tirsdag 27. april 2010

Total lykke!

Endelig miiiiin!!!
Loppis på lørdag var som tidligere skrevet ikke noe særlig for meg.. fant ikke noe, og folk var særdeles frekke.. Ikke minst var det skrekkelig dyrt!! ( ja assa.. du skjønner... )
Men denne stolen gikk jeg forbi noen ganger, og tenkte den ville passe godt til Tomines rom, men jeg hadde ikke plass i bilen, og tenkte at prisen var sikkert like dum og høy som masse av det andre skrotet..
Helt til min venninne kom forbi ( forøvrig helt ukjent med loppemarked ) huket fatt i en selger, og sa;"jeg gir deg hundre for denne" og dytter til han pengene og ser på meg og spør om vi skal ta kaffe!!?? Så var det gjort, og damen bestemte prisen helt selv... 100 kr!!! Jeg hadde iallefall gitt 500,- men stolen var nå fru A sin og ikke min.. ( lysestakene mine fikk lov å hvile seg litt i stolen... )
*
Jeg har tenkt på stolen hundrevis av ganger, og min stakkars mann har hørt på jammer og klaging siden lørdag om hvordan JEG "the loppequeeen" kunne laaa en sånn skatt glippe???!!! Hvordan kunne jeg bomme såååå??
( Jeg har også sendt en mengde sms til frk A om "basilusskene" som kan gjemme seg i slike
stoler, og hvor ekle noen kan være og om hun virkelig VIL ha en såååååånn stol i sin nye gang..)
Litt massiv påvirking så hun kunne gi stolen til meg... men neida!! Stolen ville hun ha selv!!
Helt til i dag...
Etter at hun var på Maleriet Fargehandel og fikk hjelp av fantastiske flinke Heidi, ble det tapet i gangen som overhode ikke matchet stolen...
Så vips!! Nå er den på vei til meg! Jippi!! Jeg er superglad, og gleder meg til å sette den på rommet til Tomine.etter rens. ( for jeg liker nemlig ikke basilussker jeg heller.. )
Så snipp snapp snute.. loppiset på lørdag var ikke helt ute!!!
(ps.. det er stolen forann på bilde.. ikke den bak, og jeg ser nå at jeg står lettere henslengt på venstre side.. kan faktisk se på holdningen min at jeg er litt sur.. hoho!!)

14 kommentarer:

  1. SÅ bra da!!!! hehe;-)

    SvarSlett
  2. Hi-hi for en herlig historie :0) Gratulerer med stolen, den er nydelig! (..man får som fortjent vet du - fniiis).

    SvarSlett
  3. Ha ha ha, Så da har vel egentlig jeg en eierandel i denne stolen da eller? Hm...den skal jeg sitte i på festen assa! ;O)

    SvarSlett
  4. He he... så artig:)) Den blir nok flott på pikerommet!!

    God kveld:)

    SvarSlett
  5. He-he, en god historie, og du var heldig tilslutt som fikk den fine stolen. Grattis.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  6. Ha ha ha! Godt du fikk stolen til slutt;) Jeg løp etter en bil på fyllinga her om dagen så det lønner seg nok å gå etter det man ønsker seg;)

    SvarSlett
  7. Heldige du som fikk stolen til slutt!
    -Sylvi

    SvarSlett
  8. Et lite kupp (og en morsom historie), natta

    SvarSlett
  9. Herlig stol ...!
    Heldige deg ...!

    Klem

    SvarSlett
  10. Hehehe..så bra det ordnet seg til slutt for deg da :)

    SvarSlett
  11. Hei, så bra at det ordnet seg. Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  12. Da løste alt seg til slutt! Og du fikk en super billig stol. Kjempefin!

    Ingunn

    SvarSlett
  13. :-) Slutet gott allting gott! Ha en fin dag! Kram Alexandra

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥