søndag 21. mars 2010

Jeg tror jeg elsker..



Hej alla goda!!
Du har vel kikket innom en av de mange flotte svenske bloggene som ALLTID starter
med "hej alla goda" eller "hej alle skjöna venner" og det er så fin svung på det, og når jeg så
Yvonne fra den søte bloggen Vort hus åpnet med disse linjene tenkte jeg at da gjør jammen jeg det også!
( hvis jeg var svensk ville jeg sikkert skrevet godisar!! men ikke helt sikker på om det er riktig!
Etter over 300 innlegg så har jeg sikkert brukt opp Hei hopp eller endelig fredag tenker jeg...
*
Uansett.. Det er alltid moro å veldig inspirerende å komme på KID. Iallefall her hvor jeg bor,
hvor jentene smiler fra øre til øre når man kommer inn døren for de gleder seg til å vise alt det
nye som har kommet.. For nå har KID virkelig blitt bra ( det har de vært en stund synes jeg )
med lyslykter og flotte puter, telysestaker, mugger og kurv..
Det siste jeg kjøpte nå var "sølv" krus og ikke minst den flotte tavlen til å
henge ting og tang på. Perfekt til kjøkkenet.
*
Nå baker vi skolebrød her i huset, så er det Plantasjen for å
kjøpe litt påskekyllinger, is og blomster.. Jeg elsker søndagsåpent!
Happy søndag til dere alle som er innom..
5 dager igjen til påskeferie!! HURRA!
*

10 kommentarer:

  1. Kjempe koselig!!
    Enig med deg at Kid har blitt adskillig bedre!
    Jeg tenkte også å ta en tur på plantasjen etterpå!!
    Har lyst på litt gule blomster som kan lyse opp litt her, og kanskje kan jeg ta fram litt mer pynt selv om huset står på hodet:/..
    Ha en trivelig søndag, nå skinner solen her etter snøfall..
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  2. Enig med deg at det er flott med søndagsåpent :)Da kan en ta seg god tid - bare synd med de som jobber og kanskje kunne ønske seg fri :)
    God søndag til deg også :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  3. Ja, kjekt med åpen butikk når ein har behov for og tid til å handle. God søndag til deg!

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder du viser her! Jeg synes også de har fått mye fint på Kid i det siste!

    Håper du har en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei så flotte ting ,den ramma var kjempe fin,var selv en tur på Kid på Gjøvik i går var litt blanding av hva de hadde men fant en fin ramme av kurv med tavle inni,angrer på at jeg ikke kjøpte den :-(
    kjempe kjekt med søndagsåpent
    ha en fin søndag
    Klem anita

    SvarSlett
  6. Enig. Kid har blitt bra! Var innom Åhlèns på fredag..og jammen er de ganske bra også, altså!
    Det er fint at "billig"-butikkene har skjønt hva som skal til:)

    Dette var en skikkelig fin tavle. Passet godt inn hos deg. Bollebaking og Plantasjen ja..hørtes ut som en god søndagsplan. Her har vi hatt påskeverksted vi idag;) og ungene maser på kino...og det synes jeg i utgangspunktet var en kjempeíde..hadde det ikke vært for at det erjaggu langt mellom de gode filmene her altså. Ikke så lett å ta med alle barna samlet på kino når minstemor er to år og vil se en froske-film og trippelbanden på en gjennomsnittslader på 10 år vil se litt skumlere ting enn det gitt. Liksom litt forbi frosker :D
    Mor blir med uansett..film og popcorn er film og popcorn. Koselig uansett.

    Kos deg idag !
    Klem,Line

    SvarSlett
  7. Lekkert:)) Kjempeflotte bilder!!
    Kid har faktisk veldig mye fint, og til gode priser!!

    Høres ut som en deilig søndag..kos deg resten av kvelden!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Du har en fantastisk koselig og morsom blogg. Jeg lo godt av hvordan du beskrev omgangssyken, hehe. Den har vært her to ganger den siste måneden.
    Kid har virkelig kommet seg!!!!
    Gleder meg til å lese mange av innleggene dine:)

    Marthe:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Kjempe fin blogg du har! Du skriver skikkelig bra, omgangssyken var en høydare!
    Ha en deilig uke!
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei hei, for en flott blogg og for et fantastisk nydelig hjem du har:-) Jeg ser du har mange flotte hortensiaer stående, jeg elsker blomster og kan ikke få nokk av de men akkurat hortensiaen sliter jeg litt med å få til, har du noen gode tips å komme med ang stell og pleie av denne vakre blomsten?:-)

    Mvh Therese.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥