søndag 25. april 2010

En god deal!

Helgens loppemarked var ikke det helt store for meg..
Jeg har vel innsett at vårt hus har det som trengs, og at jeg i det hele tatt er veldig mettet
på loppemarked.. men jeg er avhengi, så jeg må nok gå på alle; for tenk om den riktige fine
skatten plutselig en dag er der, og jeg sto hjemme og vasket gulver så mine venninner fikk det isteden..
skrekk og gru.. hoho.. jeg grøsser..
*
Jeg kjøpte et lite bord og masse messing lysestaker, som Mr. P har sprayet sort for meg.
( vi bruker Quick lakk som kjøpes feks på Jernia )  
Det ble utrolig flott, og jeg er superfornøyd. 
Helt like finner du nå i alle interiørbutikker til flere hundre kroner, 
så her har jeg virkelig tjent penger som selvsagt er lov å bruke på andre interiørduppeditter!!
 Noen lysestaker står på soverommet (bildene over ) og noen venter på å bli tatt i bruk.
(Stripet tapet på soverommet fra Borås, grå/sort fargen er blandet av litt av kvart )
*
Jeg har endelig fått saget bena av det flotte kjøkkenbordet vi hadde, kun for å få bevist at jeg ikke kunne
bruke det nå heller... MEN det kunne en venninne, så vi byttet... hun har et flott lite bord som hun
ikke får brukt,som jeg vil bruke som tegnebord på rommet til Tomine.. En god deal og hurra for gjenbruk!
*
Ellers har helgen blitt brukt til kos og mer klargjøring av huset, og jeg håper vi kommer i orden til
jeg skal ha jentelag med over 30 damer i slutten av mai! ( please gi meg sol denne dagen )
Det er godt å ha et mål og en dato som gir meg det lille sparket bak som jeg
veldig ofte trenger these days..
Happy søndag alle dere som kikker innom...

14 kommentarer:

  1. Skikkelig flotte ble de :)
    Jeg skal krysse alt jeg har for at dere skal få SOOOOOL !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Genialt! Spray er noe av det smarteste og enkleste interiørtrikset! Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur og finne en spray til noen røde julelysestaker som jeg ikke syntes er spesielt flatterende lenger...

    Mettet på loppis?!? Uff, i mitt område er det altfor lite, så jeg kjenner at abstinensene trenger seg på når vi nærmer oss helg og det ikke er loppis innen 10 mils radius...

    Ha en finfin søndag!

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine de lysestakene ble. Det der hadde jeg ikke tenkt på! Utrolig godt tips som jeg skal ha i bakhodet til neste loppis;)

    Ha en fott søndag!

    SvarSlett
  4. Det er så stilig med svarte lysestaker.
    Har en i messing selv, som venter på svart spray.
    Noen spesiell dere bruker?
    Nyt søndagen før en ny uke starter :)

    SvarSlett
  5. So beautiful pictures.
    Have a nice sunday !

    SvarSlett
  6. Hei, så fine lysestakene ble :-) Og så flott et soverom som dere har! Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  7. Så flotte de lysestakene ble... Har veldig lyst til å prøve å spraymale noen kurvstoler som jeg vil ha hvite, lurer på om det er noen god ide. Ha en fin uke, håper på sol og fint.

    SvarSlett
  8. Hei!

    Hva heter den nyyydelige gråfargen du har på veggene dine?

    SvarSlett
  9. Så utrolig flott soverom dere har!
    Lysestakene ble kjempefine.

    Krysser for sol.
    ;)

    -monica-

    SvarSlett
  10. Hei!

    Ville bare legge igjen en liten hilsen å takke for en utrolig inspirerende blogg! Huset deres er virkelig "one of a kind"! Jeg er blitt veldig begeistret i fargen dere har i stuen/lesekroken. Hvem er produsenten og hva er fargekoden?

    På forhånd takk!

    Hilsen
    Caroline

    SvarSlett
  11. Et fantastisk flott soverom!!!!! Noe misunnelig her ja :D
    Som vanlig så blir jeg så glad når jeg er innom bloggen din, og får så lyst til å forandre her hjemme.
    Jeg har lyst til å takke det for all inspirasjon som du har gitt til meg, og vil gi deg 2 awarder som jeg har fått. De finner du på siden min.
    Håper du har en fin kveld.

    Klem fra Siri

    SvarSlett
  12. Nydelig soverom, akkurat i min smak! :) Ikke for romantisk, men samtidig lekkert :)) Ha en fortsatt fin søndag :)) Hilsen www.gunnberit.blogg.no

    SvarSlett
  13. Heisann!
    Kom tilfeldigvis forbi - og må takke hjertligst for tipset om Quick lakk - dét skal jeg virkelig forsøke!

    Nydelig tapet på soverommet!

    Ønsker deg en deilig april-uke!
    Lilli

    SvarSlett
  14. Nydelig soverom og de lysestakene ble jo knalltøff!
    Will try, for jeg fant akkurat en haug av dem i gagga til vår nye hus...
    Farmor som pusser messingen sin annen hver uke hadde dånt om hun fikk vite haha.

    Ha en super ukestart.

    Klem Tonje

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥