fredag 26. februar 2010

Siste frist Give Away

Kjære alle lesere..
Det er moro at så mange ville bli med på denne give away og feire
mine 200 000 besøkende, og straks trekker jeg vinneren som
får superflotte premie fra Florence. .. sleng deg med om du ikke har gjort det
*
Florence har også fått inn de nydeligste krus/tallerkner, bordbrikker, duker..
ja ALT du trenger og mere til... jeg gleder meg virkelig til alt som kommer ut nå i mars/april..
Det er bare lekkert!!
Bildene over taler for seg, og bloggen Home & Cottage har også en presentasjon
av Florence med enda flere bilder..
*
Men dette vi feire, og Florence sponser en superflott premie så alt du trenger å gjøre
er å legge igjen kommentar under dette  innlegget   ( har du ikke blogg så skriv mailadr. din )
*

69 kommentarer:

  1. Nydelig ... ♥

    Jeg håper jeg har lykke med meg ...!

    Ha en strålende herlig helg vennen :)
    det snør nå mye mer enn før tiddelibom og huttemegtu ... *smiler*

    SvarSlett
  2. Dette vil jeg gjerne være med på.
    Ha ei super helg med barna og mann...
    Et utrolig nydelig hus du har+møbler, blir litt misunnelig..
    Klem Wenche

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte produkter "ønsker meg skikkelig" Hiver meg mer enn gjerne med i siste liten.

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg hiver meg også på! Har ikke egen blogg - men er stadig vekk inne og blir inspirert hos deg og mange av de andre flotte bloggene!

    SvarSlett
  5. Lekre produkter, vil gjerne være med!!

    SvarSlett
  6. Hei!
    Haldri gjord dette før, så gudene vet om jeg gjør dette riktig:s:)

    Skikkelig fine produkter;) Å synes bloggen din er kjempe bra, følger med hvær dag og får ny inspirasjon;)


    himo_83@hotmail.com

    goooo helg til alle dere;)

    SvarSlett
  7. Jeg slenger meg på i siste liten ;)Nydelige ting!

    Men s jeg er innom her, har du en idè om forhandler av tapet med stjerner?

    God helg!

    SvarSlett
  8. Oi, så nydelig. jeg slenger med aldri med på give-awayer, men denne frister for mye. Jeg elsker produktene fra Florence:)
    Så fantastisk nydelig dere har fått det forresten! Jeg fulgte deg jo tett tidligere, men etter at bloggen din var stengt en periode falt jeg litt fra. Derfor er det litt ekstra gøy å se hele staseligheten stå ferdig nå. Fantastisk god jobb!

    God helg:)

    SvarSlett
  9. Jeg er med!! Mye vakkert!! Jeg drar på hytta i helgen, ikke langt fra norefjell;)... Ha en super helg!!

    SvarSlett
  10. Fantastiske farger, jeg krysser fingrene :)
    God helg!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med flotte besøkstall - jeg vil gjerne være med på trekkningen
    Helen

    SvarSlett
  12. Titter innom for å ønske deg
    en strålende fin helg!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  13. Flott blogg - er ikke kommet i gang selv men "kikker" rundt på alle bloggene her på nettet og finner masse inspirasjon! Blir gjerne med i trekning! :o) phoebe66@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Jeg vil også være med i trekningen. Mye fint, og et fint hjem du har. judith_hviding@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Kjære Tomine.
    Jeg har vist lagt inn flere kommentarer på at jeg vil være med, dette var ikke meningen, men fant ikke igjen det jeg hadde skrevet så trodde ikke at det kom med, for dumme meg så ikke at det var å mange som hadde kommentert at det ble flere sider! ;)
    Så igjen, beklager ikke meningen og prøve meg på flere lodd;)

    HIlsen Ingvild

    SvarSlett
  16. Bloggen din er helt super :-)
    Har følgt deg i ca en mnd nå, og du er blandt mine favoritter !!!
    Må innom bloggen din en gang for dag :-)
    ...Og huset er jo bare kjempelekkert!!!!!

    SvarSlett
  17. Hei! Jeg vil gjerne være med, men har dessverre ikke egen blogg. Vil helst ikke publisere mail-adressen min, men jeg kan sende deg den, dersom jeg skulle være så heldig å vinne:)) Gratulerer med høye besøkstall og et aldeles nydelig hjem! Gleder meg til å se flere bilder fra det ferdige hjem:)

    Klem Mona P.

    SvarSlett
  18. Slenger meg på jeg og :)

    Hilsen Jane

    SvarSlett
  19. Kjempe fin blog du har og jeg blir gjerne med på dette :-)

    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  20. Nå som jeg flytter inn i ny leilighet passer det perfekt å være med på denne trekkningen. Tjohei!

    H. C

    SvarSlett
  21. Hei!

    Gratulerer med kjempefine besøkstall!! Ikke rart du har mange besøk. Du har vært kjempeflink til å oppdatere og la oss følge med på siste innspurt og innflytting i ditt nydelige nye hus! Gøy å se hvordan alle ting du "putter" inn i huset bare passer. Stilsikker og personlig. Kjempegøy å se noe annet enn bare hvit hvit hvit, selv om jeg elsker det. Variasjon er topp!!

    Blir gjerne med på trekkningen din. Nydelige produkter.

    Hilsen Tussi Lillipet@online.no

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne sender jeg mail adressen i etterkant. Hilsen Turid D.

    SvarSlett
  23. HEI

    Gratulerer med flotte besøkstall!! Ikke rart besøkene har blitt mange. Du har vært kjempeflink til å oppdatere oss på siste innspurt og innflytting i ditt nydelige nye hus! Gøy å se hvordan alle ting du "putter" inn der bare passer. Stilsikker og flink er du. Gøy å se noe annet enn hvitt, hvitt, hvitt selv om jeg elsker hvitt :o).

    Blir gjerne med på trekning, flotte produkter!

    Hilsen Tussi lillipet@online.no

    SvarSlett
  24. Hei.
    Gratulere med besøkstalle:) Kjempe fin blogg du har, er innom hver dag...

    vil gjerne vere med i trekningen.

    God helg

    Hilsen
    Gunn Helen

    SvarSlett
  25. Jeg prøver lykken og håper jeg vinner ;) Dessuten har jeg bursdag om to dager, fortjener vel en ekstra sjanse da, he he. Kjempefin blogg, som jeg har fulgt med en stund! Hilsen Siri fra Fosen.
    sirisath@start.no

    SvarSlett
  26. Må prøve lykka!!
    Vart så usikker på om eg hadde meldt meg på...
    God helg :-)

    SvarSlett
  27. Hei du. Skikkelig flott hus dere har fått. Jeg vil gjerne prøve lykken hos deg.

    SvarSlett
  28. Hei!

    Fint hjem du har.

    Jeg blir gjerne med :)

    Hilsen Stephanie

    (stephaniemalfoy@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Hei hei..
    Ser det er så mange som vil prøve lykken og det vil jeg også :)
    Kjempe mange fine innlegg du kommer med!
    Så kjekt å følle med dere i huset siden vi holder på å bygger nesten heit likt hus!
    MVH beate_breivik@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Hei, jeg slenger meg også med. Innrømmer at jeg er inne og ser på bloggen din hver eneste dag. Veldig inspirerende og spennende å følge deg på veien inn i nytt hus. Syns du har en meget behagelig og god smak.
    Lykke til videre!
    Mvh Merete
    (merete@midtnorskolje.no)

    SvarSlett
  31. Jeg lengter etter vår og vårstemning i huset. Jeg er mao veldig gjerne med i trekningen. Takk for en inspirerende og fin blogg :-) Mvh Grethe (g_johnsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  32. Hei på deg.
    Jeg blir gjerne med ;o))) Har ingen egen blogg, men kan sende deg mail adressen hvis det blir aktuelt. Flott og koselig blogg du har...
    Mvh
    Anita

    SvarSlett
  33. Hei!!
    Kjempe flott blogg,dette blir jeg gjerne med på;)¨
    krysser fingrene!God Helg!
    Mvh
    Bente (besabe@c2i.net)

    SvarSlett
  34. Kristine R.februar 26, 2010

    Hei!

    Ønsker selvfølgelig å være m i trekningen:) Ha en riktig fin fredag og helg!

    Gleder meg til shoppen din åpner igjen;)

    Klem Kristine

    abrahamslio@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Gratulerer med besøkstallene. Jeg blir gjerne med på give-away. God helg:)
    Therese S

    SvarSlett
  36. gratulerer med 200 000! :)
    er gjerne med på trekningen . . .

    klem fra fusajente

    SvarSlett
  37. Jeg også :)

    God helg, alle sammen!

    Mvh Marie
    marieedholm@gmail.com

    SvarSlett
  38. Åh, guriland- heldigvis fikk jeg meldt meg på i tide!! For noe av dette kunne jeg svært gjerne tenkt meg å vinne!! :)

    SvarSlett
  39. Åh, guriland, enda godt jeg fikk slengt meg på her i siste liten, for noe av det her har jeg innmari lyst på!! :)

    SvarSlett
  40. Ok prøver igjen. Men har på følelsen at det mest er de med egne blogger som vinner slike give-awaws. Jeg skjønner jo sponsoren i og for seg. Da vil jo dette produktet bli nevnt på vinnerens blog. Hvis dette er tilfellet er det nesten bedre at dette blir opplyst på forhånd.
    Mvh Anna
    annaelisabethkvalsnes@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Hei!
    Jeg slenger meg med. Super blogg du har.
    Mvh Hilde
    hmela@hotmail.com

    SvarSlett
  42. hei..
    jeg vil gjerne være med i trekkningen :)
    e mail:karianne_nv@hotmail.com

    Veldig fint hus du har fått deg. er innom bloggen din hver dag :)

    SvarSlett
  43. Klart at jeg også vil være med! Håper jeg har lykken med meg. Synes det har vært veldig artig å følge bloggen din med byggingen av huset!

    SvarSlett
  44. Å, jeg er ute i siste liten, men vil så klart være med jeg også. God helg.

    SvarSlett
  45. Jeg håper også at "fru Fortuna" hjelper meg å vinne :P

    SvarSlett
  46. Takk for en fantastisk fin blogg, er innom hver dag. Første gang jeg kommenterer. Vil gjerne være med i trekningen, hvis jeg ikke er for sent ute da:-) Lise

    SvarSlett
  47. Ja da blir jeg gjerne med, i siste liten...;)

    SvarSlett
  48. jeg vil være med jeg å ;))) Kjempeflotte bilder...mmmm..drømme drømme, ser de bare har forhandlere sørpå.. :(

    God helg til deg og dine!!! Du har en flott blogg og et nydelig hjem!! :)

    SvarSlett
  49. Hei hei :)
    Hiver meg med på din Give Away, flott premie. Er titt og ofte innom bloggen din og du har jammen fått et nydelig hus/hjem.
    Har selv en bloggtørke nå, så sender deg mailadr min.
    Kathrin_eneb@hotmail.com

    Fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  50. Heisann

    Vil gjerne være med ja. Virkelig flotte produkter!
    Følger ivrig med på bloggen din. Du har et fantastisk nydelig hjem!
    En fortsatt god helg til deg og dine.
    Klem fra Ann-Christin

    SvarSlett
  51. slenger meg med på denne jeg også =)

    super blogg du har, artige bilder og masse innspirasjon- tusen takk =)

    Hilsen Kine
    KTMoe81@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Såååå utrolig glad at jeg oppdaget din blogg.Du har akuratt den stilen jeg liker.Veldig morsomt når jeg også fikk se at du hadde sjakkrutete gulv med hvite fliser på badet med sort innredning for det er det vi også har fått i det nye huset.
    Gratulerer med et flott nytt hus.Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  53. Såååååå utrolig glad for at jeg oppdaget din blogg:)Du har akuratt den stilen jeg liker.Det som også var så gøy var å se at du hadde sjakkrutete gulv med hvite fliser og sort innredning for det er det vi har i det nye huset vårt som snart er klart til innflytting.Gleder meg veldig:)Gratulerer så mye med det flotte Blinkhuset.God helg:)

    SvarSlett
  54. jeg henger meg på. utrolig fine produkter!
    Hanne89s@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Å... jeg hiver meg på.. håper jeg har vinnerlykke :)
    Grttis med så mange besøk.
    Ikke så rart igrunn, jeg liker meg godt her inne!
    Ha en flott helg!
    Klem Mona

    SvarSlett
  56. hei. vil gjerne være med på denne. flott blogg du har, og et nydelig hjem.håper jeg har vinnerlykke. mvh hege

    SvarSlett
  57. Heisann!!
    Jeg har ikke egen blogg, så jeg har anonymt fulgt med på bloggen din en stund...FANTASTISK fin blogg og ikke minst et nydelig hus dere har fått dere:)
    Mvh
    martine@vivilja.no

    SvarSlett
  58. Heisann!!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen. Gratulerer med supre besøkstall:) Jeg har ingen blogg selv, så har fulgt med på bloggen din anonymt en stund. Takk for masse inspirasjon og en fantastisk blogg!
    Mvh
    martine@vivilja.no

    SvarSlett
  59. Oioi dette må man jo være med på :) Særlig siden stjerner er min absolutte favoritt :)

    Klem Karina :)

    SvarSlett
  60. Så mye flott:)
    Dette må jeg jo være med på.
    Ha en strålende helg.
    Hilsen Ann-Helen

    SvarSlett
  61. oi, jeg hiver meg på!! Du har en kjempefin blogg, som jeg MÅ innom hver dag!!

    Ha en flott helg videre!

    SvarSlett
  62. Nydelig blogg og nydelig premie ;) Kanskje er jeg heldig ;) Ha en fin helg. Mvh Lill

    SvarSlett
  63. Hei. Utrolig flott hjem du har. Prøver gjerne lykken eg, Gratulerer med besøkstallet.
    Hanne

    SvarSlett
  64. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  65. Hei :) Jeg blir gjerne med! Og for et flott hjem du har :) det gir masse inspirasjon :) Klem Annelise :)

    SvarSlett
  66. Ja takk gjerne ;-) Flott hus forresten!

    mina@lossius.no

    SvarSlett
  67. så stilige ting!
    Grattis med nytt hus og håper dere ikke fryser lenger! *S*

    Klem

    SvarSlett
  68. Kjempe koselig å inspirerende å komme inn på den flotte bloggen din!!! Kan ikke gå glipp av denne...
    God helg fortsatt!!

    SvarSlett
  69. Jeg blir gjerne med på give awayen din ;) fin blogg og nydelig hus du har... Gratulerer med besøkstallet..
    klem gunhild

    gunhild_u@hotmail.com

    SvarSlett