
Florence har også fått inn de nydeligste krus/tallerkner, bordbrikker, duker..
ja ALT du trenger og mere til... jeg gleder meg virkelig til alt som kommer ut nå i mars/april..
Det er bare lekkert!!
Bildene over taler for seg, og bloggen Home & Cottage har også en presentasjon
av Florence med enda flere bilder..
*
Men dette vi feire, og Florence sponser en superflott premie så alt du trenger å gjøre
er å legge igjen kommentar under dette innlegget  - og gjerne linke til denne Give Away så er
du med i trekningen ( har du ikke blogg så skriv mailadr. din )
*
Ønsker dere alle lykke til, og tusen tusen takk for alle varme hilsner jeg får hver eneste dag..
Det er godt å ha noe å varme seg på ... hoho 

258 kommentarer:

  1. HEI
    Er det mulig å handle via Tomines shop?? Ser at det er kun for inviterte gjester??? MVH

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Ja takk til å være med på giweaway fra florence.Ja takk til å fremdeles følge denne herlige bloggen tomineshjem,vi har nå fast følge:-)
    Varm klem fra meg
    h.michalsen@c2i.net

    SvarSlett
  3. Hurra! Krysser armer og ben, jeg vil gjerne vinne.

    kamstong@gmail.com

    SvarSlett
  4. Men selvsagt blir jeg med i trekningen av en så flott premie!! Krysser for at jeg har lykken med meg, og gratulerer samtidig med så mange lesere!!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  5. Hei!!

    Klart jeg vil være med på giveaway!! Blir morsomt å se tulla di i neste Maison.

    En stor inspirasjon å lese bloggen din, synes også at du veldig fort har fått det så fikst og ferdig i nytt hus.Vi bor i nytt hus på femte året og her tar det tiiiiiid:-)

    Klem fra Marit, maritnh@live.no

    SvarSlett
  6. Kanskje jeg er den heldige vinner på give away fra Florence :o)
    Fin blogg, har fulgt med siden siste halvdel av byggeprosessen. Selv om jeg ikke er "følger" er jeg innom nesten daglig. Fantastisk fint hus dere har bygd. Takk for alle nyttige tips du har delt med oss :o)

    SvarSlett
  7. Nå har du 200 001 leser hvertfall :)

    Fin blogg!

    Mvh
    Ida Caroline

    Ida_caroline@hotmail.com

    SvarSlett
  8. ååå så koselig. grattis med 200 000 :)
    jeg vil være med på give away :)

    klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med så mange besøk!
    Klart jeg vil være med på Giveaway! :)

    KLEM

    SvarSlett
  10. Ja jeg vil gjerne være med i trekningen!!!
    Klem Signe

    SvarSlett
  11. ja jeg vil gjerne være med, synes du har en utrolig flott blogg. og kommer nok stadig til og titte innom...

    SvarSlett
  12. I'm in! :) Så gøy med Tomine da! Hun er jo så skjønn, så det ikke så rart at hun er modell. Stolt mamma tenker jeg!

    Ha en fin dag da! Klem A

    SvarSlett
  13. Oi, så moro - 200.000 lesere er jammen ikke noe å kimse av! Gratulerer! Jeg vil gjerne være med på feiringen. Ikke at jeg er overrasket - finner selv mye inspirasjon i bloggen din, og det er et "må-ha-påfyll" i hverdagen. :)

    Med hilsen Pernille
    pernille_83@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hei!

    Jeg vil gjerne være med på giveaway!. Så moro at Tomine kanskje kommer i neste nummer at Maison dersom bildene blir bra nok. Får krysse fingrene for at de blir det. Det gjør de helt sikkert :-)

    Hilsen Lin (lin.holthe@lifi.no)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med de 200.000=) Bloggen din er jo fantastisk, så det er vel fortjent!
    Vil gjerne være med på giveaway

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med så mange besøkende!!
    Jeg vil veldig gjerne være med :)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med så mange lesere!!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen!

    Klem fra Inger Elin

    SvarSlett
  18. So artig at ho har vore modell då☺
    Og ja, er gjerne med i trekninga☺☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  19. Gratulerer med mange lesere.
    Du har en flott blogg og god smak :)

    Mvh
    Annette

    (skaugeeriksen@c2i.net)

    SvarSlett
  20. Hei!
    Gratulerer med så mange besøkende! Jeg blir gjerne med på give away.
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  21. Oi, oi oi... Gratulerer med 200 000 lesere!
    Jeg følger med på bloggen din hver dag:)
    Du har fått det kjempe flott i det nye huset og jeg henter masse tips fra deg.

    Med hilsen
    Mariann
    haakevj@online.no

    SvarSlett
  22. Jeg er med! Kjempefin blogg du har forresten :)

    SvarSlett
  23. gratulerer med så mange lesere :)
    blir gjerne med på trekning

    hilsen ida

    SvarSlett
  24. Masse, masse gratulere med over 200 000 besøkende!!!
    Det er jo helt fantastisk.
    Henger meg med på gavetrekningen.
    Klem

    SvarSlett
  25. Jeg blir gjerne med i trekningen! :)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  26. Gratulerer med så mange besøkende :)
    Jeg blir gjerne med på trekningen !
    Klem Hege

    SvarSlett
  27. Så spennende da ♥
    Ja,dette vil jeg gjerne være med på .

    Gratulerer så masse med godt over 200 000 lesere nå hvertfall.

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  28. Åhh så moro at så mange besøker bloggen din :))
    Vel fortjent til deg !!! Jeg bare MÅÅ inn hver eneste dag ;)
    jeg blir gjerne med på trekning og linker deg fra bloggen min..
    Såå moro med Tomine da :)))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  29. Gratulerer med så mange besøkende!
    Og for en spennende dag for Tomine :)
    Blir gjerne med på trekningen!

    Klem Audhild

    SvarSlett
  30. Jeg blir gjerne med på Giveaway! Florence har så mye fint asså!
    :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 200 000 lesere :-)
    Jeg vil også være med på give Away :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  32. Gratulerer =) så gøy å ha en liten model i familien.Jeg vil så klart være med i trekningen.

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  33. Gratulerer så masse med vanvittig mye besøk. Jeg krysser fingrene for meg selv og blir med i trekningen. Så gleder jeg meg til å se Tulla i neste utgave av Maison.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  34. Hei og gratulerer så mye !

    Kjempemorro å følge bloggen din. Du inspirerer. Ønsker veldig gjerne å være med på giveawayen din.

    annkristin@byggogeiendomsservice.no

    SvarSlett
  35. Gratulerer med 200.000 besøkende! Jeg har akkurat fått øynene opp for blogging og din er en av dem jeg har fulgt med på. Jeg krysser fingrene og håper det beste i trekningen

    Hilsen Unni

    SvarSlett
  36. Hei og gratulerer med så mange besøkende:) Jeg vil gjerne være med i trekningen!!

    Hilsen Linda
    ldelerud@online.no

    SvarSlett
  37. Jeg er med :) Gratulerer med besøkstallene, ikke rart så flott som bloggen din er :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  38. Hei!
    Vinn sjeldan noko men prøvar meg her:-) Grattis med så mange besøkande!

    SvarSlett
  39. 200 000 - WOW!!! Gratulerer!! Jeg blir gjerne med på giveaway jeg også :o)
    lise.k@live.no

    SvarSlett
  40. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på giveawayen din. Følger gjevnlig med på bloggen din og finner masse inspirasjon. Likte veldig godt det store flotte skrivebordet som du har pusset opp.

    Mange hilsner
    Kathrine (kathgudd@frisurf.no)

    SvarSlett
  41. Håper å se Tomine som modell :o)
    Er innom hver dag på bloggen din,er så spennende,håper å se mer av badet,du er vel der endel å varmer føttene...hoho :o)

    mvh anne
    annejsl@lyse.net

    SvarSlett
  42. Hei å hå!
    Dette var da spennende. Så gøy for Tomine å få være model. Blir spennende å se bildenen.

    Hiver meg med og krysser ALT av fingrer og tær(hvis jeg klarer det da).

    Har dere fått det varmere nå? ;-)

    Ha en super duper TIRSDAG og husk de frustrerte fruene i kveld.

    *vivian*

    SvarSlett
  43. Hei, lekkert hus, interiør og blogg!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen!
    Mvh Tone
    tone.ned@online.no

    SvarSlett
  44. Jeg vil gjerne være med:) flott blogg!

    agnethe:)

    am_bech@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Gratulerer med så mange besøkende. Du har en kjempeflot blogg, så skjønner godt at du har mange lesere:)
    Såklart jeg vil være med på giwe awayen din!
    Ha en fortsatt strålende dag :)

    SvarSlett
  46. Fantastisk! Gratulerer så masse med alle besøkende! Jeg hiver meg gjerne på trekningen:)
    Krysser fingre og tær
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  47. Så gøy da!! da må jeg kjøpe det også da jo....

    Jeg vil veldig gjerne være med i trekning altså!! Jeg linker deg gjerne!!

    SvarSlett
  48. Heisann !
    200.000 besøk, du....gratulerer ! Min teller runder snart skarve 25.000, men jeg er storligen fornøyd likevel , jeg.
    Har vært innom her noen ganger tidligere, men nå har jeg lagt deg til på blogglisten min, så jeg kommer sikkert innom oftere heretter.
    Blir gjerne med på GiveAway`en
    Ha en fin uke !

    SvarSlett
  49. Yeeeha, Gratulerer med 200 000 på telleren!!!
    Er jammen meg ikke rart du har mange besøk, flott, flott blogg ♥

    Jeg er med og linker...

    Klem Line

    SvarSlett
  50. Så mye fint!
    Spennende med modell da, stas.
    Blir mer enn gjerne med på GiveAway.

    Har ikke blogg, men mail er:
    monique_622@msn.com

    Godt du får varmet deg på kommentarer. Hehe.

    SvarSlett
  51. Gratulerer med 200 000 besøkende. Så morsomt med modelloppdrag. Tomine gjorde sikkert en kjempejobb, gleder meg til å se resultatet:) Vil gjerne være med på GiveAway. Hadde vært fantastisk om jeg hadde vunnet !
    Kommer ikke inn på Lille tomines shop forresten, er det mulig å få tilgang. Tenkte kanskje jeg fant til lillemann:)

    SvarSlett
  52. Gratulerer! Spennende å følge deg:) Jeg er med!
    klem fra Gry

    SvarSlett
  53. Gratulerer med så mange besøkende:)

    SvarSlett
  54. Ja ja hvem vil vel ikke vinne av og til :-). Gratulerer med flotte besøkstall!!!

    Nina

    nina@verico.no

    SvarSlett
  55. Å så moro!! Blir gjerne med på give awayen jeg også! Velkommen i nabolaget forresten! Hilsen hun i det hvite huse med rødt tak ;=)meretegustavsen@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Jeg vil være med :o)
    Så mye fint!

    Vibeke :o)

    SvarSlett
  57. Gratulera so masse med so mange besøkende!!!
    Henger med gjerne på denne konkurransen!!

    He ei fortsaty nydelig uka :D

    SvarSlett
  58. Du har en utrolig flott blogg, gleder meg hver dag for å titte innom deg og se hva du legger ut. Helt nydelig nytt hus har du også, mye inspirasjon å hente. Jeg VIL gjerne være med i trekkningen av 200 000 "tittere".

    Klem eengzel@online.no

    SvarSlett
  59. Gratulerer med 200 000!!
    Superfine ting fra Florence♥

    SvarSlett
  60. Så spennende med Tomine som modell:) Blir sikkert kjempe flotte bilder!

    Gratulerer med så mange besøkende:) slenger meg selvfølgelig med i trekkningen!

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  61. JEg har en liten barnemodell klar på min blogg om noen trenger en sjarmør :) så bare rop ut... han poserer velvillig bare han får ta med "skinnjakka" også.

    Gratulerer med sååå mange besøkende, hiver meg på konkuransen din, da jeg mangler av respekt for alle interiørbloggere både greengate og lexingtong.. heheh
    Klem GE

    SvarSlett
  62. Hei flotte bilder av koselige ting, kjøper fast Maison så det blir spennende å se bildene i bladet. Gratulerer masse med 200 000 kjempe bra.
    Blir gjerne med på give away:-)
    Ha en fortsatt fin dag og håper dere har fått opp varmen.
    Klem Anita

    SvarSlett
  63. Gratulerer med alle de besøken:)
    Ja jeg har vært inne her noen ganger, du har en koselig blogg som bare å besøkes;)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

    Klem Isabell

    SvarSlett
  64. Vil gjerne være med på din give-away :)Florence har jo bare de nydeligste ting. Og det samme er bloggen din :)

    -Hege-
    hege.haan@sas.no

    SvarSlett
  65. Gratulerer ... så moro :)
    du må være utrolig stolt av den lille modellen din, hun er jo utrolig søt da.
    klem Anita S

    SvarSlett
  66. Hei!

    Gratulerer med over 200 000 tittere!! Jeg er en av dine faste følgere uten egen blogg, jeg blir så inspirert av deg!:-)
    Et Nydelig hjem har dere:)

    Blir gjerne gjerne med på give away!

    Klem fra Therese
    therese@live.no

    SvarSlett
  67. Hei!
    Gratulerer med 200 000 besøkende :-)
    Vil jo gjerne være med på din giveaway- spennende!!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  68. hei på deg
    så utrolig fine bilder og nydelige ting du viser i dag..
    blir gjerne med på din give away .. alltid gøy det selv om jeg aldri vinner er det jo alltid gøy å være med.
    du har så fine bilder på dine innlegg go det er en fryd å se på alt
    klem fra fredrikke i tirills verden..

    SvarSlett
  69. Heisann!!! :)
    Vil gjerne bli med på giveaway!! :)
    Gratulerer så mye med 200 000 besøkende!

    Klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  70. Så gøy med give away!
    Jeg blir gjerne med!
    Gratulere med sååå mange besøkende, da helt vilt! Men så har du en vakker blogg også!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  71. Gratulerer. Jeg vil gjerne være med på give away. Kjempekoselig og fint hus dere har fått.
    Hilsen Hege
    (hegeand2@broadpark.no)

    SvarSlett
  72. Jeg blir gjerne med på give away:D:D:D

    Silje

    SvarSlett
  73. Gratulerer med svimlende høyt besøkstall!
    Blir gjerne med på giveaway:)

    SvarSlett
  74. Hei! Gratulerer med de 200 000! Vil gjerne være med på Give Away!

    Mette

    SvarSlett
  75. Oj oj oj ...
    noe så flott
    men jeg ser at dette
    innlegget var poppis ...!
    75 som har lagt igjen kommentar
    før meg, men jeg håper & tror at
    tallet 76 er mitt lykketall ...!!!!

    jeg linker din Give Away på bloggen min ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  76. Gratulerer med så mange besøkende på den flotte bloggen din!
    Blir gjerne med på trekningen :)

    Ha en fin kveld :)

    Linn fra Sagflata

    SvarSlett
  77. Gratulerer med 200 000 =)
    Nydelig hus dere har fått - virkelig inspirerende.

    Ingvild

    SvarSlett
  78. Gratulerer med 200 000!! Leser bloggen din hver dag og er helt imponert over din evne til å pusse opp gamle møbler til nye skatter. Og huset er lekkert!! JA! Jeg vil gjerne være med på giveaway :))

    vijoerg@online.no

    SvarSlett
  79. Gratulerer med 200.000 besøk og så kjekt at Tomine skal være modell! :-)

    SvarSlett
  80. Hei! Ja takk til giveaway! Nydelige bilder og ikke minst nydelige farger....

    SvarSlett
  81. Jippi! Jeg vil også være med på give away! :-) Super blogg du lager!
    stine.berg@bbnett.no

    SvarSlett
  82. Grattis med så mange besøkende. Skjønner godt at så mange lar seg inspirere her inne hos deg;o)
    Gleder meg til disse varene kommer inn på jobben, imens får jeg krysse fingre og tær i trekningen din. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  83. Åhh, jeg vil også gjerne vœre med! Må jo også bare si at du har fått det sååå fint i huset! Er innom hver dag og titter og *misunner*... ;o)

    Klem Christine / dethvitehuset.blogspot.com

    SvarSlett
  84. OJ gratulerer så masse, det er jo kjempe flott...
    Og klart jeg kaster meg på giveawayen, alltid morsomt...
    klem victoria

    SvarSlett
  85. gratulerer med 200 000 besøkende. så flott. vil gjerne være med på give away. håper jeg vinner denne gangen. ha en fin kveld. flott blogg forresten. mvh hege

    SvarSlett
  86. Gratulerer:)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  87. Flotte bilder og moro med give away,, jeg er med

    SvarSlett
  88. Hei:) Yohooo! GRATULERER MED 200.000!! Wow. Så gøy det må være for deg!! Dette er jo helt nytt og første gang jeg er med på..men ja, jeg vil gjerne være med på din Give Away. Florence har veldig mye fint ser jeg! :) Klart jeg skal linke deg hos meg også :))
    Så morsomt med Tomine da. Stas for mor og datter det vll jeg tro.

    Klem,Line

    SvarSlett
  89. Hei ;D

    Jeg vil selvfølgelig gjerne være med på en giwe away hos deg ;D
    Så spennende med Tomine. Jeg skal løpe og kjøpe neste nummer av Maison. DET ER JO STORT!!! Så morsomt for dere ;DDD

    Gratulerer igjen med en fantastisk blogg. Ikke rart at så mange vil lese den.

    Klemmer fra Siri

    SvarSlett
  90. Gratulerer med 200.000 !!!
    Eg er med på give-away :)))

    Jannemor

    SvarSlett
  91. Hei

    Er gjerne med på give away!

    Hilsen e.b.engel@hotmail.com

    Ps: Hårføner er et godt tips for å få det varmt.. tar litt strøm men er veldig effektivt!

    SvarSlett
  92. Hei! Gratulerer med 200 000, det er ikke noe rart med så fint blogg - jeg er vel innom hverdag - dagen blir ikke den samme uten :)

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  93. Hei!

    Jeg vil gjerne være med i trekningen! Grattis med høye besøkstall! Så morsomt, men slett ikke overraskende så fin som bloggen din er.

    Mvh Anja(anja.carina@hotmail.com)

    SvarSlett
  94. Gratulerer meg 200 000 besøkende. Så moro...
    Jeg vil veldig gjerne være med.. Krysser fingre og tær for at jeg har flaks.

    Camilla

    SvarSlett
  95. Hei! Blir gjerne med på trekningen:)

    Morsomt at Tomine kommer i Maison!

    Varm klem fra margitb123@hotmail.com

    SvarSlett
  96. Gratulerer sååå mye med 200 000 besøkende!!!

    Stor klem
    Anette:)

    SvarSlett
  97. Heisann!
    Hurra!! Jeg er gjerne med i trekningen:-)
    mvh Monica
    monica_nilsen82@hotmail.com

    SvarSlett
  98. Hei! Gratulerer med 200 000, det er ikke noe rart med en så fin blogg. Jeg er vel innom hverdag og tar en titt, drømmer meg bort i tanken på å bygge et eget hus, og synes det er morsomt å se hvordan dokkers hus ble til.

    SvarSlett
  99. Juhuuu. Grattis, så gøy da :D Jeg slenger meg med i trekningen ;)

    SvarSlett
  100. Gratulerer så masse med 200 000,helt fantastisk!!
    Jeg vil gjerne være med ;)
    Mvh
    Tonje
    tonje85_5@hotmail.com

    SvarSlett
  101. Gratulerer så masse med 200 000 lesere. Er innom hver dag for å se hvordan huset tar form. Kjempeflott hus. Du har en egen stil som er kjempefin. Håper jeg er den heldige. Helle

    SvarSlett
  102. Gratulere så mye! :)
    Jeg vil gjerne bli med..

    SvarSlett
  103. Oj, oj, oj....dette må jeg være med på!

    Gratulerer med de 200.000 - og lykke til med de neste 200.000:-) Det blir nok ikke vanskelig så inspirerende og flott blogg som du har.

    Klem Eplerosa/Marianne

    SvarSlett
  104. 200 000 besøk er jo vanvittig mange, gratulerer så mye! Jeg vil gjerne være med i trekningen.Så fine bilder, gleder meg til å se neste Maison.

    SvarSlett
  105. wow 200 000, det var mange! Gratulerer:) Du har en flott blogg!

    SvarSlett
  106. Hei

    Jeg vil gjerne vinne :)
    Marit

    SvarSlett
  107. Grattis me ett vell av fornøyde blogglesere :) jeg kommer til å fortsette å lese hver dag framover og jeg :)

    SvarSlett
  108. Gratulerer med 200000:o)
    Vil gjerne være med!!!
    Ha en flott uke:o)

    SvarSlett
  109. Oii, dette var virkelig verdt å feire..Grattis..

    SvarSlett
  110. Heisann! Give-away = alltid stas, og jeg vil gjerne være med i trekningen :) Har fulgt med på innflyttingsprosessen, og er imponert over rask fullføring og flotte rom!

    Heidi

    SvarSlett
  111. Hei Tomine - klart jeg vil være med på giveaway! og gratulere med 200 000 besøkende, kjempeartig :o) Så moro at Tomine kommer i neste nummer at Maison, spennende å se… Ønsker deg en fortsatt flott uke. Klem fra Mette

    SvarSlett
  112. Dette er jo helt fantastisk,gratulerer SÅ mye!! Florence..mm mm

    SvarSlett
  113. Jeg vil gjerne være med!!
    200 000 er jo helt vilt, så moro!! Grattis:)
    Linker selvsagt på bloggen min!!
    Ha en finfin kveld:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  114. Grattis med de 200.000 !! Kjekt at det går så bra m bloggen din. Jeg har ikke egen blogg, men er stadig innom hos deg og får masse inspirason !
    L ykke til med Tomines bilder i Maison, og så blir jeg gjerne med i
    givaway én .
    Klem Sissel (adr: sissel@traveldesign.no)

    SvarSlett
  115. Gratulerer med så mange treff !

    Masse flotte ting fra Florence :)

    Hilsen Hanne

    SvarSlett
  116. Hei hei.
    Gratulerer med 200 000!!! Fantastisk bra. Besøker siden din hver eneste dag,og liker stilen din kjempegodt. Utrolig flott hus dere har fått dere. Har nettopp flyttet inn i nytt hus selv og synes det er spennende å se hvordan andre har det. Lykke til videre med bloggingen:-)
    Blir gjerne med i den GIVE AWAYEN.

    Hilsen Elisabeth.

    Elisabeth@sprekogblid.no

    SvarSlett
  117. Så koseleg!
    Må bli med på denne give awayen...

    SvarSlett
  118. Hei!

    Skjønner godt at du har fått 200000 lesere her! Flott blogg!;)

    Er gjerne med på Give away - spennende:)

    Ha en fin kveld!
    Hilsen DinaS

    solpia01@gmail.com

    SvarSlett
  119. Flott blogg. Gratulerer med det store jubileet :). Lykke til videre.

    Mvh Hilde :)(hildebotterli@hotmail.com)

    SvarSlett
  120. Jeg vil gjerne være med på din give away! Følger bloggen og synes du har en fantastisk og særegen stil! Håper vi får se Tomine i Maison, for dette må være utrolig kjekt for en liten jente! :)

    SvarSlett
  121. Jeg vil gjerne være med på give away!

    Gratulerer med 200 000, jeg er stolt av å være en av dem! Jeg er fast leser av bloggen din, og synes du har et fantastisk inspirerende hjem og en nydelig blogg!
    Lykke til videre!

    Hilsen Anne-Marthe

    annemarthe_89@hotmail.com

    SvarSlett
  122. Gratulerer med så mange fornøyde lesere av bloggen din:) Håper vi får se bilder av Tomine!!
    Vil gjerne vært med i trekning av give away:)
    Har du forresten endret på shoppen din?? Skulle gjerne bestilt noe mer RL hos deg:)

    Ha en rinktig fin kveld!
    Klem Kristine!!:)
    abrahamslio@hotmail.com

    SvarSlett
  123. Heisann ;)

    Kjempefin og inspirerende blogg du har! grattis med nytt FLOTT hjem :)

    Mvh Sigrun

    sigg81@hotmail.com

    SvarSlett
  124. Ohi her var det skikkelig mye fint. Sett det inne hos Home & C også. Må ta seg en tur når de får inn varene. Vil gjerne være med på give away jeg og. Hold varmen så godt du kan. Hilsen Britt Eva

    SvarSlett
  125. Hei!!
    Gratulerer med 200 000. Klart jeg vil være med på giveaway!!
    Blir forresten morsomt å se Tomine i neste Maison, gleder meg! :-)
    Klem

    SvarSlett
  126. Så moro med så bra besøk i bloggen. Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen :)

    SvarSlett
  127. Hei. Jeg vil også være med!!! Nydelige bilder... Håpe, håpe...
    Hilsen camhan77@hotmail.com

    SvarSlett
  128. Hei,
    gratulerer så mye med 200000 besøkende!!
    Så moro med Tomine. Håper vi får se henne i Maison.
    Jeg blir veldig gjerne med på give away.
    Ha en fortsatt fin uke.
    Anita:-)

    SvarSlett
  129. Gratulerer så mye med de 200000!!! Gleder meg til å følge den flotte bloggen din videre.

    Hilsen fra Manne

    SvarSlett
  130. Åååh, denne konkurransen blir spennende.
    Klikket meg inn på nettsiden og fant masse jeg kunne tenke meg!
    Så uansett hva premien er, kommer den heldige til å få noe flott!

    SvarSlett
  131. Gratulerer med 200 000! Jeg følger bloggen din omtrent hver dag, og vil gjerne være med på "Give away" Hilsen Siri.
    sirisath@start.no

    SvarSlett
  132. Grattis med jubileet, jeg vil gjerne være med på trekning hos deg.

    SvarSlett
  133. Ja, jeg blir gjerne med...Har vært artig å følge bloggen din gjennom planlegging og bygging av hus. Nå er Tomines hjem en blogg jeg å innom hver eneste dag. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  134. Hei.
    Vil gjerne være med å feire dine 200.000 besøkende. Wow, det er jo helt enormt- Gratulerer!! Krysser fingrene for vinnerlykke i Give awayen.
    Min mailadresse er: carlsson.jeanette@nax.no
    Klem J.

    SvarSlett
  135. Tjohei.... jeg vil gjerne vinne :))
    *håpe håpe*

    Ha en fin kveld.. Karina

    SvarSlett
  136. Hei!
    Jeg gratulerer deg så mye med så mange lesere!
    Jeg er en av dem som stadig er innom bloggen din og henter inspirasjon. Jeg setter utrolig stor pris på at du vil dele dine ideer med alle oss! Jeg blir gjerne med på trekningen GiveAway!!
    Hilsen odnekris@hotmail.com

    SvarSlett
  137. Gratulere med 200 000!!! Eg er gjerne med på give away:)

    SvarSlett
  138. NYDELIG blogg, liker stilen :)
    Vil gjerne være med :)

    Klem

    SvarSlett
  139. Så spennende! Gleder meg til bladet kommer i butikk! :)

    elisabeth_nerland@hotmail.com

    SvarSlett
  140. Hipp hurra for så høye tall..! Så kjekt da..
    Vil veldig gjerne være med på denne flotte give - awayen. Krysser fingre og tær jeg!

    Klem fra meg, Lotte.. :)

    SvarSlett
  141. Hei..

    Utrolig fin blogg!

    aNiTa

    SvarSlett
  142. Gratulerer med mange besøk. Eg har deg på blogglista mi og er innom deg ofte, og det er alltid mykje inspirasjon hos deg.
    Klem fra Juliann

    SvarSlett
  143. Gratulerer med 200000! Jeg vil gjerne være med på trekningen! Har også linket deg til bloggen min...Tvi Tvi

    SvarSlett
  144. Jeg vil, jeg VIIIIL vinne!! ;) Utrolig flott blogg du har. Følger denne daglig.. :)

    Mvh Anette Lohne.

    SvarSlett
  145. Ny leilighet, "krever" nye, pene ting. ;) I'm in! :)

    SvarSlett
  146. Gratulerer så mye med 200 000 lesere!! Kjempe moro! Jeg vil gjerne være med på Give away, og linker deg til bloggen min:)
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  147. Hei!

    Å! Gratulerer med et nydelig hjem! Jeg er innom jevnlig og lar meg inspirere:)Er midt i husbygging selv... Så tusen takk for at du deler.

    Mvh aashild@areitan.com

    SvarSlett
  148. Gratulerer; du har virkelig fått det til! Jeg vil gjerne være med på trekning:)

    SvarSlett
  149. Gratulerer med 200 000 lesere! Jeg leser bloggen din hver dag, og vil gjerne være med i trekningen!
    Mvh Vibeke
    vibekekarlsen@yahoo.no

    SvarSlett
  150. Jeg vil gjerne være med=) Gratulerer så mye med mange lesere! Og så mye nydelige farger som kommer til våren, her må det shoppes=)

    SvarSlett
  151. Jeg må ha min daglige dose Tomine,
    og synes det er alletiders med en give away. Jeg er selvsagt med :))

    SvarSlett
  152. Grattis med 200000 besøkende! Blir spennende å se om Tomine kommer i Maison :-)

    Jeg vil gjerne være med på trekning!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  153. Hei :)

    Så fin blogg, og veldig morsomt innlegg her om dagen, jeg lo så jeg gråt :) Gratulerer med så mange lesere til en spennende blogg :)

    Vil gjerne være med på Give away:)

    Klem Cicilie

    ciciliemyrvang@hotmail.com

    SvarSlett
  154. Hei Hei,

    Gratulerer med så mange lesere, jeg er ikke overrasket, for bloggen er utrolig flott!
    Har blitt en fast leser av bloggen din, og alltid masse inspirasjon her. Gøy!

    Mvh Jeanette
    jeanette.stenberg@student.umb.no

    SvarSlett
  155. Nydelig blogg! Gratulerer med modellspire-datter! Blir sikkert flotte bilder:) Håper jeg har vinnerlykke denne gangen <3 Ønsker deg og dine en fin dag.

    SvarSlett
  156. Hei!
    Så gøy for deg med så mange besøkende, og så gøy for Tomine å få være fotomodell!!
    Jeg storkoser meg med bloggen din og vil gjerne være med på din Give Away!!

    Hilsen Merete :D
    merete(punkt)ue(krøllalfa)hotmail(punkt)com

    SvarSlett
  157. Gratulerer med høye lesertall!: ) Ikke rart med en så fin blogg, for ikke å nevne vakkert hus! Blir gjerne med i din Give Away, hilsen Frk T

    SvarSlett
  158. Gratulerer så mye med så høyt besøkstall:)
    Gleder meg til å fortsette å følge den flotte bloggen din:)Og krysser fingre for at jeg blir trukket ut:) Mange om beinet ser jeg:)

    Merete

    SvarSlett
  159. Så flott, 200 000 besøk! :)
    Kom over bloggen din en veeldig stille kveld på jobb for noen uker siden, og pløyde meg månedsvis tilbake! :)
    Jeg blir gjerne med på trekningen! kirsti-joines@hotmail.com

    SvarSlett
  160. Grattis med mange besøkende.:-) Henger meg med her..:-) OG skal være "våken" når jeg får neste nummer av Maison.:-) Ha en flott dag.:-) Gry.:-))

    SvarSlett
  161. Så fin blogg du har, utrolig gøy å følge den:o)

    SvarSlett
  162. Gratulerer med så mange besøkende! Men det er ikke så rart, det er veldig gøy og inspirerende å følge med på deg og interiøret deres :-)

    Jeg vil gjerne være med på denne flotte trekningen!

    Jeanette :-)

    SvarSlett
  163. Grattis med så mange besøkende...!!! :D

    Jeg prøver gjerne lykken å blir med i trekningen... :)

    * Ha en fin dag videre *

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  164. Hei!
    Gratulerer med så mange innom bloggen!
    Jeg prøver gjerne lykken og ser om jeg er en heldig vinner denne gangen ;).
    Takk for flott blogg å følge.
    Klem fra Ellen
    emalthe@yahoo.com

    SvarSlett
  165. Gratulerer med så mange besøkende!
    Jeg vil prøve lykken ;)

    Klem Ingrid E

    SvarSlett
  166. Gratulere med så mange lesere! Jeg krysser fingrene for lykke, for selvfølgelig vill jeg være med i trekningen.
    mvh Lene-Kristin

    SvarSlett
  167. Gratulere med 2oo ooo besøkende!
    Er innom bloggen din etter hver gang du har blogget (o;
    Jeg vil gjerne være med på din Give Away!

    Mvh Renate!

    SvarSlett
  168. gratulerer med så mange lesere, er gjerne med på en konkuranse;)
    mvh Merita

    SvarSlett
  169. Gratulerer så masse med sååå mange besøkende!! Jeg blir gjerne med på din give-away, så håper jeg at jeg har vinnerlykken :)

    Anne

    SvarSlett
  170. Oioioi, her var vi mange om beinet gitt.
    Flotte og inspirerende bilder.
    Gratulerer med sinnsykt mange besøk.
    Keep up the good work :)
    Klem

    SvarSlett
  171. Jeg var virkelig ikke den eneste her. *ler*

    Men jeg rekker opp hånda og vil prøve meg likevel! :D


    Vibeke ♥

    SvarSlett
  172. Hei!

    Er fast følger av bloggen din. Blir gjerne med i trekningen:-) Håper jeg vinner, det hadde vært moro.

    Lilla
    lill@mot.no

    SvarSlett
  173. Gratulere me så mange besøkende :)
    Wow.. er e æ superfornøyd med mine 1000.. hehe..
    bare barnematen i forhold :D

    Vil veldi gjerne være me på give awayen din :D

    Klæm trine

    SvarSlett
  174. Så då er det berre å kjøpe neste utgåve av Maison altså ;o)

    Gratulerer med 200 000! Du har ein kjempefin blogg så det er vel fortjent. Heng meg på utloddinga di. Skal få lagt ut ein link, men det vert ikkje no...natt.

    Ha ein fin onsdag! Klem

    SvarSlett
  175. Hei!

    Du har en super blogg og en fin stil

    Catharina
    catharina.kvale@gmail.com

    SvarSlett
  176. Gratulerer med 200000 besøkende!
    Du har en flott og inspirerende blogg som jeg stadig titter innom hos - jeg er bare ikke så flink til å legge igjen spor etter meg...

    SvarSlett
  177. Hei, så spennenende med giveaway :-)

    SvarSlett
  178. Gratulerer, følger deg fast på bloggen - veldig inspirerende.

    Hilsen Tina
    tina.sund@hotmail.com

    SvarSlett
  179. Hei hei.

    Blir gjerne med jeg! :)

    Krysser fingrene!

    SvarSlett
  180. Heisann.. blir gjerne med eg og!! ;D

    SvarSlett
  181. Din giveaway blir jeg gjerne med på:)

    SvarSlett
  182. Så mye fint!! Jeg vil og være med;)
    Artig med modelloppdrag for litjfrøkena da!:)
    (er ikke så aktiv på bloggen min så om jeg skulle ha flaks så er jeg å få tak i på frua@live.no)

    SvarSlett
  183. Jeg vil også være med!!! :) hi hi :)

    Krysser fingrene!!! ;)

    LiljeHvit

    SvarSlett
  184. Åååå så spennende, dette blir jeg med på:)

    SvarSlett
  185. Wow, Florence har virkelig fått mye fint nå :O)
    Vurderer selv og ta inn produktene derfra :O)
    Har fulgt bloggen din en god stund nå og må si at det har vært kjempespennende å følge veien inn i nytt hus, kjempelekkert ble det :O)
    Ønsker deg en fin helg og så stiller jeg med i rekken av deltagere til din Giveaway

    Kirsti

    SvarSlett
  186. I tillegg til å ville være med på give awayen (selvfølgelig) vil jeg gratulere med 200 000 besøkende og takke for flott blogg med inspirasjon!
    Stå på :)

    SvarSlett
  187. Å ja, dette vil jeg være med på!!

    Gratulerer så mye med 200 000 besøkende! Gurimalla :)

    Så morsomt med Tomine da, det blir gøy å se. Fortsetter du med salg av Ralph Lauren klær forresten??

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  188. Hei!
    Elsker bloggen din, må bare innom hver eneste dag for å se om det er kommet noen nye ideer jeg kan få inspirasjon fra. Jeg har i lang tid prøvd å forklare min kjære at det vil bli superfint med brune vegger, men tror du han har skjønt det, nei da. Men da jeg viste han huset ditt fikk jeg endelig klarsignal til å sette igang. Så keep on the good work. PS jeg vil gjerne være med på giveawayen din. Har desverre ikke blogg ennå, jobber med saken
    Hilsen
    Mammastress
    monicarognhaug@bluezone.no

    SvarSlett
  189. Hei
    Vil veldig gjerne bli med på giveaway, utrolig masse fint!! her skal jeg handle når jeg kommer meg inn i nytt hus:-)

    SvarSlett
  190. Hei igjen
    Føyer meg inn i rekken av de som ønsker å handle i Tomines shop, men som ikke lenger har adgang. Hva må jeg gjøre.

    Mvh Mammastress

    SvarSlett
  191. Herlighet så morsomt! Jeg er med :-)

    SvarSlett
  192. Herlighet så morsomt! Jeg er med :-)

    SvarSlett
  193. Hei.

    Takk for at du deler bygging og innredning av ditt nye hjem :-) Er blitt fast leser. Masse nyttige tips har jeg også fått.Blir gjerne med på giweaway.

    Klem fra Maritha.

    SvarSlett
  194. Hei
    Så klart jeg vil være med på give away.
    Tusen takk for en herlig blogg som jeg leser hver dag.

    SvarSlett
  195. Jeg rett og slett ELSKER stjerner!Får ikke nok;har de på puter,på klær,på kopper, lykter. Ville blitt såååå glad hvis jeg vant:)Og du,får jeg ikke handlet gjennom tomines hjem lenger..?!

    hilsen ♥ cathrine♥cathrineo_00@yahoo.no

    SvarSlett
  196. Hei! Jeg er fast leser av bloggen din og vil veldig gjerne være med på dene give awayen :)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  197. Gratulerer så mye med 200.000 besøkende! Kjempestas:) Jeg har fulgt med på bloggen din en stund, og jeg synes huset deres har blitt så flott! Liker stilen din veldig godt, og fargevalgene. Deilig å se litt annet enn hvitt.
    Jeg blir gjerne med på trekningen din og linker hos meg.
    Klem AG

    SvarSlett
  198. Så kjekt med give away! Jeg er meg :)

    Håper på vinnerlykke :)

    SvarSlett
  199. Gratulerer med så mange besøkende! Ikke så rart egentlig med en så flott blogg. Det har vært utrolig morsomt å følge med hvordan dere har fått det i det nye huset.
    Tror bildene av Tomine vil bli flott og må nok lurkikke litt i bladet når det kommer ut:)

    Ha en flott ol-kveld!

    SvarSlett