onsdag 28. april 2010

Florence Give away


foto: http://www.florence.no/

Jippi!! Florence sponser nok en Give Away!
Forrige mnd fikk vinneren premie verdi 1000,- kr og gangen før der igjen
var verdien på over 1600,- så dette må du ikke gå glipp av!
*
Alt du må gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget, så er
du med i trekningen av Florence produkter for april mnd. Har du ikke blogg
så legger du igjen mailen din. Trekning på søndag!
*
Sjekk ut hjemmesiden til Florence her.. det er utrolig masse lekkert,
og ALT passer så fint sammen... Jeg skulle gjerne dekket til frokost
med dette serviset ... sweeeet!! ......Lykke til alle som deltar......

223 kommentarer:

  1. Fantastisk!Jeg er med;)
    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Så flott:)slenger meg med jeg:)ha en fortsatt flott dag.klem:)

    SvarSlett
  3. Jeg er med;)

    Klem Wenche

    SvarSlett
  4. Hei! Nydelig hjem og blogg, og fantastiske premier!! Hilsen Liv:)
    hansen.liv@gmail.com

    SvarSlett
  5. Er med denne gangen også jeg:)så mye fint atte;) ha en fin dag, klem fra trøndelag;)

    himo_83@hotmail.com

    SvarSlett
  6. så kjekt, jeg er med :)

    SvarSlett
  7. Jippiii..
    Jeg vil veldig gjerne være med!!
    Krysser alt som krysses kan..

    Håper du får en fin fin dag..
    Klem fra meg! :)

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne være med. Så flott....!!!!
    Hilsen Hege (hegeand2@broadpark.no)

    SvarSlett
  9. Så flott at de er så gavmilde!
    Klart jeg er med på trekningen!

    SvarSlett
  10. hei, jeg blir gjerne med på giveaway! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Oii, igjen? Så moro! De må virkelig være fornøyde med responsen. :) Jeg er gjerne med igjen, jeg! :)

    Pernille

    SvarSlett
  12. Prøver lykken igjen:)

    SvarSlett
  13. Dette kan vi ikke gå glipp av;-) Jeg tar et lodd!

    Lakka

    SvarSlett
  14. Så heldig du er som får de til og sponse :-)) Jeg slenger meg også med :-)

    Om du vil, så kan du godt være med på giveaway på bloggen min også :-)

    Ha en fin dag!

    Klem fra Janicke :-)

    SvarSlett
  15. Nok en gang prøver jeg lykken.Krysser fingre,tær og alt som kan krysses på at denne gangen blir det meg:-)

    SvarSlett
  16. Hei, jeg blir gjerne med :-) Så spennende :-)

    SvarSlett
  17. Jeg er med!:)

    SvarSlett
  18. Så fint;)
    Jeg blir gjerne med!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  19. Jeg er med! FLott blogg med masse fin inspirasjon =)Ha en fin dag!

    mari_totti@hotmail.com

    SvarSlett
  20. WOW, for en nydelig rutete kopp!! Jeg må jo bare være med her altså, jeg synes jeg trenger en trøstegave fordi jeg skal operere benet imorgen og må holde meg i ro en uke....

    SvarSlett
  21. Jeg slenger meg med! Spennendes.

    Klem fra Madelen

    SvarSlett
  22. Fantastisk :))
    jeg er med vettu ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  23. Er med jeg å :)

    Spennende blogg :)

    Ha en fortsatt flott Onsdag

    SvarSlett
  24. Så bra da! Jeg blir med :)

    Ha en fin dag!

    Ingunn

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne være med :o)
    Gleder meg til flere bilder av hjemmet ditt :o)

    Mvh annejsl@lyse.net

    SvarSlett
  26. Jaaaaa jeg vil være med:D
    Klem Susanne

    SvarSlett
  27. ÅÅ, dette må jeg bli med på.
    De har jo sååå mye fint :)

    SvarSlett
  28. Jeg er med :)

    seland@hotmail.no

    SvarSlett
  29. Så mye fint, må bare være med.

    judith-hviding@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Vi prøver lykken igjen og krysser fingre og tær.
    La det bli meg, la det bli meg tenker jeg stille for meg selv mens jeg drømmer meg bort i bildene på hjemmesiden til florence.
    MMMMmmm deilig det er å drømme ;)

    SvarSlett
  31. Spennende! Jeg vil gjerne va med.

    Hilsen Katarina (dolklun@hotmail.com)

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med. Mye fiint som frister.

    Mvh Marte

    SvarSlett
  33. Jeg hiver meg også med på denne :o)

    SvarSlett
  34. Kjempefin og inspirerende blogg du har. Jeg titter innom ofte:-)

    -Guro-

    SvarSlett
  35. Juhu!! :) Dette må jeg bli med på!! :)
    Flott blogg som jeg stadig er innom!! :)

    Klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  36. Så snilt - klart jeg vil være med
    på trekningen :)

    Hilde:)
    (hilde-71@hotmail.com)

    SvarSlett
  37. Så hyggelig at de ville sponse enda en...

    Jeg er med

    Klem

    SvarSlett
  38. Hei! Jeg prøver meg igjen og vil gjerne være med på trekningen denne gangen også.
    Hilsen trudep@c2i.net

    SvarSlett
  39. Fantastisk! De har bare SÅ flotte ting. Jeg er med!

    SvarSlett
  40. Hei

    Jeg blir også gjerne med på trekningen! Ser jo ut til å være flotte ting!

    Catje

    SvarSlett
  41. Hei på deg.

    Så spennende da, de har jo bare så mye fint. ;o)
    Jeg vil veldig gjerne bli med på konkuransen. ;o))

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  42. Jeg er gjerne med:)
    Miss_paulsen@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen! Følger bloggen din hver dag, og den gir inspirasjon.

    Hilsen camilla.weber@c2i.net

    SvarSlett
  44. Hei:) Dette vil jeg gjerne være med på. Noe så utrolig flott - tenk å være den heldige vinner av dette! Flott blogg også :)
    Ha en fin dag! =)

    SvarSlett
  45. Vil selvsagt være med, de har så mye fint.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  46. Jeg vil veldig gjerne være med!! Så utrolig flott premie;) Den er heldig den som vinner og har vunnet tidligere!! Håper jeg har flaksen med meg denne gangen!!
    Ha en fin dag!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  47. Oioi, så kjekt =)
    Eg er med!
    *klem Astrid*

    SvarSlett
  48. Superdupert - jeg er med :o)

    SvarSlett
  49. "trekker" et lodd jeg også.....

    ha en finfin dag.

    SvarSlett
  50. Åååå, jeg elsker Florence! Jeg vil gjerne være med på trekningen!
    Lager et innlegg om de, så de får litt mer "reklame", for det er de vel fortjent!:)

    Ellers takk for en flott blogg! Masse herlig inspirasjon.

    /Nina

    SvarSlett
  51. Nå må jeg være med også! Er innom bloggen din hver dag og koser meg med flott interiør og gode tips. Inspirerende!
    :0)
    Hilsen tone-langerud@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Hei!!! Jeg vil gjerne prøve lykken :)

    Hilsen Ingrid E

    SvarSlett
  53. Supert, jeg blir selvsagt med:)
    Ha en fortsatt fin dag i øsende pøsende regnvær...

    Bente
    Benteringlund@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Hei, elsker bloggen din og vil gjerne være med på trekning.

    Hilsen merete@svorka.net

    SvarSlett
  55. Utrolig mye fint!!! :) Jeg er også med!

    SvarSlett
  56. Flott!
    Jeg er med:)
    JHV

    SvarSlett
  57. Jepp, jeg vil også være med :)

    Morsomt!! De har så mye fint, men jeg har enda ikke kjøpt noe fra dem.. Kanskje snart, eller kanskje jeg er så heldig og vinner ;) hihi!

    SvarSlett
  58. Vil gjerne være med i trekningen.
    Leser bloggen din hver dag, inspirerende og alltid noe spennende nytt :)

    tovepe@broadpark.no

    SvarSlett
  59. Veldig bra blogg følger med den stort sett hver dag:) Hilsen marianne_fredheim@live.com

    SvarSlett
  60. Så utrolig flott at de sponser nok en giveaway hos deg!! Og med så flotte premier blir jeg selvsagt med, og håper jeg har lykken med meg denne gangen... :)
    God onsdag!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  61. NYDELIG premie!!! Selvfølgelig vil jeg gjerne være med:-) klem

    SvarSlett
  62. Jeg tar et lodd jeg :)
    liker bloggen din kjempe godt!
    hilsen m

    SvarSlett
  63. Så flott med give-away og gaver fra Florence igjen , jeg henger meg med. Har hatt vinnerlykke nå, så da er det bare å håpe ;)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  64. Her blir jeg gjerne med, så flott premie:o))
    Klem Line

    SvarSlett
  65. Jeg blir veldig gjerne med på give away. Flott blogg forresten. Nydelig hus.
    theresesolberg85@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Vil gjerne være med denne gangen også!:)
    mail: tone.ned@gmail.com
    Mvh Tone

    SvarSlett
  67. Jeg vil gjerne være med.

    mistin@online.no

    SvarSlett
  68. monica J Pedersenapril 28, 2010

    Jeg ønsker å være med i trekningen.Er fast leser av din fantastiske blogg.
    Hilsen Monica

    SvarSlett
  69. Jeg vil gjerne være med i trekninga!

    SvarSlett
  70. Jeg er med ;) spennende!!!

    tonje85_5@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Jeg vil gjerne være med

    Ha en fin kveld

    Tove

    SvarSlett
  72. Oi, så gøy!! :) Jeg er gjerne med.
    Klem fra Sara

    SvarSlett
  73. Jeg er med:) Krysser fingrene.
    Klem J.

    SvarSlett
  74. hurra!! jeg er med! *krysser fingrene*

    SvarSlett
  75. Prøver lykken igjen:-) Stine H.

    SvarSlett
  76. Jeg hadde blitt såååååå glad om jeg hadde vunnet. Klart jeg ønsker å være med i lotteriet ditt.

    Mange hilsner fra Åse

    SvarSlett
  77. Jeg blir også gjerne med!
    Nydelig blogg og vakre produkter:)

    Wibecke.loevseth@gmail.com

    SvarSlett
  78. Jeg også, spennende:-)

    SvarSlett
  79. Å så flott!
    Jeg blir gjerne med!!

    :)

    klem fra Ingvild

    SvarSlett
  80. Jeg vil selvsagt være med og krysser ben og armer! Klem Sigrun

    SvarSlett
  81. Hei:) For en flott blogg du har:) Gir meg mye god inspirasjon! Give Away er supert for studenter som meg, så jeg er med i trekningen.
    Stå på videre med siden:)

    SvarSlett
  82. kjempe flott blogg du har!
    jeg er med;)

    HUSET PÅ HØYDEN
    fru blom

    SvarSlett
  83. Jeg er gjerne med på give away! Super blogg du har:)

    SvarSlett
  84. Herli :D
    Æ e med <3

    Klæm Trine

    SvarSlett
  85. Så fantastisk, jeg blir gjerne med i trekningen! :)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  86. hei .jeg vil gjerne prøve lykken, og håper jeg vinner.ha en fin kveld. mvh hege

    SvarSlett
  87. Jeg melder meg på:-)Hilsen Mona på Arneberg

    SvarSlett
  88. Jeg vil, jeg vil :-)

    liguld@hotmail.com

    SvarSlett
  89. Jeg vil gjerne være med!

    SvarSlett
  90. Fantastisk mye flott!
    Jeg prøver gjerne lykken:)

    Onsdagsklem fra Margit

    SvarSlett
  91. Jeg er gjerne med!
    Ha en fin uke!

    Hilsen Sybell Agathe

    SvarSlett
  92. siri anne jerstadapril 28, 2010

    jeg vil gjerne være med :)
    Er innom bloggen din nesten hver dag for å se om du har noe innlegg! Du inspirerer meg :)

    Mvh Siri Anne

    SvarSlett
  93. Hei :)
    Eg er absolutt med !

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  94. Jaaa, jeg er med:)

    Marthe

    SvarSlett
  95. OIoi, ja selvfølgelig er jeg med :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  96. Så gøy! Florence har jo sååå mye fint!!!Jeg er med denne gangen også jeg :)
    Klem fra Line

    SvarSlett
  97. Klart jeg er med!
    Hilde

    SvarSlett
  98. Hei-hurra, klart jeg er med! : )
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett
  99. Hei! Jeg vil gjerne være med:) Martine

    SvarSlett
  100. Hei! Jeg vil gjerne være med!
    Nydelig blogg som jeg følger hver dag! Utrolig inspirerende!
    Klem fra RosaR

    SvarSlett
  101. Jeg vil være med på denne :)

    princess1987@hotmail.com

    Jeanette:)

    SvarSlett
  102. Hey ! Jeg henger meg gjerne på ! Ha en fin kveld !

    SvarSlett
  103. Hei og HÅ! Har akkurat kjøpt nytt hus og trenger noe nytt og lekkert å fylle det med. Dette er akkurat MIN stil!!

    Klem fra khansson68@gmail.com

    SvarSlett
  104. Jeg er med, så mye fint!!!
    trine.larsen@greteroede.no

    trine:o)

    SvarSlett
  105. Flott blogg! :-)

    SvarSlett
  106. I love Florence! :)
    Slenger meg med, og håper på det beste! :)
    Klem klem

    SvarSlett
  107. Så gøy. Jeg er med.
    Klem,
    Ingvild

    SvarSlett
  108. Hipp hurra. Dette er morsomt, og jeg er med!!

    Klem Siri

    SvarSlett
  109. Er selvfølgelig med:):)

    Klem S:)

    SvarSlett
  110. vakre ting ja!
    Jeg er med.
    :)

    -monica-

    SvarSlett
  111. ....kan ikke vinne om man iallfall ikke prøver:-)

    God onsdagskveld, med eller uten regn:-)

    Maritnh@live.no

    SvarSlett
  112. Jippi! Giveaway!! jeg er med! :)

    vennlig hilsen Lillian H

    SvarSlett
  113. Hej hej!
    Wow säger jag bara!
    Jag är med..absolut! :)

    Ha en fin kväll!

    SvarSlett
  114. Prøver gjerne lykken igjen :)

    SvarSlett
  115. Florence har så utrolig mye fint så det er klart jeg vil være med på din giveaway :-)
    Netta

    SvarSlett
  116. Jeg er absolutt med!:) Flotte premier!!

    SvarSlett
  117. HEI OG HOPP:) ER GJERNE MED I TREKNINGEN;) NYDELIG HUS OG STIL DU HAR:) KLEM FRA nina f.

    SvarSlett
  118. Liten sjans for at jeg vinner, men den som ikke er med på leken får ikke smake steken.
    Så jeg blir gjerne med.

    SvarSlett
  119. Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen :)

    SvarSlett
  120. Så herlig frokost bord,jeg elsker Florence og skulle gjerne vunnet noe fra dem.
    Jeg slenger meg med
    Klem Heidi

    SvarSlett
  121. Så gøy med enda en giveaway, jeg er såklart med :o)

    SvarSlett
  122. Denne gangen må jeg også melde meg på! Er flittig leser av bloggen din, og Florence liker jeg jo over gjennomsnittet godt:) Hilsen fra Mari (mari_hage@hotmail.com)

    SvarSlett
  123. Så mye lekkert, vil gjerne være med på trekning.

    SvarSlett
  124. Masse Lekkert :0)

    SvarSlett
  125. alltid moro med litt konkurranse..jeg slenger meg på:)

    -mema-

    SvarSlett
  126. Hei! Jeg vil gjerne være med! Kjempeflott blogg du har og jeg bare elsker stilen din.....har fått mange tips fra deg til mitt eget hjem. Lykke til videre!! Karin
    E-post: karinfalao@hotmail.com

    SvarSlett
  127. Håper jeg vinner!

    SvarSlett
  128. Heia! Nyyydelig! Vil veldig gjerne være med. Vil bare si at du har en superfin blogg med massevis av inspirasjon!!! Ha en fin dag!
    brittpo@online.no.

    SvarSlett
  129. Nok en giveaway! Utrolig kjekt med litt spenning i hverdagen! Hiver meg på som alltid jeg! Cecilie W

    SvarSlett
  130. Hei! Vil gjerne bli med på trekning! Kjempefin blogg du har, er stadig innom og titter. Ha en fin dag! Astrid
    atkynn@online.no

    SvarSlett
  131. Hei å hå!

    Blir gjerne med! Florence har mye fint.

    Alltid koselig å besøke bloggen din.
    Ha en fin dag videre.

    Vivian

    SvarSlett
  132. Oi, dette skulle jeg gjerne vinne så jeg slenger meg på :)

    SvarSlett
  133. Conunt me in!

    Bloggen din er veldig fin - jeg må innom og titte hver dag!

    Kathrine

    SvarSlett
  134. Yohoooo!!
    Melder meg herved på giveaway :)

    Klem fra meg www.smaasteg.blogspot.com

    SvarSlett
  135. Jeg er gjerne med og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  136. Hei og hopp blir gjerne med på ny trekning. Nydelige ting.
    Klem Anita

    SvarSlett
  137. Jeg vil veldig gjerne bli med på trekning:)

    SvarSlett
  138. Jippi!:) Nå ble jeg glad:) Tenk at de sponser en til.. SuPeRt!:D
    Jeg krysser fingrene og håper at jeg er den heldige denne gangen:)

    SvarSlett
  139. Jeg er med, nå skal jeg gå inn på Florence å se( hei, det rimte jo)

    SvarSlett
  140. Hei
    Takk for mykje god inspirasjon på denne flotte bloggen din :)))
    Eg er gjerne med i trekninga.

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  141. Jeg vil veldig gjerne bli med på give-away!

    Hilsen Kristin
    kb65@live.com

    SvarSlett
  142. Jeg vil også være med :))) Du er forresten den første bloggeren jeg helt tilfeldig ble "kjent med". Det var tidlig på høsten, og dere holdt på å bygge til den store medaljen på den tiden:)) Jeg synes du har en delikat linje på interiøret ditt. Har blitt veldig glad i hvitt etter alle de "hvite" bloggene, men din er helt spesiell... da den minner *bitte* litt om min stil- vel jeg har ikke så mye elegante ting hjemme som deg da:))) Hilsen, zubey-oe@online.no

    SvarSlett
  143. Eg er med! ;-D Du har ein fantastisk blogg, utruleg inspirerande! ;-D

    Mvh Kirsti
    kirsti-haram@c2i.net

    SvarSlett
  144. Hei Hei! Jeg lo godt da jeg leste kommentaren din. Du er akkurat like "gal" som meg du. Jeg kjente meg iallefall veldig godt igjen i det du skrev. Samboeren min bare rister på hodet av meg, jeg blir jo aldri lei av hverken serien eller filmen. Så du kan tro jeg gleder meg til film nr 2!!

    SvarSlett
  145. Hei - har ikke vært inne på bloggen din før, men dette var definitivt en som ble lagt som favoritt med en gang!!! Superfint servise som hadde passet perfekt til de nye hagemøblene mine :) Ha en fin dag videre...

    SvarSlett
  146. Jippi! Jeg blir med.. Titter innom bloggen din hver dag og i dag ble jo besøket toppet av en super give away:)

    linn_therese2@hotmail.com

    SvarSlett
  147. Hei! Du har ett så nydelig hus :) Har blitt fast følger, og titter innom deg hver dag :) Vil veldig gjerne være med i give away!

    Klem Alexandra

    alexandra.holm@hotmail.no

    SvarSlett
  148. For en inspirerende blogg du har. Den får meg til å smile : ) Mange flotte innlegg. Takk for titten.

    katalie@start.no

    SvarSlett
  149. Hei, hiver meg selvfølgelig med på denne trekningen :)

    Mvh Hilde
    hmela@hotmail.com

    SvarSlett
  150. Jeg blir gjerne med! Elsker bloggen din. Får så mye fin inspirasjon:)
    monica.erlandsen@hotmail.com

    SvarSlett
  151. Heidi Kolstad Eggenapril 29, 2010

    Jeg vil være med.

    SvarSlett
  152. Jeg er med!Super fin blogg du har....Hilsen bolgv84@online.no

    SvarSlett
  153. Jippi... jeg vil være med :)

    klem

    SvarSlett
  154. Takk for en fantastisk blogg og et fantasktisk hjem du har. Jeg hiver meg med på trekningen, første gang jeg prøver meg på noe sånt:)
    Klemmer fra Hege Lund
    melo@online.no

    SvarSlett
  155. Håper å være den heldige!!

    Hilsen Siiljeohotmail.com

    SvarSlett
  156. Elsker denne bloggen!!

    frostl@live.no

    SvarSlett
  157. Rett og slett bare elsker denne bloggen:-)

    SvarSlett
  158. Flott hus og blogg. Jeg blir gjerne med.

    ann-sylvi.eriksen@hotmail.com

    SvarSlett
  159. inspirerende blogg! jeg er med :)

    SvarSlett
  160. Klart jeg vil :)) www.Gunnberit.blogg.no

    SvarSlett
  161. Hei,
    kan jo ikke gjøre annet enn å prøve lykken igjen:-). Ønsker deg en riktig god helg.
    Anita:-)

    SvarSlett
  162. Så mye fint:)jeg vil gjerne være med på denne trekningen:)
    God helg.

    SvarSlett
  163. er gjerne med jeg:)
    gunnkvisvik@gmail.com

    SvarSlett
  164. Jeg vil være med, og krysser alt jeg for at jeg vinner

    SvarSlett
  165. Underbart! Jag är med! Ha en fin fredag!! Kram Alexandra

    SvarSlett
  166. Prøver meg på nytt denne gangen også. Krysser fingrene :-D

    SvarSlett
  167. Hallois !

    Jeg hiver meg gledelig med på denne trekningen !

    Har du noen alelse om Florence har utsalg noen sted i nærheten av Trondheim ?

    Ha en super dag !

    Mvh
    Ann Kristin

    SvarSlett
  168. Hei, jeg henger meg på. Ha en flott fredag:)

    SvarSlett
  169. OJOJOJ! Det var jaggumjei en lekker premie...

    Innom for å ønske deg en fin helg! Bonus med giveaway da...

    Klem Anine

    SvarSlett
  170. Å! Eg óg vil være med!

    Mvh Catharina
    c-than@online.no

    SvarSlett
  171. Ønsker selvfølgelig å delta!! Alltid så kjekt med litt inspirasjon fra deg, og Florence:)

    Klem Kristine

    abrahamslio@hotmail.com

    SvarSlett
  172. Hurra !! Elsker Florence :) Så vil veldig gjerne være med på trekning.

    God helg !

    Hanne :)

    SvarSlett
  173. ja, inspirerende og fin blogg :) jeg er med! annesiljeu@hotmail.com

    SvarSlett
  174. Jeg prøver meg igjen for Florenze har så mye fint:)
    camilla_gjerlow@hotmail.com

    SvarSlett
  175. De hr da utrolig fine ting,klart jeg er med!! Og god hleg til deg og gjengen!!
    klem♥

    SvarSlett
  176. Flott blogg og hjem du har. Jeg vil gjerne være med!
    m.jordal@hotmail.com

    SvarSlett
  177. Nydelig hjem, og nydelig premie!
    Har sittet i hele kveld og godtet meg med interiørmagasinlinkene nederst i bloggen her, herlig med frisk inspirasjon :)

    Ha en nydelig 1.mai helg i ditt vakre hjem, og selvsagt ute i det (forhåpentligvis) gode været.

    SvarSlett
  178. Flott og inspirerende blogg =) God helg

    charlottestiansen@hotmail.com

    SvarSlett
  179. Nydelig! Dette må jeg bare bli med på!

    Klem

    SvarSlett
  180. Jeg blir gjerne med - og håper på vinnerlykke... Ha en fin helg - du skal vel også på loppis idag?! ;o)

    SvarSlett
  181. Blir gjerne med i trekningen jeg og! Har ikke blogg selv, mailadressen min er aseostebo@hotmail.com
    GOD HELG!

    SvarSlett
  182. Må jo bare hive seg med her når en ser de flotte produktene Florence har:) Håper jeg har litt vinnerlykke for en gangs skyld!

    SvarSlett
  183. Åh så heldige vi er!! Jeg er med igjen - alle gode ting er tre, ikke sant ;)

    God helg!!
    Merete

    SvarSlett
  184. Jeg er også med ja - spennende :) -Marte-

    SvarSlett
  185. Jeg er gjerne med i trekninga :)
    mona_c_e@hotmail.com

    Hilsen Mona

    SvarSlett
  186. Jeg er med!!! Ååå så fint. Ønske,ønske(:
    Ha en fantastisk helg!
    Renate

    SvarSlett
  187. Jeg blir gjerne med!
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett