torsdag 22. april 2010

TV oppheng

I stuen har min bedre halvdel ordnet med det vi trenger av duppeditter og jeg trenger bare å lære meg
litt på fjernkontroller så er det bare å trykke.. Jeg har forstått det sånn at en flatskjerm/tv er noe av det
styggeste her i bloggeverden men jeg vil iallefall ikke leve uten..  
*
Da supermann her i heimen la inn et rør i veggen da vi bygde for å skjule alle ledninger
 og kabler til TV, DVD osv skjønte jeg ikke helt hvordan det skulle gå til og hvorfor vi ikke
kunne bruke en type list som vi hadde gjort før...
( egner seg jo flott når det er hvite vegger siden listen er hvit )
Men nå er jeg jo superfornøyd for som du ser: ingen ledninger som synes.. alt ligger inne i veggen.
*
Vi holder fremdeles på å bo oss til, og endringer gjøres stadig vekk.. Jeg har vært flink til å ikke
henge opp noe særlig bilder, så slipper vi alle hull rundt omkring ( iallefall enda.. )
*
Jeg er hjemme med en syk Tomine i dag, så vi koser oss med dvd og sofa.
Til helgen er det årets første loppis, og jeg gleder meg veldig.. det er et virkelig vårtegn for meg, og den
største lykken er at min sønn ville bli med for han trenger tv-bord etter at han har gjort en
ommøblering på rommet sitt ( til det bedre )
En fin dag til alle dere som leser bloggen, og velkommen alle nye følgere...
Kikk gjerne innom Lille Tomines shop, masse nyheter...
*

16 kommentarer:

  1. Ein av fordelane med å bygge nytt; å kunne ta i bruk slik triks☺
    Her er ledningar i alle veia føle eg, grrrusomt!!

    Håpe Tomine blir fort frisk!! God bedring!!

    Kos deg med loppis-håpe det vert TV bord☺

    KLem M♥

    SvarSlett
  2. jeg kunne heller ikke vært foruten tv ;)
    synes dere har fått det skikkelig flott med både tv`n på veggen og benken under :)

    Ha en fin dag og god bedring til lille Tomine :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Hei, så fint det ble uten ledninger. God bedring til dere :-)

    SvarSlett
  4. Det var virkelig supersmart å skjule alle de flotte (...) ledningene inne i veggen, jeg tror vi skal gjøre det selv når vi skal pusse opp stuen (gudene vet når det blir..)!
    Kos dere hjemme på sofaen med den beste samvittighet!! :)
    God torsdag - jeg ønsker likegjerne god helg i samme slengen, da jeg har fri i morgen og skal på shopping til Sverige!! :)
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  5. Kjempeflott, så sant - vi kan bare ikke leve uten TV -og det er vel også en av tingene hvor våre menn setter ned foten og stiller krav til tommer og type og teknikaliteter.. Er nok smart å føye dem litt også...

    Uansett det ser flott ut og veggfargen er nydelig.

    Elsker spisestuestolene dine (de i headeren) - de er såå nydelige og ser veldig komfortable ut!


    Ha en god dag!


    Tove

    SvarSlett
  6. Heisan
    vi har også gjemt ledningene bak veggen (er jo gift med en elektrikker så de vet jo råd) hatre ledninger som tyter ut over alt. Har også lagd en hylle like bred som tvn som er felt inn i veggen(bod på baksiden) til dvd spiller og tv boksen veldig kjekt å slippe å ha det på gulvet:-)
    Kjempe stilig ble det hos dere. Kan heller ikke leve uten tv så jeg bryr meg ikke om at den henger der på veggen :-)
    Ha en flott dag videre og god bedring til Tomine.
    Klem fra Anita

    SvarSlett
  7. Genialt og skjule ledningene bak veggen...vi har denne berømte hvite listen...men skulle gitt mye for å ha samme muligheten som dere har.

    Kos deg på Loppis...og håper Tomine blir raskt frisk igjen.

    God helg.

    Hege

    SvarSlett
  8. Supert å skjule ledningene i veggen, vi gjør det samme når vi bygger nå:) Flatskjerm må man jo ha:) Ha det gøy på loppis i helgen!

    SvarSlett
  9. Så fint det ble, super løsning :) Jeg er også ganske heldig, for sambo har bygd inn så godt det lar seg gjøre i den lille leiligheten vår. Men jeg ser i allefall ikke en eneste ledning :)

    Kos deg på loppis! Jeg var til Sverige på loppisrunde i helga, og det ble storsuksess som alltid ;)

    SvarSlett
  10. Så smart! Hva heter fargen på stueveggen din? Så nydelig farge.
    God bedring til den lille!

    Mvh Lene

    SvarSlett
  11. Hmmmm...du har en smart mann du :D
    Trur neimen ikke Rune hadde tenkt på de estetiske her altså ;D

    Klem

    SvarSlett
  12. Så fint det ble - med flatskjerm og alt! Hva skulle vi egentlig gjort uten, tenk bare på Fruene på tirsdagskveldene...

    SvarSlett
  13. Enig, tv kan man jo ikke være foruten. Kjempesmart løsning, kan kanskje kopieres,
    klem.

    SvarSlett
  14. Veldig smart å legge alt av ledninger skjult i veggen!! Det burde vi også gjort, men det er litt for sent nå desverre ...

    Ha en fin-fin helg!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  15. Veldig lurt å skjule ledninger i veggen, jeg var ikke så smart selv, og angrer!

    Lekker TV stue! Ha en fin helg! (her er det akkurat nå, snøstorm utenfor kontorvinduene...blææhhhh....)

    SvarSlett
  16. Å, det var smart!! Fordelen med nytt hus, ja:-) Verre med disse tømmerstokkveggene her;-) Ha en finfin maidag1 Mvh Marianne morgenfugl;-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥