torsdag 11. mars 2010

Tusen takk Home&Cottage




Home&Cottage hadde invitert bloggere i dag til en sniktitt i den
nye butikken sin hos CC Vest på Lilleaker. ( Åpner i morgen )
Utrolig masse flott og et helt vanvittig utvalg er iallefall mitt inntrykk.
*
Dette er butikk nr. 10 så de fleste finner kanskje en Home & Cottage i
nærheten.. Jeg hadde ikke kamera med, men jeg tipper mange andre
tok bilder.. En koselig kveld og jeg skal så absolutt tilbake igjen snart!
En "goodiebag" ble delt ut til alle som kom, så nå sitter jeg og koser meg
med deilig te fra H&C .. Tusen takk for at jeg fikk komme!

9 kommentarer:

  1. Hei
    Ja det var en utrolig flott butikk, masse flotte ting og møbler,absolutt verdt en tur :-) koselig med gaver, har ikke smakt på teen enda men gleder meg til det. Legger ut noen bilder på bloggen min i morgen
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Så moro da :))
    Jeg håper de gjør det samme når de kommer til Kristiansand :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Flott butikk, utrolig for en forskjell iforhold til butikken som lå der før, de har gjort en kjempe jobb!
    Jeg tok none bilder, har lagt de ut på bloggen min =)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for den hyggelige e-posten! Jeg elsker også H&C og har heldigvis en lokalisert 10 minutter unna:-)

    SvarSlett
  5. Hei
    Heldig du som fikk dra på pre åpningen. Jeg or nok for langt vekke desverre.

    Men må jo bare si igjen at jeg bare elsker den stolen din, spesiellt det stoffet den er trukket i.

    Ha en riktig god helg og lykke til med ikke rydd-vaske uken din ;)

    Klem fra Ingvild

    SvarSlett
  6. oh, ble rent misunnelig her jeg sitter utrolig mange mil unna....Jaja, håper inderlig dere legger ut en del bilder ja:)...Krysser fingrene for at de etablerer butikk i Trondheim en gang. Ha ei god helg

    SvarSlett
  7. Hei på deg. Jeg var også der i går og sitter nå med te på jobben. Jeg skal nok også tilbake dit og kikke mer. Mye fint. Ha en fin helg i vårsmeltignen. Britt Eva

    SvarSlett
  8. Kos deg med tekoppen din du, håper det blir mange kosestunder med teen - og at du fikk hentet ut litt inspirasjon fra butikken vår. Var veldig hyggelig å hilse på deg, håper vi sees igjen ved en annen anledning! Takk for besøket!

    SvarSlett
  9. Så du var der du også! Utrolig frustrerende å ikke kjenne ansiktene bak bloggene, skulle gjerne hilst på deg :)

    Har lagt ut bilder fra dagen selv, koste meg veldig!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥