fredag 16. april 2010


10 kommentarer:

  1. Riktig god helg til deg også!

    Nydelig nettside..


    Nyt den strålende dagen,

    Tove

    SvarSlett
  2. Fine bilder du har funnet frem :) synd med terrassen din... jeg har ikke terrasse i det hele jeg nå, måtte rive den gamle for å bygge ny, men sattser på at den snart eg ferdig så jeg kan ta ut hagemøblene mine :)
    god fredagskveld, og kos deg ute på terrassen :)

    SvarSlett
  3. Ville bere ønske deg ei kjempefin helg☺☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Heisan
    Flotte bilder utrolig mye flott de har,er dette en nettbutikk eller finnes det forhandler i norge vet du det ?
    Får jo håpe dere slipper en oppkast rubde til....
    Ønsker deg en riktig god helg og måtte været holde seg.
    klem Anita

    SvarSlett
  5. SV: veldig enig med deg ;) du får ha en flott helg og nyte dagene :)

    SvarSlett
  6. Takk for supert tips!!

    Ha en strålende helg!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  7. Så kjedelig med verandaen din da !!
    Her skinner sola - og jeg bare gleder med til å dra hjem. kjenner jeg er i skikkelig fredagsmodus nå... god helg - hilsen Anita s

    SvarSlett
  8. Elin Fjeldstadapril 16, 2010

    Hei.
    Det er Så GØY å se her på bloggen din, mange gode tips og ikke minst ideer. Jeg har dessverre ikke noe blogg enda, men pusser og er i god gang med flere rom. Har også funnet en farge til stuen. Den er veldig lik den du har i lese kroken. Jeg har prøvd å få tak i denne fargen, men den ble det for mye lilla skjær i. Så jeg lurer litt på hva den fargen du har brukt der heter... Om du ønsker og gi meg deg på mail er adr min elinfjeldstad@hotmail.com

    Takk for mange gode ideer og tips. ;O) Ha en strålende helg.;O)
    Mvh Elin

    SvarSlett
  9. Så lekkert. Skal ta meg en tur inn der å se.
    Kjedelig med verandaen din.
    Ha ei fin helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  10. Hei på deg !
    Å, jeg blir gjerne med på Florence-trekningen !!!
    Superfine tekstiler, har sett de har noe på Home & Cottage, men ellers håper jeg de får flere forhandlere i Oslo-området etterhvert.
    Ha en superfin helg :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥