fredag 12. februar 2010

Valentinhelgen!

Denne helgen skjer det jammen litt for meg..
Jentekveld i dag ( mulig det blir rødvin.. hoho.. takker for morsomme hilsner og mail der... )
husjobbing i morgen, og valentindagen og morsdag Søndag..
*
Jeg ønsker iallefall alle mine lesere en riktig god helg, og håper dere får det aller beste med
familie og venner..
*
Jeg har prøvd meg litt på bilderedigering over.. Jeg har brukt Picasa, og skal prøve meg
på andre programmer også..Redigering og styling er virkelig moro!!
 Tusen takk til alle dere som tipset meg.. i will try!! 
post signature

9 kommentarer:

  1. En flott helg til deg også!
    Jeg har også lagt inn picasa. Kjempemorsomt program :-)

    klem

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    For en fin blogg! Jeg har faktisk også akkurat lagt inn picasa på macen min, skjønner ikke så mye enda, men det er veldig morro!

    Det høres ut som du vil få en kjempe fin helg :o)

    Hilsen Marlen

    SvarSlett
  3. Flott bilde du har laget:-) Go helg til deg!

    SvarSlett
  4. Kos deg med jentekveld, og nyt resten av helga☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  5. Du legger ut kjempefine bilder nå altså, må jeg få si!

    Sukk, det er vel på tide at jeg selv begynner med et eller annet slikt program. Men så er det det at da skal mannen min liksom lære meg dette da..og det tar tiiiid. Huff..ok. skal gjøre det. Må bare sprette vinflasken ikveld før han setter tytinga igang.
    Hehehe..det kan jo bli morsomt å legge ut bilder på et nytt innlegg ikveld kanskje da :D

    Kos deg med jentene!
    Vi blogges.

    Klem,Line

    SvarSlett
  6. moro med redigering, skal prøve meg på picasa jeg også, selv så bruker jeg photoscape.
    kos deg med rødvin og jentekveld
    hilsen anita s

    SvarSlett
  7. Picasa ja, det pogrammet hadde jeg på den forrige pc`n min, men skjønte vel ikke stort av det. Men man skal ha tid til å sette seg inn i det også da;).

    Stilig gutteværelse da. Men, skjønner jo at blomster ikke er så populært på gutterommet hehe.

    Ha en god og avslappende helg med både kvinner, vin og sang hoihoi. Kos deg, det er deg vel undt!

    SvarSlett
  8. Hei!

    Fin fin fotomontasje til å være nybegynner! Du har forlengst passert meg i alle fall! hihi

    God helg!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  9. Kjempe flotte stemnings bilder!!! Håper du har en flott kveld med vennene dine i kveld med masse rødvin! Ha ellers en fantastisk helg!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥