onsdag 10. mars 2010

Velkommen inn:

Hei !
Tenk nå er vi midt i uken igjen, og snart helg.. Det finnes snart bare mandager og fredager
og derfor er det viktig å ta vare på hver eneste dag..
Jeg må bli flinkere til å ikke "skal bare" så neste uke går jeg inn i husmorstreik for å se hvordan huset ligger an etter en sånn uke og hvilken skade familien egentlig får av at mor ikke vasker og rydder hele tiden..
Jeg vil tippe zero, og familien roper sikkert "Hurra så kult!!! Er det sant??!"
MEN snakker vi ris til egen bak? HoHo.. Jeg skal iallefall prøve..
Da er det bare kos og matlaging som står på timeplanen, og de store kaninene kan seile sin egen sjø..
*
Over til interiør:
Vi flyttet fra en gang på ca 4 kvm, så stor gang var viktig for oss når vi bygde hus denne gang. 
 Det skal være plass til jakker, sko, kurver med votter og ikke minst kunne ta i mot
venner som kommer uten at det blir kaos..
Gangen vi har er ca 35 kvm og gir rom for en varm velkomst og muligheten til kunne sette seg
ned eller leke litt for Tomine mens jeg holder på i de forskjellige rom nede.. 
*
Gleder meg veldig til ovnen jeg kjøpte på Finn.no blir satt opp, og garderobeskapet når 
vi endelig får bestemt oss for fargen... IKEA pax blir det iallefall.
*
I morgen er det preåpning  for bloggere på  Home&Cottage's nye butikk på CC Vest, og min svigerinne og jeg reiser spent inn for å se.. Håper å møte mange andre bloggere også..
Vi gleder oss!!! 

24 kommentarer:

  1. Lekkert i gangen din ...!
    Herlig med så stor plass,
    her vi bor nå har vi alt for
    liten plass ...!

    Ha en fin kveld :) klem ♥

    SvarSlett
  2. Hei Tomine…
    Gangen dere ble bare aldeles nydelig, og flott…
    Kjekt med slik størrelse også :) Ønsker deg en
    flott kveld videre og i morgen på åpningen.
    Skulle ønske jeg bodde litt nærmere…
    Klem fra Mette

    PS! Fikk du mailen fra meg?

    SvarSlett
  3. Hoho...4 kvm gang ja. Sånn ca det vi har det da. Vi må enten stå utenfor og vente på hverandre til jakken er av, eller stables i høyden inne i den lille gangen. Så deilig det å være med stor gang! 35 kvm er jo en egen hel og komplett studio-leilighet i byen det :D
    Nydelig stol. Klarer ikke å fri meg fra de stolene dine altså. Lekre.
    Ha en fin kveld;)
    Klem,Line

    SvarSlett
  4. utrolig lekker gang dere har fått og den stolen er bare nydelig !!!
    kos deg imorgen, håper de gjør det samme når de kommer til kristiansand :)

    Klems

    SvarSlett
  5. Så fin gang, å det må være herlig med så stor gang,her har vi vel 3x3m eller noe sånt med 4 dører 1 vindu å trapp,kan du tenke deg den gode plassen?
    Lekkre fliser foresten.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Åhhh, nydelig som alltid ♥ du har et fantastisk flott hus ♥ alle rom er like herlige og gjennomførte ♥ Lekker gang!!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Å so deileg med stor gang då!! Og so fin den er!!♥

    Klem M♥

    SvarSlett
  8. For en flott gang!!! Det er jo bare drømmen. Flott blogg også.

    Med vennlig hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  9. Nydelig gang!! Vi sliter med en bitte liten, så denne ble jeg "litt" misunnelig på!
    Har prøvd med "husmorstreik" jeg også, men det blir mest med tanken... resten av familien hadde nok greid det helt fint...
    Ha en fin kveld;-)
    klem

    SvarSlett
  10. Å så vakkert. Jeg vil ha det sånn!!

    SvarSlett
  11. ÅÅÅ for en fin gang. Jeg vil også ha det sånn!!

    SvarSlett
  12. Bare en ting å si her:
    "Detti er bærre lækkert"!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  13. Så fin! Og ikke minst så deilig må det være helt fantastisk deilig med så stor gang. Klem fra Christine

    SvarSlett
  14. Kjempe flott!! Ser du har de samme Uggsene som meg, hi hi hi. Utrolig hvilken detaljer man får med seg;)
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  15. Har en liten "ting" til deg inne hos meg, fordi at jeg titter innom deg hverdag og ikke er så flink til å kommentere...
    Du har fått ett utrolig fint hus og jeg elsker å titte innom deg:)
    Ønsker deg en strålende dag :)
    Klem

    SvarSlett
  16. Så utrolig herlig med frisk rosafarge på frodig blomst!

    Gangen er ett syn i seg selv, og dere har gjort en fantastisk flott jobb.

    Ha en herlig dag.

    SvarSlett
  17. Så flott dere har fått d.har en award liggende inne på bloggen min til deg.hent den hvis du vil:)

    SvarSlett
  18. Så flott gang du har fått :-)) Liker veldig godt de store flisene på gulvet :-)

    Janicke :-)

    SvarSlett
  19. Flotte bilder av gangen deres!:) Vi har også en knøtt-gang i leiligheten våres nå, og gleder meg til vi får en ordentlig hall i det nye huset!
    Flott dobbelt dør dere har også! Kan jeg spørre hvor dere kjøpte den?

    Ha en fin helg!
    Camilla

    SvarSlett
  20. Hei & hå :)

    Ville bare si at det ligg en award til dæ på bloggen min ;)

    Ha en fortryllanes kveld :D

    Klæm Trine

    SvarSlett
  21. Kjempefin gang! Kan jeg spørre hvilken farge du har på veggene, samt hvilke fliser du har på gulvet? KJEMPEINSPIRERT...

    SvarSlett
  22. Vakkert vakkert og vakkert!!!! ;) Du har et fantastisk flott hus og meget flott interiør...

    Ha en flott kveld;)

    SvarSlett
  23. Kjempefin blogg du har og et nydelig hjem :) Lurer på en ting... har dere bygd nytt, eller kjøpt gammelt? Likte romløsningene veldig godt, og det såg ut til å være store gode rom. Vi skal bygge, men jeg syns det er så vanskelig å se for meg i hodet hvordan det vil se ut ut i fra tegninger. Så¨hvis dere har bygd nytt så vil jeg gjerne vite hva huset heter :D

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥