fredag 12. mars 2010

Jeg mistet helt pusten jeg!

I går snublet jeg over en blogg som både jeg OG min kjære mann ble sittende å se på i over en time..
*
Silje lager de mest fantastiske bilder jeg NOENGANG har sett..
Vi har ikke vært til fotograf med barna, for jeg ville ikke ha de "vanlige" bildene, men har liksom 
ikke helt funnet ut HVA jeg ville ha... NÅ vet vi det..  
Dette er virkelig bare så ubeskrivelig vakkert 
og helt fantastiske minner for både store og små!!  
*
Ta en titt på bloggen til Drømmefabrikken  her og kikk mer..
I promise... du vil sikkert hive etter pusten du også..
Mitt favoritt bilde er den sovende prinsessen eller jenta på tur i skogen...
åååå jeg gleder meg til jeg får sånne bilder!!!
Jeg kan nesten ikke vente!!!
*
Du kan faktisk få en gratis fotosession med manipulasjon GRATIS
på bloggen hennes nå, så fort deg inn og kikk!!!

15 kommentarer:

  1. Takk for tipset! Bildene er helt nydelige. Ha en strålende fredadg.
    kos

    xxx

    SvarSlett
  2. Wow... ening med deg her... mistet pusten! For noen aldeles nydelig bilder!!! dette må jeg inn å se mer på... Forelsket med i det siste bildet av den sovende prinsessen ♥ ♥ ♥ fantastiske bilder.. Ønsker deg en fortsatt flott fredag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Herlig ♥ herlig ♥ de var nydelige:o))
    Syns også den sovende prinsessen var flott!
    Syns man ikke har små barn lenger... :o)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hun laget julekortene våre i fjor, vi fikk så mye skryt av de eventyrlige kortene, at vi helt klart vil gjøre det i år også.. kanskje tom på bryllupsinvitasjonene våre:)
    God helg til dere!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Tusen takk for dette fine innlegget om meg! Blir helt satt ut og rørt av det fine du skriver!! Jeg gleder meg til å få dere på besøk i studio:-)

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Ja, de bildene var helt spesielle. Fins ikke noe så vakkert som bilder av barn... Ha en nydelig helg.

    SvarSlett
  7. Åh, vilka sagobilder. Ska in på bloggen direkt! Ha en fin helg!! Kram Alexandra

    SvarSlett
  8. Jeg har også drømt meg bort på nettsiden hennes.
    Bildene er bare helt fantastiske.

    klem

    SvarSlett
  9. Så søte drømmebilder :) Synes også det siste bildet var utrolig nydelig!

    SvarSlett
  10. Hun er så utrolig flink!

    Ha en fin helg! ♥

    SvarSlett
  11. Aldeles nydelige, jeg elsker de... Tror jeg må ta en titt innom der ja :) takk for flott tips :)
    god helg
    Anne Mai

    SvarSlett
  12. Hei :-)
    kjempe nydelige bilder sånne vil jeg også ha ,men barna mine er nok blitt for store til det.
    Håper du hadde en koselig kveld hos Home&Cottage i går,det hadde vi :-) Masse fint og spennende.
    Ønsker deg en strålende helg.
    Klem Anita

    SvarSlett
  13. so lovely this photo's!!

    Have a nice weekend,
    Hugs
    Patricia

    SvarSlett
  14. Takk for tipset, var innom bloggen hennes. Der var det mye fine bilder. Trur jeg skal ta kontakt for å kansje ta noen 2 års bilder a datteren min.

    Ha en fin helg
    Hilsen fra Linn

    SvarSlett
  15. Heisann
    Dette var noen nydelige bilder. Jeg ser på bloggen om lille tomines shop. Er det en butikk som du driver. Kunne gjerne ha ønsket tilgang til denne om den er åpnet. Jeg synes du har en flott blogg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥