mandag 12. april 2010

Trekning Give Away


Hei hopp nå er det lenge siden sist..
Jeg har vært på en liten husmorferie i storbyen med litt shopping og bursdagsfeiring til min beste venn gjennom 20 år.. Mange jenter og mye moro!! 
Utrolig deilig, men uansett; borte bra men hjemme best..
 Har egentlig vært litt lei bloggen,  nå som jeg ikke har de store
endringene i huset lenger, så blir det automatisk mindre lyst å blogge iallefall for meg.
Noen inlegg i ny og ne vil det jo komme, og vi har flere rom i huset som ikke er ferdig, feks hovedbadet
som vi skal begynne på i løpet av mai mnd tenker vi.. Så litt til blir det jo..
*
Det er mange som ble med på Give away fra Florence denne gang også, så jeg trekker vinneren
i morgen.. Har du ikke meldt deg på kan du gjøre det ved å trykke her.
Lykke til og nyt de deilige soldagene..
Tusen takk for søte fine mail jeg får av dere, kjente og ukjente..

4 kommentarer:

  1. Koselig å se at du er tilbake. Skjønner godt om du er litt lei - nå er det jo flotte dager ute også og da er det så deilig å tilbringe så mye tid som mulig ute. Og så er det vel vanskeligere å finne på noe å skrive om, nå som huset begynner å bli nesten ferdig. Det har blitt skikkelig lekkert - det kan du være stolt av:)
    Ønsker deg en flott vår:)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Heiheii!

    Kan tenke meg at man kan få litt sperre når man har vent seg til å blogge om oppussing.. Jeg gjør jo det, og har tenkt på hva skal jeg blogge om når vi blir ferdig!?!? Så skjønner at det er lett å gå litt tom!

    Kikket på kjøkken bildene dine.. så lekkert kjøkkenet ditt er! Lyst og delikat..

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Alle blir vi vel litt lei innimellom, lov det.
    Veldig koselig blogg da.

    Tove

    SvarSlett
  4. Härlig bild, väldigt inspirerande!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥