mandag 15. mars 2010

Til badet

Vi har enda ikke begynt på badet vårt her nede, og skal heller ikke
gjøre før alt det andre er ferdig ( kontoret må få tapet og gulv,
noen rom mangler lister )
Flisene, badekar og skap har vi kjøpt, men kraner, wc og vask
mangler.. Bilde over er fra Kvenum og det er bare så lekkert!
Husmorstreiken ble avblåst i natt 0200 da veslegull fikk omgangsyken
de lux og far i huset begikk det fantastiske stuntet og bar en spyende
datter opp trappen for å komme til badet!! Need i say more?
Historien kommer senere som skrekk og advarsel!!

5 kommentarer:

  1. Heisan. Skjønner godt at streiken ble avblåst!
    Minner meg om da datteren min var mindre og hadde "loftseng", da hun fikk omgangssyke om natten.... Da ble det rundvask gitt!

    Hilsen Heidimor

    SvarSlett
  2. Hei, det ligger en award til deg inne hos meg :-) God bedring til vesle jenta :-)

    SvarSlett
  3. God bedring til veslegull!
    :o)

    SvarSlett
  4. Hei..
    Lekker baderomsinnredning.

    Gleder meg til å lese historien om far og datter opp trappen. Uff* Ikke greit for den lille! God bedrings..

    SvarSlett
  5. Hei, hvor har fu funnet denne bad innredningen? fallt virkelig i smak, passer bra siden eg holder på med husbygging :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥