fredag 19. mars 2010

På en fredag!

På en fredag ønsker jeg alle mine lesere en deilig helg..
Jeg nyter streiken min og har det veldig deilig..
Bildene over er fra en liten krok i stuen og det begynner endelig å bli helt klart..
man må virkelig bo seg til...
Nå regner det hos meg, og jeg er så klar for vår..
Etter påske er det alltid vår synes jeg og det merkes på interiør også.. 
Litt rosa må inn og litt lettere gardiner og masse blomster...  
Denne helgen er det muligens kontoret som skal gjøres ferdig
så det gleder jeg meg til!
*
TV bordet har endelig kommet opp så jeg skal vise bilder av vår
"ledningsløse" tv igjen, som er et veldig smart tips til alle husbyggere!
God helg alle, og tusen takk for alle awarder jeg har fått,
jeg har ingen spesielle jeg ønsker å gi det videre til.. jeg besøker 
så mange flotte blogger hver eneste dag og jeg kan ikke skille noen ut egentlig..
Det er også hyggelig at så mange vil følge bloggen min, så jeg håper jeg fortsatt
vil klare å inspirere og motivere!
Fargen på veggene i nesten hele huset heter Sand dyne MED fargekode fra Nordsjø

15 kommentarer:

  1. Så koselig du har det i stua! :)

    Ønsker deg en fin fredag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for besøk og koselig hilsen hos meg : )
    God helg til deg og dine : )

    SvarSlett
  3. Du har det virkelig pent hjemme :) å du har en kjekk blogg å følge med på :)
    god helg

    SvarSlett
  4. Nydelig hjem!

    Du er lagt til i mine favoritter, besøk meg så gjerne!

    Ha en fortreffelig helg!

    Klem Mona

    SvarSlett
  5. Ha en super helg! Jeg er også klar for sommer!!! :D

    SvarSlett
  6. Hei V!
    Så koselig du har fått det i heimen.
    Ha en superduper helg! Klem A

    SvarSlett
  7. Koselig stue altså...og en fantastisk flott hortensia.
    God helg til deg og dine.

    Hege

    SvarSlett
  8. Så nydelig hus dere har! Hege

    SvarSlett
  9. For en flott og koselig stue du hadde :) Nydelig var den

    SvarSlett
  10. Hei på deg :-)
    God helg til deg også :-)
    Her har det regnet også i dag ,men det skulle gå over i morgen med litt sol.
    Kjempekoselig krok.
    Klem Anita

    SvarSlett
  11. Flotte bilder du viser!:) Du har det virkelig pent i hjemmet:)
    Og jeg blir stadig inspirert av innleggene dine!
    Camilla

    SvarSlett
  12. Bare innom for å ønske god helg!!
    klem ♥

    SvarSlett
  13. Koseleg krok☺

    Håpe du får ei kjempefin helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  14. For en nyydelig stol på dette bildet:) den, som med spisestuestolene dine fra RM ser ut som man vil sitte..og sitte..og sitte ;)

    SvarSlett
  15. Hei , hvor kommer stolen deres fra? Nydelig!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥