lørdag 13. mars 2010

Du er så søøøøt.. Please aaaa


I går fikk vi klærne vi bestilte fra Pomp de Lux, et dansk nettsted med fantastiske klær til
de små.. Jeg kjøpte litt bukser kjoler og cardigan og alle farger passer
perfekt til hverandre..
Tomine prøver villig og da passer jeg på å ta litt bilder..
Utrolig flotte priser som 125 kr for kjolen du ser på bilde. ( str. er helt normale kanskje litt små )
Kjapp levering var det iallefall! Klikk her så kommer du til nettsiden
*
"Kan du leke på rommet mitt??.. Vær så snill aaaa pleeeeeease - Du er såååå søt"
sier Tomine til pappaen sin.. så han leker og leker og hun sier den samme setningen
om igjen og om igjen...
Lurer på om det fungerer like bra for meg??!! "
Kan du lage middag i kveld? væææær så snill a pleeeeease - du er så søøøøt )
Neppe...
*
En stille helg for oss.. vi har hengt opp noe jeg kjøpte på Home&Cottage så bilde kommer!
Endelig fant vi noe vi har lett sååå lenge etter.. Ellers forbereder jeg
streiken som begynner mandag, så en del husarbeid gjenstår slik at jeg kan ta
en hel uke fri.... Det kan bli litt moro...
En god lørdag til alle mine lesere..

25 kommentarer:

  1. Ja, det var en søøøøt liten jente det!:) Og så snill som poserer litt for fotografen! Har sett på de klærne, de er veldig søte og spørs om jeg ikke skal bestille litt snart ja:) Ha en herlig lørdag! Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Nydelig pia de er:) Og flott kjole:)
    Ligger en Sunshine award på bloggen min til deg som takk for den inspirasjonen og gleden bloggen din gir:)

    God helg:)

    Klem,
    Merete

    SvarSlett
  3. Hei og hopp helt skjønn er hun og klærne var kjempe søte :-)
    hi hi den setningen skulle jeg gjerne prøvd selv,men tror neppe det hjelper,men man vet jo aldri.
    Spennende med husstreik har tenkt tanken mange ganger selv,men har ikke tålmodlighet til å gå å se på det så jeg tar det alikevel etter noen dager.
    God helg til deg også
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Hei!
    Når jeg går inn på webshopen. Koster kjolen 230,-
    Kan du ha skrevet feil pris!
    Men tusen takk for tipset! Masse flott!
    God helg til deg og dine! :))

    SvarSlett
  5. So skjønn jente i skjønne klær☺

    Tru menn er svakare for sine barns hjerteskjerande smisking enn for sambuarens☺ Men er jo verdt eit forsøk☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. For ei fornøyd lita prinsesse?
    Ser ut som om hun likte mammas kjøp ihvertfall...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  7. Herlig! Ja, de små jentene vet hvordan de skal drille fedrene sine rundt fingeren. :)

    SvarSlett
  8. Ja er det ikke rart det med far og datter.. De snurrer de lett rundt lillefingeren!!
    Gleder meg til å se nye bilder;)
    Ha en strålende kveld og søndag!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  9. He he dem vet hva som skal til for å få det som de vil. Kjempe fint tøy til Tomine :)

    Klem fra Linn

    SvarSlett
  10. Nydelig jente!
    Herlige klær, der må jeg titte innom og se om jeg finner noe til tantejentene mine.

    Ha en fin lørdagskveld videre.

    -monica-

    SvarSlett
  11. Herlighet for en skjønn liten datter dere har ♥

    SvarSlett
  12. *sukk* for en nydelig jente. Ikke rart pappa'n lar seg sjarmere av henne.
    Gleder meg til bilde av innkjøpet ditt.
    Ha en fin kveld.

    Hege

    SvarSlett
  13. For en nydelig jente!!
    Og så søte klær:))
    Skal bli spennende å se ditt nye innkjøp fra Home&Cottage:))
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  14. Så fine klær luring-jenta har fått seg da:)
    Rart hvor fort de finner ut hvordan de skal snurre pappaen rundt lillefingeren gitt:)

    God helg videre!

    SvarSlett
  15. Så fin Tomine er da:)
    Jeg skal ha Pomp De Lux home party rett før påske jeg, så det er gøy å se klærne "live".
    Dessuten kjekt med tips som du skriver (at klærne kaaanskje kan være noe små i str. )Akkurat det stripete settet hun har på seg der har jeg sett meg ut til min lille engel også.
    Jiha..gleder meg til party :)

    God klem,Line

    SvarSlett
  16. Så fin hun ble!! Jeg selger også disse klærne! ER helt betatt av dem! Er bare litt nysgjerrig. Hvem var du på arrangement hos?

    Ha en nydleig søndag!

    Klem Kari

    SvarSlett
  17. Hello,

    wath a lovely girl.
    and the clothes is very nice.

    greatings from conny

    SvarSlett
  18. Heihei!
    Ååå, klærne fra Pomp de Lux er så fine, vi var og hentet en stor pakke på torsdag♥ Herlige klær i herlige farger♥
    Sant som de sier de er litt små i størrelsen, snuppa her i huset måtte opp i 110/116 i bukser og tilvanlig bruker hun 104!
    Ha en fantastisk søndag!

    Klem fru Jensen

    SvarSlett
  19. Hei:)
    Joda, homeparty går an. Dersom du går inn på pompdelux.dk, Norge, og så finner konsulent. Norgeskartet dukker opp og du finner en sånn ca i nærheten, klikker der så kommer mailadressen til vedkommende opp.
    Kjekt, eller hur ?
    Helt enig i det du sier med at det er lett å mathche og at fargene går ton i ton. Jeg synes også at klærne er litt NoaNoa, og det liker jeg da;) så da gjenstår det å se rett og slett. Liker kjolene som er slik "ballongaktige" også.

    Klem,Line

    SvarSlett
  20. Hei!

    Så moro å se klærne her også - jeg er også forhandler og storkoser meg! Og det er godt med tips om at du mener str kan være litt små, greit å vite i forhold til andre som spør siden jeg ikke har fått mine ting ennå. ;) Håper de ligger på posten i morgen! ♥ (Og min datter er ikke iht størrelser... 21 mnd og har nettopp begynt å bruke 86 som er 18 mnd... :P)

    Ser Line har forklart hvor du finner forhandlerne, tenkte home shopping kunne være noe for deg - da får dere jo se HELE kolleksjonen. Og ikke minst ta på alle plaggene! Jeg anbefaler deg å se på MIRA som er av viskose. Nydelig! I tillegg til får du som vertinne rabatt - 5% av kveldens omsetning blir din rabatt! (Så samle dine kjøpeglade venninner ;) )

    Håper dere får en flott søndag! ♥

    Vibeke :)


    PS: Den kjolen koster 230 kr som ei skriver lenger opp. ;)

    SvarSlett
  21. Kan vara något för ert nya hus
    www.fasadsiffra.se

    SvarSlett
  22. Nydelige bilder av nydelig jente.

    Ja, hadde vært fint om den setningen funket på mennene når den kom fra oss og:-)

    Blir spennende å høre hvordan din "ryddefrie" uke går. Kjenner meg godt igjen, går mye og "skal bare", rydde litt, vaske litt, sortere litt, vimse litt....

    Gleder meg til nettbutikken din åpner igjen og, var så mye fint der!

    God søndagskveld og kommende uke:-)

    SvarSlett
  23. TUSEN takk for tips om Pompdelux! Der fant jeg virkelig mye flott.. Så at de hadde homepartyer også, det hadde vært litt artig å hatt det.

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥