torsdag 4. februar 2010

Supertips for TV oppheng

Det er mange husbyggere som er innom bloggen, derfor vil jeg dele et
fantastisk tips med dere alle. Tenk over hvor tv skal stå, mål opp
senter på sofa ( det gjorde vi ) så har du sånn ca.. FØR du kler
veggen med evnt plater el hva du skal ha så legg et rør i veggen så
skjuler du alle kabler og ledninger til tv.. Du ser det godt på bilde
under.. Når alt av ledninger er trekt setter vi på blendeboks i samme
farge som veggen, men den vil uansett dekkes av TV benken ( hvis vi
noengang finner en..) Smart ikke sant? I love!

10 kommentarer:

  1. Dette skal vi også gjøre! Mannen min har vært helt bestatt av å legge slike rør for å skjule alt ledningskaoset bak tven - og jeg kunne ikke blitt mer enig! Gleder meg til vi kommer så :D

    Ha en fin kveld!
    //Christine

    SvarSlett
  2. ehh..jeg var ikke helt med her - så ikke så godt på bildet (eller det er vel jeg som er helt bak mål:o(

    mvh anne

    SvarSlett
  3. Hei anne! Så bra du ikke så noe.. Det er poenget!! Alle ledninger ligger skjult i veggen nå.. Du ser åpningen på røret nederst ved listen! You see?

    SvarSlett
  4. Ok.men er det da et hull bak tven og ? hehe

    anne

    SvarSlett
  5. Skikkelig lurt det der, vi har gjort det samme og jeg er superfornøyd. Har 2 kjappe spørsmål til deg; de varmemattene dere har brukt hva heter de? Og er det marrakesh den fargen du har malt stuen din?
    God helg!!

    SvarSlett
  6. Javisst!! Hull bak tv og hull nederst på veggen.. Vips; ingen ledninger som synes!!

    SvarSlett
  7. Hei Helene. Fargen heter sanddyne og varmemattene vet jeg ikke hva de heter, men de er supertynne og legges på tregulv.. Man kan fint legge teppe over hvis man ønsker feks v sofa osv...

    SvarSlett
  8. En kjempeide.. Herlig å slippe alle de stygge ledningene...
    Må si dere er flink som husker på alt !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. Kjempefint hus du har!!!!!! Elsker interiøret ditt - helt i min smak! Kjenner jeg blir inspirert til å gjøre om her hjemme også......Stakkars mannen min...... Lykke til videre!
    Hilsen Hege fra Hønefoss

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥