fredag 21. mai 2010

Florence Give away

Deilige fredag...
Jeg får besøk av en venninne med barn som jeg ikke har sett på flere år!!
Jeg gleder meg veldig, masse vin og masse prat..
solen titter stadig frem, og det er fantastisk deilig..
Til uken begynner vi fliselegging av gruen... håper vi får det til!
i will give you the details... uansett.. så da blir det enten "veien å gå eller
veien du ikke bør gå når du fliselegger"!!
*
Ny runde med give away som Florence sponser, sist fikk vinneren en lekker
Florence morgenkåpe til en verdi av kr 1000,-
*
Legg igjen en kommentar så er du med på trekningen!!
Sjekk ut nettsiden som har blitt oppdatert HER

Velkommen alle nye følgere.. moro at dere vil følge meg og mitt!!!
God helg alle dere søte der ute som sender meg så hyggelige mail,
og ikke minst til alle dere som mailer meg gjennom Lille Tomines shop
tusen tusen takk!!

113 kommentarer:

  1. Ingenting er som en skikkelig oppdateringskveld med gode venninner og bøtter med rødvin! Kos deg masse og lykke til med flislegging av gruen. Gleder meg til å se resulatet! Klem

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med venninnekveld. Kos deg masse. Blir artig å se resultatet av flisleggingen.
    En fin pinse til deg og dine!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  3. Må bare få sagt at hjemmet ditt er helt nydelig...fantastiske farger :) Kikker innom bloggen din hver dag. Fargene og designet til Florence-produktene er også bare så flotte. Kanskje blir jeg den heldige for en gangs skyld...tvi tvi :) Ha en fantastisk dag, håper du også har sol og varme :o) Mvh Aina i sør...

    SvarSlett
  4. Nok en mulighet, takk for den! Florence kan vi LIKE! Ha en deilig kveld, og helg!

    lizaros@gmail.com

    SvarSlett
  5. Så koz med vin og venninnekveld!
    Jeg er med på Give Away:)
    Fin Pinse til seg og dine..
    Klem J.

    SvarSlett
  6. Jeg blir gjerne med på giveaway! Lykke til med flislegging, gleder meg til å se resultatet! :)
    Tusen takk for inspirerende og koselig blogg, like hyggelig hver gang å lese innleggene dine:)

    Ha en flott pinsehelg:)

    Hilsen Lillian.

    SvarSlett
  7. Hei på deg. Høres helt topp ut med venninnekos. Her blir det Hvaler tur og der er det et par interiørbutikker som må besøkes. Lykke til med give away - gøy det, og ha en riktig fin langhelg. Britt Eva.

    SvarSlett
  8. Det hørtes virkelig koselig ut :O)
    Sier ikke nei takk til litt spenning i en ny give-away heller :O)
    Florence har bare såååå mye lekkert

    Ha en strålende Pinse helg
    Kirsti

    SvarSlett
  9. åååå jaaaa :) jeg vil være med i trekkningen.
    God helg.

    klem

    SvarSlett
  10. Total lykke er dte jeg trenger just nu! :) For jeg er så møkka lei de klærne overalt! Ikke bare bare å organisere seg i nytt hus. Kjenner du deg igjen?
    Kos deg masse med familien og venninen din i kveld! Endelig helg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Så utrulig mykje fint hos Florence...*smelt*
    Lykke til med flislegging!
    Ynskjer dei ei fantastisk helg ilag med familie og venar!
    Helsing Tonje

    SvarSlett
  12. Kose deg masse kveld. Ingenting er som en sikkelig veninnekveld:) God helg!
    Klem fra susanne

    SvarSlett
  13. Så hyggelig med venninnekveld!! Kos dere! ... og hyggelig med giveaway;) Jeg er med!

    Ha en fin fin pinsehelg!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  14. Er det ikke deilig med en hel langhelg foran seg? Håper du får kost deg både med venninnebesøk i kveld, og litt finvær resten av weekenden.

    Slenger meg gjerne med på Florence give-away'en denne gangen også, jeg. Alle gode ting er tre? :)

    Nyt helgen!
    Pernille

    SvarSlett
  15. Så perfekt!
    Jeg er på utkikk etter en ny morgenkåpe. Krysser fingrene for at jeg har hellet med meg, tvi tvi!

    Så hyggelig med veninneprat og vin, deilig og varmt ute så dere kan sikkert sitte ute, kos deg og ha en fin pinsehelg.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  16. Åh, enda en giveaway - jippi! Jeg henger meg på...
    Nyt en deilig pinse med herlig sommervœr!

    Klem Christine / dethvitehuset.blogspot.com

    SvarSlett
  17. Jeg vil veldig gjerne være med på din konkurranse vettu!!!
    Riktig god Pinse til deg og dine!
    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  18. Masse lykke til med muring. Det blir nok så fint atte. Ønsker deg og dine ei riktig flott helg. Og krysser fingrene mine for at jeg blir den heldige vinner...
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  19. Hei og hopp så koselig med venninne besøk alltid like hyggelig. Deilig med været så godt og varmt. Hiver meg på trekningen din,de har jo så utrolig mye flott.
    ønsker deg og dine en flott pinse
    Klem Anita

    SvarSlett
  20. Kos deg med venninnen din :-)
    Jeg gleder meg til å se hvordan gruen blir :-) Det er ikke så vanskelig, vi gjorde det i gamle huset, og det ble veldig fint :-)

    God helg :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  21. stadig innom å titter på den flotte bloggen din :)Hiver meg med på giveaway- spennende :))
    Synnøve

    SvarSlett
  22. Hipp hurra dette blir jeg gjerne med på:)
    krysser fingrene for vinnerlykke

    SvarSlett
  23. Jeg er gjerne med.
    Kos deg med "vinennekveld"
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  24. Hei!

    God pinse, det høres ut som at du får en fin helg:)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  25. Ha en super koselig helg!

    Jeg vil gjerne være på give - away;)

    Hilsen Anja C

    SvarSlett
  26. HEI!
    Ny give away allerede, du verden! Jeg vil selvfølgelig være med!

    Hilsen Elin
    gin-fotl@online.no

    SvarSlett
  27. Lenekristinmai 21, 2010

    Jeg vil være med:) God helg!

    SvarSlett
  28. Takk for en kjempefin blogg! Er innom tiit og ofte =o) Har veldig lyst til å bli med på give away! Ha en strålende pinse. Været gjør jo sitt til at det bare må bli fantastisk!
    Hilsen fra Anita

    SvarSlett
  29. hei!!!! jeg er med!!!

    huset på høyden
    fru blom!!

    SvarSlett
  30. Jeg vil så klart være med på give away, krysser alt jeg har for å vinne denne gangen :)

    Ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  31. Jeg blir gjerne med! Lykke til med fliseleggingen:)

    SvarSlett
  32. Jippi!! Give away :) Herlig start på en fantastisk herlig langhelg! Vil veldig gjerne slenge meg på give away:)
    Følger daglig bloggen din, masse inspirasjon fra ett vakkert hjem!

    Ønsker deg og dine og flott pinsehelg! :)

    Klem Alexandra

    SvarSlett
  33. Kos deg med skravling i kveld ;-)

    Jeg må jo prøve lykken her hos deg!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  34. ÅÅhh så koseli :D
    vil veldi gjerne være me denna runden å :D

    Ha en flott fredagskveld!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  35. (Huff da.. vet ikke om æ fikk me kommentaren nettopp .. så akkurat at æ ikke va logga på..)

    Men vil veldi gjerne være me denna runden også :)

    Go langhelg :)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  36. Wow! I love giveaways!
    greetings from Holland,
    Ineke

    SvarSlett
  37. Blir sikkert kos med venninnekos vil jeg tro;). Ser frem til å se resultatet av fliseleggingen;). Lykke til og ha en flott pinsehelg;).

    Ok, så slenger jeg med på denne giveawayen din da.. ;)

    Marilinn

    SvarSlett
  38. jeg er gjerne med:)

    ha en fin helg.

    camilla

    SvarSlett
  39. Lykke til med flislegging! Ønsker deg en riktig fin pinsehelg. Jeg vil gjerne være med i trekningen.

    Kari :-)

    SvarSlett
  40. Eirin Totlandmai 21, 2010

    Hiver meg på her selv om jeg ikke har blogg. Men jeg er en flittig leser av bloggen din og syns du har fått et veldig fint hus! Blir spennende å ser hvordan flisleggingen blir :) Kos deg med venninnekveld! :)

    SvarSlett
  41. Så mysigt!! Jag är med vet du! Florence är mitt i prick när det gäller mig! :-) Ha en fdin kväll! Kram Alexandra

    SvarSlett
  42. Så fint med enda en giveaway :-) henger meg på denne gangen også.
    Spennende med flisleggingen. Gleder meg til
    og se det ferdig.
    God Pinse til deg og dine.

    Vigdis :-)

    SvarSlett
  43. jeg er med i trekningen jeg!!spennende og så flott gave da gitt!
    karin

    SvarSlett
  44. Alltid kjekt å møte igjen gamle venninner over et glass rødvin! Kos dere:)

    Ha en fin pinse

    SvarSlett
  45. Spennende med flislegging. Kos deg med venninne:)
    Klart jeg blir med på di Give Away:)

    Klem fra Line

    SvarSlett
  46. det hørtes kjempekoselig ut :)
    er selvfølgelig med på trekning!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  47. det hørtes kjempekoselig ut!
    vil gjerne være med på giveaway :)
    ha ei riktig fin pinsehelg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  48. Hyggelig med besøk av gamle venner, synes ofte det er vanskelig å holde kontakten med de "fra langt tilbake", så all honnør til dere som får det til!

    Jeg slenger meg med denne gangen og:-)

    God kveld og pinse, Maritklem

    SvarSlett
  49. Jeg vil veldig gjerne være med på giveaway :) Ha en flott pinsehelg og nyt fridagene :)

    www.gunnberit.blogg.no

    SvarSlett
  50. OJ oj.. jeg vil også være med på ny giveaway og krysser fingrene for vinnerlykke denne gangen! :)
    God langhelg. Kos deg med besøket!
    KLEM

    SvarSlett
  51. Hei! Jeg vil også gjerne være med! Ha en kjempefin pinse!

    SvarSlett
  52. Utrolig sjenerøst med alle disse gavedryssene! Vi er heldige som kan være med på moroa! ;)

    SvarSlett
  53. Lykke til med fliseleggingen! Blir spennende å se hva dere får til! :)
    Blir gjerne med på giveaway selvfølgelig!

    Ønsker deg og dine en flott pinse!

    SvarSlett
  54. Kose deg med venninnekveld. Kvalitetstid!

    Jeg vil gjerne være med på flott giveaway.

    Ha en herlig fredag.

    -monica-

    SvarSlett
  55. Høres koselig ut :) Jeg vil gjerne være med på give awayen din.
    God helg og lykke til med flisleggingen!
    Klem AG

    SvarSlett
  56. God Pinse til deg og dine!! Leser bloggen din hver dag:)

    Janne

    SvarSlett
  57. Hei! Kjempekos med "gamle" venninner. Kos dere:)

    Blir gjerne med på treningen:)

    Klem Margit

    SvarSlett
  58. Så kjekt med alle Florence give awayene dine ;) De har jo bare så utrolig mye fint. Jeg slenger meg på denne også :) God helg!

    Helene

    SvarSlett
  59. Eeeeeelsker Florence!
    Jeg vil gjerne være med på giveawayen!

    Silje :)

    SvarSlett
  60. Høres flott ut : )Og jeg blir gjerne med på giweaway!!
    ha en hærlig helg
    klem Tove

    SvarSlett
  61. Hei på deg.
    Ja takk, jeg vil svært gjerne være med.
    Ønsker deg en riktig flott pinsehelg.

    SvarSlett
  62. hiver med gjerne med på giwe away:) og en riktig god pinsehelge.nydelig vær her i telemark:) klem nina f

    SvarSlett
  63. HEI IGJEN:)
    Takker igjen for en kjempe fin blogg. Huset deres gir meg masse inspirasjon og min mann blir like fortvilet hver gang jeg har lyst til å gjøre noe nytt hjemme hos oss:):) Riktig fin pinsehelg.
    Klemmer fra Hege Lund (melo@online.no)

    SvarSlett
  64. Jeg prøver lykken igjen :))

    Karina

    SvarSlett
  65. Selvfølgelig er jeg med;)
    Fantastiske premier!
    God pinse ønskes deg og dine.Klem

    SvarSlett
  66. Jeg er med!
    Silje Hem

    SvarSlett
  67. Blir med på giveaway`en jeg og....
    for jeg trenger sårt en ny morgenkåpe !
    Ha en fin pinse !

    SvarSlett
  68. Hei!! Er med igjen jeg,prøver lykken ;) Ha en flott pinsehelg!
    Klem fra tonje85_5@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Ny giveaway? Selvsagt er jeg med! :D
    Krysser fingrene for bedre lykke denne gangen!

    Ønsker deg forøvrig en fin fin pinsehelg med masse deilig og varmt sommervær!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  70. Jeg er gjerne med. Florence har mye fint. Liker spesielt sengetøyet.

    SvarSlett
  71. Kjempekoselig og ikke minst moro med venninnekveld :))
    jeg blir gjerne med på trekning ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  72. Hei!
    Jeg er gjerne med på denne:) Kjempe fint hus du har. Ha ei go pinse:)

    Ingri_83@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Hei og hopp!! :)
    Jeg vil gjerne prøve lykken!! :)
    Ha en strålende helg!! :)
    Klemmer Cecilie

    SvarSlett
  74. Give away er gøy! :)

    hilsen
    hansen.liv@gmail.com
    ha en fin pinse!

    SvarSlett
  75. Prøver gjerne lykken igjen jeg:) Florence har jo så mye fint:)

    SvarSlett
  76. Jeg vil gjerne være med på trekningen. Mvh ann helen

    SvarSlett
  77. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Mvh Ann Helen

    SvarSlett
  78. Hei.
    Er veldig glad i både Florence og bloggen din, så jeg vil veldig gjerne være med i give away.

    SvarSlett
  79. Hei Tomine:o)
    Jeg liker veldig godt bloggen din og den stilen du har:o) Og er innom titt og ofte for å få inspirasjon.... Lykke til med flislegginga, gleder meg til å se resultatet;o) Og hiver meg med på Give Away trekninga jeg;o) God pinse;o)
    Hilsen Cecilie:o)

    SvarSlett
  80. Hei Tomine:o)
    Jeg liker veldig godt bloggen din og den stilen du har:o) Og er innom titt og ofte for å få inspirasjon.... Lykke til med flislegginga, gleder meg til å se resultatet;o) Og hiver meg med på Give Away trekninga jeg;o) God pinse;o)
    Hilsen Cecilie:o)

    SvarSlett
  81. Prøver lykken!
    Spennende å følge bloggen din!

    Hilsen Elin

    SvarSlett
  82. Jeg og vil være med:)

    Klem Lene

    SvarSlett
  83. Hei! jeg vil gjerne være med på Giwe away:o)
    Fin blogg du har, har fulgt med litt nå og da. Masse inspirasjon og fine bilder :o)

    Hilsen Ingrid G.

    SvarSlett
  84. Heipå deg :-)
    Vil veldig gjerne være med på give away,synes de har så mye fint ,Du har en kjempe innspirende blog ! og utrolig god smak !
    Ha en forsatt god pinse :0)
    Hilsen Barbro (barbro@batex.no)

    SvarSlett
  85. Jeg ELSKER Florence så det er klart jeg vil være med på din giveaway. Kjempefin blogg du har og Pavlovaen ble sikkert kjempegod :-)
    Kos deg siste rest av pinsen!
    Netta

    SvarSlett
  86. Vil gjerne være med på Give Away! Flotte fliser!

    Fortsatt god pinse! Mette

    SvarSlett
  87. Så spennende! Jeg vil gjerne være med i giveawayen. Florence har jo så mye fint! Håper du får en strålende helg videre. :)

    SvarSlett
  88. Jeg vil gjerne være med :) følger spent med på fliseleggingen på kjøkkenet, spennende!
    Ha en fortsatt fin pinse :)

    SvarSlett
  89. Jeg vll gjerne være med! Ha en fin pinse!

    Klem gry

    SvarSlett
  90. Jeg blir gjerne med på give-away!:)

    Lykke til med fliselegging og nyt fridagene!:)

    SvarSlett
  91. Hei og hopp! Bloggen din er topp!

    SvarSlett
  92. så gøy=) Jeg vil være med. Nydelig hjem du har, det blir nok kjempefint med de flisene.

    Hilsen solfrid

    lifeofsunny.blogg.no
    Solfrid83@hotmail.com

    SvarSlett
  93. Jeg er gjerne med på Giveaway!

    Nyt venninnekveld og lykke til med flisene :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  94. Heia! Vil veldig gjerne være med på trekningen. Spennende med flislegging, det blir helt sikkert knallbra!!! Mmm...gleder meg til å se.
    Ha det godt!

    SvarSlett
  95. Fin blogg du har :) Er gjerne med på trekningen jeg.
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett
  96. Likte flisene i gruen din veldig godt, ble skikkelig fint! Likte godt at det ble kontrast fra resten..

    Er gjerne med på give awayen din. Putene på bildet er nydelige... Var innom siden deres tidligere, såå mye fint de har!

    Nyt siste pinsedagen!

    klem

    SvarSlett
  97. Trodde du var ferdig på kjøkkenet.....gruen på kjøkkenet blir kjempelekker. Skikkelig fint med sjakkruter :)
    Vil gjerne være med på give away'n din. Det er bare så mye lekkert hos Florence.
    Klem, Mette

    SvarSlett
  98. Så utrolig lekkert kjøkkenet deres blir. De flisene gjorde susen:)
    Jeg vil veldig gjerne være med på Give Away hos deg:)
    Krysser fingrene for vinnerlykke:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  99. Jeg vil, jeg vil være med i trekkningen. Har alldri hatt noen vinnerlykke men prøver meg. Stadig optimist:-)

    Klem Elisabeths Borg blog

    SvarSlett
  100. Merete Umai 24, 2010

    Hei!
    Pavlova ja - der gav du meg en god ide! Florence har såååå mye fint, jeg blir gjerne med på giveaway igjen :D

    Merete U

    SvarSlett
  101. Jeg vil gjerne være med! Klem

    SvarSlett
  102. Jeg vil også gjerne være med!
    Gry:)

    SvarSlett
  103. Så fint kjøkkene ble med flisene, det gjorde seg. Ja den kaka er farlig god, her lager vi ekstra stor bunn til selskaper. Jeg vil så klart være med i trekningen.

    SvarSlett
  104. Prøver lykken. Blir gjerne med i trekningen.

    SvarSlett
  105. Elisabeth Nmai 28, 2010

    Så hyggelig med giveaway da!

    MÅ legge til at jeg leser bloggen din hver dag og den er veldig inspirerende! Du har et nydelig vakkert hjem! :)

    Klem Elisabeth :)

    SvarSlett
  106. Hei og hopp.
    Jeg vil gjerne bli med på en så fin give a way ja.
    Ønsker deg en riktig så fin helg.

    Randi

    SvarSlett
  107. Jeg slenger meg med i siste liten:)
    Ha en flott helg!
    Randi:)

    SvarSlett
  108. Vil veldig gjerne være med i trekningen! Kjempeflotte premier :-)

    Maria (mail@mariabos.com)

    SvarSlett
  109. Olala for en mysig give away:) Ønsker deg en superduper helg:)Klemmer

    SvarSlett
  110. Heisan
    Jeg vil gjerne være med i trekningen.

    SvarSlett
  111. Jeg og vil være med:)

    Klem Lene

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥