tirsdag 11. mai 2010

Give away

Kjære alle lesere..
*
Trekker vinneren i dag som får en flott Riviera Maison kurv, og litt småtteri on the side!!
Sleng deg gjerne med om du vil delta her!
Lykke til !!
*
Veldig spennende med stolen i forrige innlegg.. den ble lakket i går, så jeg skal sjekke om den er
tørr nok til å trekkes om i dag.. ( mange lysestaker ble også sprayet og de ble superflotte!! ) alt med sort matt blank Quick lakk!
En venninne kom også med den flotteste innflyttningsgaven, en nyyyydelig pute fra Riviera Maison!
Tusen tusen takk.. du er virkelig en knupp frøken A.
Onsdag reiser vi til IKEA og kjøper garderoben til gangen.. Endelig!!!
*
Lykke til og tusen tusen takk for at akkurat du finner glede i min blogg!!

7 kommentarer:

  1. Jeg leser med liv og lyst hos deg, og finner masse inspirasjon! Du har et lekkert hjem, og siden jeg også ELSKER RM så slenger jeg meg selvsagt med her;-)

    Ha en strålende dag!

    Lakka

    SvarSlett
  2. Så spennende med stolen! Vet du om forresten noen annen måte å trekke om stoler som dette på enn å velge nye nagler rundt det hele ? bruker du noe annet å feste med rundt kanten?
    Supert at du legger ut bilder av før og etter, og hvordan du gjør det. Da får jeg masse tips til de jeg har stående her :))

    Ha en fiiin dag!
    God klem fra Line

    SvarSlett
  3. Gratulerer såå mye :O)
    Ikke rart foressten for bloggen din er en virkelig inspirasjonskilde ;O) og det liker maaaange :O)
    Slenger meg med på her jeg også, selv om jeg har null vinnerlykke, kan jo leve i spenningen da i hvert fall til vinneren er annonsert ;O)
    Ha en fortsatt super dag!
    Kirsti

    SvarSlett
  4. Flott blogg og my inspirasjon.
    Jeg slenger meg med:)

    mvh
    Kathrine (kathgudd@frisurf.no)

    SvarSlett
  5. Slenger meg på jeg også. Kjempefin blogg. Veldig
    glad for at du deler så mye med oss andre. Har sagt det før,har hentet en del inspirasjon hos deg. Håper du fortsetter å vise frem huset ditt.
    Både inne og ute.
    mvh Vigdis

    SvarSlett
  6. Im in!!

    Det blir spennende å se resultatet av stolen din når den er klar:)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  7. Gratulerer med "rundt antall lesere" !

    Blir gjerne med i trekning :)

    Hilsen Hanne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥