søndag 7. mars 2010

Nytt til badet

Heihopp!!
I jakten på det perfekte bad kommer jeg over den ene nettsiden mer fantastisk enn den andre,
og nå er vi på jakt etter en litt "gammeldags litt type engelsk wc"
Har ikke helt bestemt oss om vi skal ha sisternen høyt opp mot taket eller om den skal
sitte fast i toalettet.. På nettsiden little-england er det iallefall et supert utvalg..
Du finner siden ved å trykke her, og har du andre tips er jeg veldig takknemlig..
Nå er det atter maling igjen på meg, det er en kommode til soverommet denne gang.
Fra mørkt tre til hvitt, straks ferdig!!

7 kommentarer:

  1. Har sikla nokre gongar over den sida, SÅ masse fint! I love it! Vi skal lage nytt bad i løpet av året og diskusjonane er allereide i gong. Han vil ha boblebad, eg pusse opp det gamle støpejarnskaret med dyre-potar som står ute på eit beite... Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Sjekk ut Eurobad sitt sortiment for toaletter. Vi har kjøpt "Victoria". Veldig fornøyd med det:-) De har også type med sisterne høyt på veggen. Prisene er litt snillere enn hos Little England også om jeg ikke husker feil, og det gjør jo ikke no`...

    Superfint hus du har! Kjempegøy å se bilder:-)
    Forsatt god helg ønskes fra sørlandet!

    Lakka

    SvarSlett
  3. Gosj, så mye lekkert!
    W A O.

    Ha en alle tiders søndag.

    -monica-

    SvarSlett
  4. Mye fint å velge i her ja. Blir spennende. Her skal også malekosten frem. Ha en fin søndag.
    Britt Eva

    SvarSlett
  5. Ja det er helt fantastik flott med den stilen! Har flere venner som har det, det er kjempe flott! Vi har vegghengt toalett så det går desverre ikke her..
    Ha en strålede søndag!!

    SvarSlett
  6. Gjett om jeg har kikket på denne siden. Har også sett noe på Eurobad, tror jeg det heter?

    Tar gjerne imot stjernetapet-tips ja. INgenting bestemt ennå, og det blir ikke satt opp før sommeren er på hell tenker jeg, men alltid lurt med god planlegging. Har lurt på å mal eog bruke sjablon også, men tapet er absolutt greiere da ;)

    God søndag- her skal vi til å liste gjesterommet som endelig er ferdig ;)

    SvarSlett
  7. Den stilen på badet er jo rent ut nydelig da. Alle disse bildene var skjønne, men falt virkelig pladask for lampettene på badet der. Jeg har sett noe lignende før, og det er slike jeg vil ha når vi skal pusse opp vårt gamle bad etterhvert. Badekar med løveføtter er usannsynlig vakkert, og jeg ville ha valgt det sel, hadde det ikke vært for at jeg har en laaang mann som også gjerne vil bade. Jeg har aldri funnet et badekar med løveføtter på noe særlig over 175 cm langt desverre.

    Kommoden ble jo kjempefin! Veldig lurt med hvitt. Jeg ser du har malt sengegjerdet også..kjempefint det også! Lurt å male det i hvitt. Det blir ikke så tungt liksom.

    Ha en fin søndagskveld,
    Klem,Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥