onsdag 31. mars 2010

Påsken 2010

Jeg har ikke funnet frem noe påskepynt i år, ei heller laget noe.
Jeg fant noen påskeegg på en svensk blogg, som var litt sorte med limte bokstaver på..
de var virkelig lekre.. ( finner ikke bloggen igjen desverre ) men lysten til å herme eller være en
"copycat" kom aldri så da får fjorårets hermegåsegg duge!

Eggene på bilde laget jeg i fjor, så jeg håper vi finner de igjen på loftet.
Da jeg lette etter bildene fant jeg ut at jeg straks har blogget et helt år!!
Så fort tiden har gått og utrolig moro siden vi har bygd hus i denne tiden. Mange følgere har kommet
og utrolig mange hilsner har jeg fått.. Jeg storkoser meg med hver eneste en!!
 Mitt aller første innlegg finner du ved å trykke her! hvor jeg blogget
om vårt høyglans sorte kjøkken fra "gamlehuset" ( savner det litt jeg...)
*
I går var det Norefjell for oss, i dag blir det Buscatti bakst bare jeg finner en god oppskrift!
( hiiiiiiiiiint til deg som har en goood en så link gjerne så hiver jeg den ut så flere får sjansen )
Øsende pøsende regnevær utenfor så Ronja Røverdatter er god å ha på tv!!
*
God påske til dere alle som er innom , og takk for alle søte hilsner på innlegget under.

17 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har! Jeg legger meg til som følger :)
    Nydelige påskeegg på bilde!

    Påskehilsen fra hjertero.com

    SvarSlett
  2. Tenk 1 år som blogger..
    Jammen går tiden fort..
    Tuusen takk for all inspirasjon du har gitt til meg, du har en utrolig god smak og er såå flink til å få det vakkert rundt deg :)

    Ha en riktig God Påske min venn :))
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. God påske til deg og dine.
    Flotte påskeegg du laget i fjor.

    Hilsen Elizabet

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Nydelige egg :-)

    Ønsker deg og dine en god påske :-)

    SvarSlett
  5. Har heller ikke pyntet så mye, men en kommer langt med påskeliljer og kvister. De påskeeggene du lagde ifjor var jo kjempefine, ha en riktig god påske.

    SvarSlett
  6. God påske til deg og dine☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. Hei flotte egg håper du finner de igjen da? tiden bare løper avgårde det merker man jo i hverdagen.
    Vet du om noen som selger Florence sengetøy i nerheten Oslo/Akershus eller aller helst i Oppland ? glad for svar
    God påske til deg også
    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Riktig god påske. Kos dere masse, masse :)

    Her er været litt av og på, men håper det blir fint på fjellet.

    God klem ♥

    SvarSlett
  9. Halloen! Det var jaggu meg noen fine egg! Skikkelig glam med fjær...
    Ja det er godt å være i hus, men vi slapper av litt for mye på kveldene... Det er SÅ lett å synke ned i sofaen.
    Vi skal bare være hjemme i påsken, så da får vi vel unna en del.

    Ha en nydelig påske med dine kjære!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Inger Lisemars 31, 2010

    Hei! For en utrolig fin og spennende blogg du har, jeg har fulgt med på byggeprosessen deres i lengre tid, det må være morsomt å endelig være i hus. Jeg la merke til at dere var på leting etter en tv-benk,jeg tror jeg muligens har løsningen for dere. Jeg var selv på utkikk etter en tv benk i lang tid. Tilfeldig kom jeg over en serie som heter Scarlett fra Bich.se, som har tidløse møbler i både svart og lyst. De har en fin tv benk som jeg tror vil falle i smak hos dere. Ta en titt på den,jeg er i allefall svært fornøyd med mitt valg, jeg har også kjøpt flere andre ting i denne serien. Lykke til og god påske.

    Med vennlig hilsen Inger Lise

    SvarSlett
  11. Fine egg:) Fekk ikkje laga noko særleg med pynt i år eg!! Innom for å ønske deg og dine ei god påske:)

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  12. Kjempe søte egg :)
    Riktig god påske til deg og dine

    Klem

    SvarSlett
  13. Kjempefine egg. Ønsker meg selv slike.
    Nydelig kjøkken foresten. Jeg ønsker meg hvitt kjøkken i høyglans =)

    SvarSlett
  14. God påske til deg og dine.

    :)

    SvarSlett
  15. hei.
    jeg vil først og fremst bare takke deg for at du blogger og legger ut bilder av ditt nydelige hjem.
    Jeg har hentet masse insperasjon hos deg og jeg er daglig innom og titter!
    du har en nydelig stil som jeg føler jeg "lærer" av hele tiden, den dagen vi skal bygge igjen kommer jeg til å hente masse insperasjon hos deg;)

    jeg ønsker deg og dine en rikitg god påske!

    mvh Camilla Kvarsvik

    SvarSlett
  16. Så flink og kreativ du har vært med påskeeggene :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥