lørdag 15. mai 2010

Gangen er ferdig!

God formiddag!
Bilderas fra gangen i dette innlegget, som jeg nå endelig fikk tid til å legge ut.
Nå begynner det å falle på plass og et skap var virkelig toppen av lykke!
Jeg valgte etter mange runder her hjemme, mørkbeiset..
Min kjære mann ville gjerne ha hvitt, men nå er han så utrolig lykkelig for at
jeg valgte mørkt, og atter en gang kjørte over han når når det gjelder interiøret her i heimen!!
*
Skapdører fikk vi med oss 3 av, men kun 1 dør i riktig høyde. Min kjære mann utvilkler et slags
 varme utslettt med en gang vi entrer IKEA, og uansett hvor mange pølser eller hvor mye sukker jeg gir
han, vet jeg at jeg kun har en liten stakket stund til å geleide han rundt på området, før det er nok!!
Denne gangen klarte jeg å legge fra meg mobilen i tekstil avdelingen på IKEA,
så jeg løper til infoskranken som har ropt meg opp for å redde min stakkars iphone, 
 (som jeg tror ikke kan leve uten meg )
og på de få minuttene har min kjære plukket ut 1 dør a 2.20 og 2 dører a 1.50!!!!
Ikke store forskjellen tenkte han sikkert og så utgangen svakt i det fjerne, sjeleglad for
at han hadde berget seg nok en runde der inne...
 ( det blir nemlig en del runder som husbygger )!!!
Ergo så har vi nå kun en dør montert, og 2 må byttes!!
Deilig er det uansett, og rotet ble borte.
*
I kveld skal vi på hagefest, med nesten 50 gjester, så kryss fingre for vertskapet;
Vi vil ha sol, men regner med en fantastisk kveld uansett!
 Ønsker dere alle en deilig helg.

27 kommentarer:

  1. Lekkert som alltid:)

    God helg til deg:)

    Merete

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint, skapet ser virkelig ut som det "hører hjemme" i gangen hos dere :o) Kjenner veldig godt igjen allergireaksjonene menn får bare de hører ordet Ikea. Jeg pleier av og til å foreslå en lørdag på Ikea bare for å få fornøyelsen av det litt bleke og skremte uttrykket min kjære får. Ikke supersnilt av meg, men ganske artig hi-hi :o) Krysser fingrene for at dere får sol på sommerfesten!! Klem

    SvarSlett
  3. Herlig ♥ Fantastisk flott gang! Og morsom lesing (det syns kanskje ikke mannen din, men, hihi)

    Ha en strålende fest i kveld, hørtes råkult ut!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Den gangen deres er bare så lekker! Hver detalj og finish tar hverandre opp. Gjennomført og kjempe flott!

    Ønsker deg og dine en fin 17.mai feiring, også håper vi på godvær!
    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  5. OI:D 50 stk faktisk! Så kosli da:)

    Syntes gangen er blitt helt nydelig! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å bestemme meg for noenting i vårt fremtidige hus:P Er så mye fint å velge i!

    Ha en kjempe fin lørdag!

    Silje

    SvarSlett
  6. I just have to tell you that your blog is one of my absolute favourites. I can't understand a word of it but the pictures are all I need as your home is simply stunning :-)
    Angex

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint det har blitt i gangen deres. Kjenner meg igjen i IKEA situasjonen du beskriver :D
    Kos dere i kveld med hagefest - og god 17. mai helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  8. Så nydelig gang dere har. :0)
    Kose dere så mye med hageselskapet i kveld.

    Jane.

    SvarSlett
  9. For en flott hall dere har! Jeg har nok sagt det hundre ganger før, men dere har det utrolig fint!:)
    Jeg er enig med deg med de mørkbeiset skapdøeren. De er kjempe fine!
    Kos dere med hageselskap ikveld, her i Arendal regner det..:( Håper dere er mer heldige!

    SvarSlett
  10. Kjenner så utrolig godt til akkurat det der med menn og ikea... hihi. Min er nemlig akkurat likedan! ;) Ble virkelig lekkert med mørke skap hos dere - godt valg! Håper du snart har alle skapdørene på plass, og får nytet godt av å få ting bak "lås og slå". Ha en strålende 17. mai helg så lenge!

    Pernille

    SvarSlett
  11. Flott gang og rålekre møbler detaljer og fliser! Lykke til med festen og god helg! : ))

    Klem Hilde

    SvarSlett
  12. Lekkert! Gangen din er en drøm, helt riktig valg av farge på skapet!
    Ha en kjempe fin 17 mai helg!

    SvarSlett
  13. Det ble kjempe fint :)
    Likte di flise dine veldig godt, hva heter dem og hvor har du fått tak i dem?

    SvarSlett
  14. Kjempelekkert og såå nydelig :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  15. Hei, så fint det ble med skapet der :-) Fin farge også. Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  16. Så utrolig lekkert! Dere har en råflott gang/hall.

    Ha en fin kveld!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  17. Så flott det ble. Et sånt burde virkelig vi hatt også ser jeg. Blir jo så mye rot med mye jakker og sko pluss pluss. Dette må jeg vise mannen.

    På IKEA skulle det vært manneparkering sånn som de har for barna =) menn for menn. Bare å plassere de til vi trenger dem og da er det bare å rope i høytalerne he he he

    SvarSlett
  18. Det skapet der utgjorde en stor forskjell vil jeg nå si. Lekkert og mye mer ryddig;).

    Virker som de fleste har en mann med Ikeafobi, jeg likeså..;).

    Ha en fin 17-maifeiring;-)

    SvarSlett
  19. Nydelig gang! Du velger så flotte farger :)
    Ha en flott nasjonaldag.

    Og så gøy med BlogFrog...

    SvarSlett
  20. Lurt å velge en mørk farge.Skapet passet veldig godt inn der. Det hjalp jo betrakelig dèt..med et skap. Godt å få rot vekk. I skuffer og skap..bare det ikke synes, så kan jeg greit klare meg uten tellekanter i skapene jeg.
    God 17.mai-feiring:)
    Klem, Line

    SvarSlett
  21. Kjenner igjen det med Ikea ja, måtte lese det høyt for mannen og han flirte:)

    Flott hall dere har, virkelig herskapelig!

    Ønsker deg og dine en flott 17.mai feiring!

    Håper solen skinner på oss alle *krysser fingrene*

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  22. Kjempe fint! :)

    Er innom titt og ofte og blir inspirert! :)

    Skal til og bestille garderobe selv og vare rimelig sikker på at jeg ville ha hvit... Men nå er jeg sannelig ikke sikker lenger!

    Ha en fin 17-mai feiring!

    SvarSlett
  23. Utruleg flott det vert hjå dokke. Skapet var kjempefint! Du har ein veldig elegant stil, så kjekt og sjå. Eg er ikkje i nærleiken av å få det så herskapeleg, men alle kan ikkje ha det same.

    Håpar dokke hadde det kjekt i hageselskapet. Det høyrtes forlokkandes ut.

    SvarSlett
  24. Flott gang/hall.Deilig å se farger og kontraster mellom møbler og vegger.

    Jeg tror at jeg har den mannen som er mest allergisk mot IKEA. Løsningen ble at jeg dro inn (noen ganger alene) og fylte opp mange vogner som ble mellomlagret inni butikken. Mannens ankomsttidpunkt var nøye avtalt og da sto jeg der med de første 2 vognene betalt. Mens han lastet opp så hentet jeg og betalte to til. Og sånn fortsatte vi til alle vognene var tatt gjennom kassa og hengeren var full. Tilslutt fylte jeg opp min egen bil. Når jeg kom hjem var hengeren tømt og alle de flate pakkene var pent lagt på avtalt sted.

    SvarSlett
  25. For ein herleg stor hall!! Min hall er som et kott mot dette. Nydelige farger i rommet også, lurer litt på kva fargen på veggen heiter, den var nydelig til både det kvite og det brune. Har du et innlegg om då du malte gangen kanskje?

    SvarSlett
  26. Hei,
    For en flott gang..kan jeg spørre hvilken farge dere har brukt??

    Mvh
    Synne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥