søndag 9. mai 2010

Happy sunday!!
*
Etter et fantastisk lag i går med hummer og champis, fantastisk grillmat og hjemmelaget
 vaniljeis i et nydelig hjem
 ( du er virkelig flink fru K, jeg få blogge om teppet ditt du har laget DET er verdens fineste !! )
 så sitter vi nå klar til å se søndagsfilm, og type vannrett stilling på sofa.
*
Uken som kommer MÅ vi kjøpe garderobeskap til hallen, IKEA here we come,  male litt ferdig
histen og pisten,og rett og slett pakke ut flere esker med ting og tang.
*
Glass skapene i tv stuen nede er fulle av sengetøy og SKI sko!!? men de
skal fylles med tv-ting som dvd og musikk og ikke minst bøker..
Jeg kjenner at jeg er klar for ny innsats igjen etter uker med latskap,
så jeg håper inderlig jeg blir ferdig til jentelaget i slutten av mai!
*
Noen av dere der ute som har prøvet seg på fliselegging? Jeg har så lyst til å gjøre gruen
 ferdig med fliser så hvor vannskelig kan det være?? Det er jo ikke store biten..  Vet du??
*
God søndag til dere, og en deilig start på uken til dere som starter i morgen!
Vi jentene har fri så vi håper på sol, og kanskje en tur på stoff og stil hadde vært noe..
Aldri vært der, men jeg har noen rokokkostoler jeg gjerne vil trekke om!

4 kommentarer:

  1. Heisann! Jeg har vært med å flislegge flere ganger. Når man har fått målt opp riktig (noe som er den viktigste jobben), så går selve flisleggingen veldig lett. Du som er så flink klarer nok det veldig bra! Gleder meg til å se mer av huset. :) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Høres ut som en svært vellykket kveld igår. Maten hørtes jo aldeles nydelig ut! Det ble en lang dag på oss også, i konfirmasjonen jeg nevnte. Skjortene ble nå strøket og press i dressbuksen ble det til og med ;)
    Godt det enda er noen dager til 17.mai og neste stryking.

    Kos dere i sofaen, det gjør vi også ikveld, vel fortjent før en ny uke setter inn.
    Klem C.

    SvarSlett
  3. ooohh! Nydelig hus, nydelig blogg!

    Ha en god fridag!

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  4. Hei
    Flislegging er ikke vanskelig så lenge det ikke er det største rommet. Bare å hive seg på. Stoff og stil- du trenger god tid, mye fint å kikke på hvis man liker tekstiler. Ellers vil jeg gjerne få lov til å invitere deg som min første gjest på min blogg som jeg åpnet igår:
    http://elisabethsborg.blogspot.com/

    Lykke til med flisleggingen:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥