mandag 8. mars 2010

Ukestart!

Tusen takk til dere alle som har vært innom bloggen og sendt meg hilsen ang. soverommet..
Det er virkelig så utrolig flott av dere, og en stooor inspirasjonskilde for meg..
Jeg ville gjerne ha bilder på bloggen min tatt med kamera, så derfor kommer litt bilder igjen.
*
Vi har hatt fri i dag, med kaffebesøk på morningen og sen lunsj på Hadeland Glassverk..
Gleder meg til vårnyhetene kommer..
Vi fikk TV- benken hjem i dag fra billakkerer
så nå er furubordet blitt sort. Jippi!!
*
Her drypper det smeltesnø fra taket, og Rema 1000 selger Hortensia for 59 kr.
Det er lykke bra nok for meg!
En deilig uke til dere alle, nå skal jeg faktisk ut på kveldstur med storegull og
sjekke ut nabolaget.. hoho..

14 kommentarer:

  1. Lekkert soverom... kommoden ble veldig fin i hvit. hilsen Anita s

    SvarSlett
  2. Herlihed så vakkert!
    Du får det jo så utrolig fint til og resultatene blir jo bare så vanvittig bra.
    Du er inspirasjon du også,må vite.

    Til helgen begynner vi å male stuene (hverdagstue og bestestue) i samme farge som du anbefalte så fint. Gleder meg!

    Ha ei fortsatt fin uke.
    -monica-

    SvarSlett
  3. Du, en liten ting til.

    Når du maler over ett slikt møbel,som er lakkert, pusser du det ned eller bruker du grunning rett på?
    Sprøytemaler du eller bruker du pensel?

    Jeg er så mektig imponert over resultatene jeg!

    SvarSlett
  4. Nydeleg og til inspirasjon :-)

    SvarSlett
  5. Så utrolig lekkert soverommet har blitt! Kommoden passet flott inn som hvit :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  6. Hei!Så kjempe fint soverom og jeg synes det er gøy å se at du tør å bruke så mørk veggfarge.Dette var veldig stilfullt:)

    SvarSlett
  7. Du har all grunn til å være fornøyd med soveværelse ditt, nydelig er det blitt!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  8. Kjempelekkert ble det :)))
    Nydelig med det hvite...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. Hei, det er en utfordring til deg hos meg ;-)
    Camilla

    www.brabo.no

    SvarSlett
  10. Hei. For et fantastisk hus du har!! Har sett gjennom Hele bloggen din. Er så spendt på hvordan alle rommeme dine ser ut...
    Kan du ikke være så snill å knipse villt overalt å legge det ut på bloggen din??? Du har bare et så fantasisk nyyydelig hjem. Suger til meg alt og blir helt henført!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  11. Hei!Jeg lurer bare på om du kan skrive litt om hva du syns er fordelen m å få møblene sendt til bil lakkerer?Har nemlig tenkt å gjøre det m kjk mitt,Er d kostbart?Klem fra en som elsker den "sorte tråden" du har i huset ditt.

    SvarSlett
  12. for et lekkert hus du har fått :)
    Katarina

    SvarSlett
  13. Utrolig gjennomført og flott!
    Du er kjempeflink :))

    Så stor forskjell på bilder tatt med telefonen og fotoapparat... Viste liksom så godt på to innlegg etter hverandre slik.

    Ha en superduper onsdagskveld! ♥

    SvarSlett
  14. Må si det soverommet ditt er til å bli grådig misunnelig over.. det er kjempelekkert!!! Og med egen walk-in? Me like!!! :)
    Ha en fin fin onsdag, vi er allerede halvveis til helg, og vel så det! jippi!

    Klem Camilla

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥