torsdag 18. februar 2010

På en hverdag

Hei alle dere, FOR en fantastisk innsats på min Give Away, og utrolig koselige ord om bloggen!
Nå er det 180!! stk som har meldt seg på, så det er tydelig at premien fra
Florence falt i smak! Jeg trekker over helgen, så fort deg å heng med!!
Har du ikke gjort det så kan du legge igjen hilsen under dette innlegget!
*
Barnas evne til å innrette seg i nye situasjoner imponerer meg, og de finner
glede over de fleste ting.. Noen ganger virker det som at det enkle er ofte det beste..
 ( det visste vi vel alle?) og jeg prøver å ta meg i det
og tenke som et barn av og til.. Enkel glede ~ det er ikke dumt!!
*
Bildene over viser lille Tomine som leker mellom esker, sugerør og store pledd...
(Vi bor fortsatt med litt esker her og der, og ikke alt er tatt opp fra diverse esker)
Sånn holder hun på i timevis, og holder samling for søte Fiffi og blomsterbarna!
 Jeg er heldig og får være med så ofte jeg vil!
*
Ønsker dere en deilig torsdag.. Det er vel ikke helg alt igjen i morgen??!
JiPpI!!

15 kommentarer:

  1. Hei:)
    Du har en utrolig nydelig blogg:)
    Jeg vil selvsagt være med på give away`n <3
    Ha en fortsatt fin dag:=)
    Klem <3

    SvarSlett
  2. Tomine er så søt!
    hehe...Fiffi er populær her i gården også.
    Koselige bilder idag.

    Nei, nå må jeg løpe opp..tror jammen minstemor på to holder på å klatre ut av barnesengen. Hun vil absolutt ikke! sove idag. Hører det går i "Bæ Bæ lille lam" der oppe :D

    Klem,Line

    SvarSlett
  3. Hei. Du har en utrolig inspirerende blogg.
    Hiver mej på give away`n.
    Klem Katarina.

    SvarSlett
  4. So sweet this photo, what a lovely doll, so nice...

    have a beautiful day
    Hugs
    Patricia

    SvarSlett
  5. I miss the translater on your blog.....
    Now I don't can read this....:-((

    SvarSlett
  6. For en nydelig liten frøken?
    Barn elsker å leke innimellom alt mulig...,
    de er bare herlige...:-))

    Klem Beth...

    SvarSlett
  7. Hei!! Kjempe fin blogg du har :) Lekkert hus dere har fått dere! Jeg vil gjerne være med på give away ;)

    Ha en super dag!

    Klem

    SvarSlett
  8. Så herlig!
    Ja, det skal ikke alltid så mye til og unger er jo så kreative.
    Ser ut som hun koser seg med sullestund i heimen.

    -monica-

    SvarSlett
  9. Herlige lille Tomine ♥
    Det er fantastisk gøy å se
    barn som tilpasser seg så greit
    i forhold til oss voksne,
    tid for ettertanke for oss store
    av og til det, vi vil jo at
    alt skal være perfekt før vi
    kan slappe av, mens barna har
    en unik evne til å nyte nuet
    uansett - Herlig ... ♥

    Ha en fin kveld, her i stuen
    er vi veldig glade for gull nr. 100
    og Tora Berger - hurra ...!!!

    klem til deg

    SvarSlett
  10. Så koselige bilder. Slvsagt vil jeg være med på Give Away. :-) (om jeg ikke har meldt meg før???)

    ha en super kveld.

    SvarSlett
  11. hei!
    jeg vil og være med:) elsker blogge din..finner så mye inspirasjon her. flott hus dere har fått dere:)
    stor klem fra
    Rita
    email: rita_arhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Barn er tilpasningsdyktige - leker overalt, og ikke trenger de alltid leker heller.... En bakebolle og en sleiv kan funke det også.. he he.
    Søt liten frøken!
    Ha en fin fin torsdag - endelig er det snaart helg!!!!
    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  13. Jeg blir gjerne med på giveaway!Kjempe fin blogg som jeg følger hver dag! GRatulerer med nytt hus- det ble lekkert! Gleder meg yil å følge med videre!!

    Janne

    SvarSlett
  14. Vi voksne kan bli flikere til å finne glede i de små rare tingene. Tror så absolutt at barn er med på å gjøre oss flinkere til det :)

    Tusen takk for koselig hilsen, og bra tips angående å fylle opp fryseren. Det skal gjøres!

    Ha en super dag og strålende helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  15. Hei, fin blogg du har, og et utrolig flott hjem! Og en nydelig liten frøken :) Veldig fin strikkejakke hun har på seg, hvor kommer den fra?

    Er gjerne med på giveaway!

    Mia

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥