fredag 2. april 2010

Kjøkken MED knotter


Endelig fikk vi satt opp de siste knottene på kjøkkenet.. Gjett om det er deilig.. Jeg skal ta litt flere kjøkkenbilder iløpet av påsken, med disse er tatt med mobil enn så lenge.
Tante passe Tomine, så vi har fått listet ferdig litt småtteri, skrapet maling fra gulvet, og ryddet i skap og skuffer.. Det er utrolig deilig å få gjort alt sånt småpirk som vi aldri rakk før vi flyttet inn..
Nå skal vi straks til venner og kose oss.. litt påskeaktiviteter for barna, og kos for oss voksne..
*
Jeg har også fått gnidd inn lammelåret som jeg skal steke i morgen, så jeg håper det blir godt.. en deilig
Langfredag til alle dere som er innom, krysser fingre og tær for bittelitt sol imorgen..

25 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert kjøkken :o)

    SvarSlett
  2. My oh my, for et flott kjøkken. Stukkatur er bare så flott. Hadde dette da vi bodde i en gammelbygård i Oslo.

    SvarSlett
  3. Stort, lyst og lekkert kjøkken du har!

    Klem beth`s småting...

    SvarSlett
  4. Lekkert ja =)

    Hvordan er det med den pynten du har rundt stekeovn, blir ikke det litt fettet?

    SvarSlett
  5. Herleg med stort kjøkken-veddar på det er masse kos der inne ja☺

    Kos dåke og nyt påska☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Det finnes bare ett ord - LEKKERT!!!!

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  7. Flott kjøkken...:)

    SvarSlett
  8. Fantastisk kjøkken! Veldig lekkert.

    God påske!

    Hilsen Elizabet

    SvarSlett
  9. Helt nydelig kjøkken!:) Elsker grua!
    Hvor er kjøkkenet fra?
    Klem camilla

    SvarSlett
  10. Det er nok godt å få gjort slike småting som står igjen ja. Vi må gjøre litt slikt på vårt nye kjøkken vi også.
    Blir godt å få det gjort.

    God påske :)

    SvarSlett
  11. Helt utrolig lekkert kjøkken !!!!

    God påske videre :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  12. wow, for et lekkert kjøkken!!!

    ønsker deg en fortsatt fin påske

    klem beate

    SvarSlett
  13. Kjøkkenet ble utrolig lekkert. Jeg har snust litt inne på sidene nå til Lovelyliving etter at jeg leste om kjøkkenet ditt her. Utrolig lekkert! Men det ser veldig dyrt ut.. Huff.. med alle planene mine kan nok ikke et slikt herskapelig kjøkken passe inn i budsjettet... Men man kan jo spare penger :o)

    SvarSlett
  14. Hallo!
    Så flotte bilder du tar!!
    Kjøkkenet er jo bare kjempe lekkert!!
    Hvor stort er det? Det må være artig å gå fra helt sort kjøkken til hvitt!
    Ser dere har vært på Norefjell i påsken, det ble ikke noe med oss, vi holdt oss hjemme pga været, så hyttekosen får vi ta senere;)!!
    Ha en fortsatt fin påske!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  15. Hello :)
    First time here and love you house, it's so beautiful!

    Happy Easter Wilhelmiina

    SvarSlett
  16. Heisann!
    Kjøkkenet ditt er rett og slett FANTASTISK!!!! Gisp! Det kommer jo rett fra ett interiørblad!! :)
    Skjønner hvor jeg skal hente inspo fra når vi en gang skal ha nytt kjøkken! :)
    God påske!!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  17. Nydelig og veldig romslig kjøkken:))
    Å tilbrede mat her, må jo være en fest i seg selv!!
    Ha en fortsatt fin påske!
    Klem Anita

    SvarSlett
  18. Gud vilket kök :-) nice säger jag bara.
    Glad påsk och vi hoppas på fint väder i morgon.

    SvarSlett
  19. Hei og god påske. Jeg ville bare si at din blogg er yndlingsbloggen min :) jeg er inne hver dag og ser om du har lagt inn nye ting.Knottene er bare kjempelekre.

    SvarSlett
  20. Så fint kjøkkenet er blitt:) Har vore kjempe kjekt å sjå alt ta form;) Å lage mat på nytt kjøkken er jo ein liten drøm i oppfyllelse:)

    Fortsatt god påske;)

    SvarSlett
  21. Så fint kjøkken - kjenner jeg blir misunnelig :) Fortsatt god påske!!

    SvarSlett
  22. Nydelig kjøkken! Det er deilig når finishen blir gjort! Håper du har hatt en fin påske:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥