søndag 30. mai 2010

Fra jentene!

En fantastisk fest i går med mye latter, et lite stand-up show og
premier fra Florence! Jeg fikk så utrolig masse flotte gaver i går,
og jeg gleder meg til å vise dere! Putene under er fra en venninne som
driver en malebutikk med litt div interiør som feks disse putene! I
love..
Resten av dagen blir slapp, vi jentene la oss kl 0600 etter å ha rydd
et huset, en liten tekopp på kjøkkenet mens vi så solen komme,
våknet kl 09:30 igjen så begynner å bli litt tung i øynene nå
merker jeg!! Happy søndag!

11 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått, som ble fantastisk vellyk skjønner jeg:)
    Herlig pute, den var flott ♥
    Ble ikke mange timer med skjønnhetssøvn på deg i natt skjønner jeg, så du tar vel snart natta du nå, hihi:)

    Ha en fortsatt strålende søndag i alle fall og en flott, ny uke!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Høres ut som du ble feiret skikkelig! Gratulerer med overstått - deilig å skeie skikkelig ut innimellom:)

    Ha en god søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Hei så flotte puter artig at laget ditt ble vellykket. Vi hadde lag her i går vi også så jeg har ligget ute og sovet halve dagen i dag det er egentlig veldig deilig.
    Gleder meg til å se gavene dine.
    Ha en fin ny uke
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Så nydelig! :-) Herlig på høre kvelden var vellykket!

    Ha en fin kveld ♥
    KLem

    SvarSlett
  5. Gratulerer på etterskudd, så herlig med slike jentekvelder...ha en fin uke

    SvarSlett
  6. Jentekvelder som det
    får man ikke nok av
    veldig inspirerende og hyggelig !!!

    ha en fin søndagskveld ♥

    SvarSlett
  7. Høres ut som en vellykket fest! :) - Og for en superlekker pute - falt virkelig i smak her. Passer jo veldig godt inn hos deg.

    Om du ikke allerede har "tatt kvelden", ønsker jeg den en fortsatt god kveld!

    Pernille

    SvarSlett
  8. Høres ut som dere hadde en fantastisk fest :)

    SvarSlett
  9. Så koselig å lese at festen ble akkurat så vellykket som du hadde håpet!! Kjempefine puter altså, gleder meg til å se resten av gavene :o) Ønsker deg en herlig solfylt dag! Klem

    SvarSlett
  10. Wonderful pictures. The cushion is very nice!
    Have a nice day!

    Hugs Annie

    SvarSlett
  11. Ja, det høres ut som det ble en vellykket fest. Nydelig pute du har fått.
    Ha en fin uke!
    Klem Elizabet

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥