tirsdag 25. mai 2010

En snill mamma


Jeg har som de fleste jeg kjenner verdens snilleste mamma.. På alle måter..
Hun er en verdens mest tålmodige, og den aller sterkeste!!
I dag kom de 2 stolene hun har bestillt til oss, så nå har vi 6.
Perfekt rundt bordet.
Tusen tusen takk til de snille flinke og utrolig hjelpsomme jentene fra Riviera Maison Bergen!
Fantastisk og smooth servise atter en gang!!
Besøk gjerne bloggen til Riviera i Bergen HER, og drøm deg bort!
Det gjør iallefall jeg..
Nå er det bare 4 dager igjen til festen!
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer om kjøkkenet!

18 kommentarer:

  1. Ja disse mødrene er gode å ha! Vi får ta godt vare på de; det er jo de som er vår klippe her i livet!

    Kjempefint kjøkken, og hus ikke minst!! Helt etter min smak :-)

    Lykke til med festen til helgen, det blir sikkert utrolig morsomt. Kos deg :-)

    SvarSlett
  2. ja du har jammen en snill mor ;)
    Den spisestuen din er bare såå lekker !!
    heldiggrisen ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Wow! Så lekker spisestue! Stolene er sååå flotte!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin spisestue og kjempefine stoler :)
    Kan tenke meg at de er gode å spise middag i ! :D

    SvarSlett
  5. Hurra for alle snille mammaer ;0) Gjennomført og stilig som alltid hos deg! Den lysekrona er jo bare helt skjønn!! Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  6. Åh, wow så fint! För att inte tala om köket här nedanför. Genomfört och med din stil! Super! Och hurra för snälla mammor! Kram Alexandra

    SvarSlett
  7. nyyydelig spisestue.. godt å ha en snill mamma ja :)

    SvarSlett
  8. Nå har jeg sett gjennom bloggen din, og jeg er helt fascinert over hvor vakkert huset ditt er.. Det er akkurat som jeg drømmer at drømmehuset mitt skal være, men som jeg aldri har sett bilder av! Helt nydelig, du har en utrolig god smak! :)

    SvarSlett
  9. De stolene ser helt herlige ut, kan sitte lenge ved det bordet, ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  10. Utrolig flott spisestue, elsker de lyktene-spisestolene-bordet, ja alt!
    Snille jenter med snille mammaer ;)

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  11. Det ble skikkelig kult med de flisene inni grua!
    Og jeg har sagt det før, men sier det igjen: Vakre, vakre spisestuelstoler!! Me want:))
    Ha en fiiin dag.
    God klem fra Line

    SvarSlett
  12. Spisestuen din ser utrolig nydelig ut!!
    Vi takker for god omtale...
    Hilsen Riviera Jenten i Bergen

    SvarSlett
  13. Lekkert lekkert, jeg misunner deg virkelig disse stolene, de er bare super fine!! Ellers må jeg bare si at hele huset er fantastisk, good work!!

    Lykke til med festen!!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  14. Den spisestuen var griselekker! Og det er jammen resten av huset også:) Liker stilen din veldig godt.

    Helig og stor vindu dere har i spisestuen forresten. - me like:)

    klem Nina

    SvarSlett
  15. wooow, så lekkert det var her inne :)
    Lekkert kjøkken og nydelig spisestue :)

    Herlig!!
    Ha en fin kveld videre!
    Klem fra meg i svingen!

    SvarSlett
  16. De spisestuestolene dine ser jo bare helt fantastisk deilige ut. Tror aldri jeg hadde gått hjem, jeg, hvis jeg var på middag hos deg!!!! (Det er vel kanskje det som skjer hos deg også, hvis dere så solen stå opp etter selskap! ) KOSELIG!!!

    SvarSlett
  17. Hei!! Meget fin blogg og en fantastisk interiørsmak du har;)
    Jeg lurer på hvor du har kjøpt disse nydelige lysestakene (på bildet i dette innlegget)? Jeg har lett og lett og lett....
    Setter STOOOOOR pris på svar. På forhånd tusen takk;)

    Mvh Veronica

    SvarSlett
  18. hei veronica. de er kjøpt på Verket interiør ( eller Hødnebø ) Bærums Verk..

    Lykke til!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥