mandag 3. mai 2010

Litt rart...

Kjære alle lesere..
Nå ser jeg at telleren min plutselig nå straks får 300 000 besøk!!
300 000 besøk på 1 år.. utrolig masse flotte hilsner, masse masse mail og skjønne herlige mennesker som
gidder å bruke tid på meg og mitt.. Tusen takk alle dere som sendte meg varme tanker under byggingen av huset.. Guri for en inspirasjon dere var for meg når det var tøffe dager..
*
Vi må jo feire!!! Håper du vil delta så jeg kan prøve å gi noe tilbake!!
Premien er en gave fra Riviera Maison, og litt " trøstepremier "
*
Lykke til og tusen tusen takk for at akkurat du finner glede i min blogg!!

177 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så moro! Jeg vil GJERNE feire med deg..hihi. Ha en GOD uke :-)

    SvarSlett
  2. Hei:)

    For ett nydelig barnerom, kunne tatt det med meg rett hjem, og sovet der selv ;-D

    Gratulerer med så mange besøkende, ikke overraskende. Bloggen din er alltid like kjekk å besøke, og inspirasjonen tar aldri slutt. Du trenger ikke å tenke på å gi noe tilbake, det gjør du.. hver gang du poster nytt innlegg!

    Stor klem fra Ida

    SvarSlett
  3. ja! jeg vil gjerne delta :) titter ofte innom bloggen din for å få inspirasjon og nye tips! og for et nydelig hus du har bygd! lykke til videre

    SvarSlett
  4. Gratulerer med mange besøk! Jeg er gjerne med..

    Du har en fantastisk blogg, er varm og byr på deg selv og hjemmet ditt.
    Koser meg veldig når jeg besøker bloggen :)

    Tove

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse. Jeg vil gjerne være med jeg.
    Ha en fin kveld

    Tove

    SvarSlett
  6. Bloggen din er bare så bra! Ikke rart du har så mange besøk!

    Og ja... Jeg vil veldig gjerne være med å feire:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Alltid mye inspirsjon å hente hos deg :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med alle de besøkende! Det er deg vel undt. :) Blir gjerne med i feiringen jeg! :)

    SvarSlett
  9. Lillian Hmai 03, 2010

    åh.. jeg ELSKER riviera maison! jeg vil gjerne være med i giveaway. bloggen din er virkelig en feelgood blogg og inspirerende! tomines rom var virkelig flott! :) jeg har ikke blogg selv, men jeg får lyst til å begynne, så koselig å dele med likesinnede:P kjøpte meg speilrefleks i dag og gleder meg til å prøve det ut:D
    huff..jeg skravler i vei.....

    ha en flott kveld videre:)

    vennlig hilsen Lillian H

    SvarSlett
  10. GRATULERER SÅ MASSE!!!!
    Bloggen din er nydelig og inspirerende - så ikke rart den er så godt besøkt!

    Blir gjerne med på feiringen din;)

    SvarSlett
  11. Grattis!!! Du fortjener det, bloggen din er bare helt super. Vil veldig gjerne være med i trekningen.

    SvarSlett
  12. Jeg vil veldig gjerne være med! Og masse gratulerer med alle dine besøk!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  13. Hei ! Nydelig blogg du har og nydelig hus , skikkelig inspirasjonsbombe !!! Klart eg blir med !! KLEM ♥ MILLA ♥

    SvarSlett
  14. Hei !
    Gratulerer med så mange besøk :)))
    Eg er gjerne med på give-away.
    Er innom bloggen din nesten dagleg, og stortrives her :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  15. Gratulerer! Tenk så mange på et år, men jeg skjønner jo det også da (så fint som du har det!!)
    Blir gjerne med på give away.

    Klem Madelen

    SvarSlett
  16. Du ga oss så utrolig mye inspirasjon under husbyggingen. Var så gøy å følge byggingen "live"!

    Slenger meg gjerne med:) Gratulerer så mye med så mange besøkende!

    God kveld!

    Klem

    SvarSlett
  17. Heisann! Gratla! Jeg vil veldig gjerne være med på trekning hos deg!

    Klem fra cccc

    SvarSlett
  18. Ja, såklart må vi feire et så fantastisk besøkstall :-D
    HURRA!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  19. Gratulere☺☺ Deltar GJERNE☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  20. Å ja, jeg vil veldig gjerne være med :)

    Alltid moro å kikke innom for inspirasjon!

    Klem

    SvarSlett
  21. Gratulerer med så mange besøkende. Det er alltid så kjekt å besøke bloggen din, og det var så spennende å følge dere med byggingen av nytt hus.

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  22. Fantastisk flott blogg du har, ein plass ein berre MÅ innom kvar dag!!! :D Gratulera med 300.000!!

    SvarSlett
  23. Hei Tomine!
    Jeg besøker bloggen din hver dag og er alltid like spendt på nyheter:) Jeg håper det er greit at jeg deltar i giveawayen din!? Kanskje dette blir min første lucky'e strike her inne i blogglandia? *ler*
    Gleder meg til å se stolen til lille jenten din bli trukket om! Den er bare sååå nydelig. *misunnelig*. Du er hvertfall en stor innspirasjon for meg:)

    Hilsen meg fra Bergen
    HUSET PÅ HØYDEN

    SvarSlett
  24. Jeg vil veldig gjerne være med.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  25. Jeg oppdaget bloggen din i dag, og jeg har tittet innom flere ganger i løpet av dagen... Du har et nydelig hjem! Gratulererer så mye med 300 000, og lykke til med de neste :)

    SvarSlett
  26. GRATTIS :-))
    Jeg vil gjerne være med og feire :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  27. Kjempe koselig barne rom:o)
    Gratulerer med 300 000!!!!!
    Blir med på trekningen.
    Ha en fortsatt flott uke:D:D

    SvarSlett
  28. Grattis så mye med så mange besøk - du har en flott blogg så jeg skjønner det godt.

    Jeg blr gjerne med på trekning hos deg,
    klem,I

    SvarSlett
  29. Det har vært en glede og spennede og følge deg i byggeperioden. Håper du ikke slutter og blogge selv om huset er ferdig!
    Jeg vil delta på din give away :)

    Ha en fin kveld!

    Ingunn

    SvarSlett
  30. Gratulerer!! Det er veldig mange mennesker det!Det vil jeg gjerne være med på:)
    Du har jo en fantastisk evne til og gjøre det fint rundt deg, også har du jo så fint et BLINK HUS :-)
    Klem J.

    SvarSlett
  31. Følger med bloggen din hver dag. Deilig inspirasjon gir du.
    Gratulerer så mye med så mange besøk.

    Jeg er med.

    Hilsen
    Randi

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne bli med på trekning!!:)

    NYDELIG barnerom! Herlig inspirasjon!:)

    SvarSlett
  33. Bloggen din er en stor inspirasjon og glede å lese. Du har en kjempeflott stil som ikke er lik alle andres. Kjempegøy! Gratulerer så masse med 300 000! Gleder meg til fortsettelsen.

    SvarSlett
  34. Gratulerer med snart 300 000 besøk!
    Jeg er gjerne med og feirer deg :)
    Er innom rett som det er og lar meg inspirere - er ikke noe flink til å legge igjen spor etter meg da...
    Ha en fin kveld videre!

    Mvh Monica

    SvarSlett
  35. Ikke rart fine bloggen din har hatt så mange lesere! ;)
    Gratulerer og hurra for at du feirer. Jeg vil selvsagt gjerne være med!! :)
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett
  36. Gratulerer så masse! Jeg er gjerne med å feirer, bloggen din er en super inspirasjonskilde for meg:) Liker så godt stilen din!
    klem Lotte

    SvarSlett
  37. Klart jeg vil :) Er innom flere ganger i uken og henter masse inspirasjon :)) www.gunnberit.blogg.no

    SvarSlett
  38. Gratulerer med så mange besøk - håper du fortsetter lenge.....

    Klem, Mette

    SvarSlett
  39. Whoo whoo til så mange besøkende, det er imponerende. Men det betyr jo bare at du har en glitrende blogg som mange liker å lese hver dag ;)
    Så klart er jeg med på give away ;)
    Ha en strålende kveld

    SvarSlett
  40. Grattis med jubileet, koselig å kikke innom deg.

    SvarSlett
  41. kathrines76@yahoo.nomai 03, 2010

    Jeg feirer gjerne med deg! Det er flott å kunne surfe innom bloggen din innimellom og hente inspirasjon for ei som bor i et gammelt hus som har vært under kontinuerlig oppussing siden 2006, og ikke er halvferdig enda! Tusen takk for en flott og ikke minst inspirerende blogg!

    Kathrinemor

    SvarSlett
  42. Hei. Du er nokså fersk på leselisten min, men jegliker bloggen din veldig godtog er glad jeg fant deg her inne. Gratulerer med så mange besøkende, det er utrolig mange:-) jeg vil gjerne være med å feire deg:-)

    SvarSlett
  43. Ok, så hiver jeg meg på, selv om jeg vet jeg ikke vinner uansett hihi.. Gratulerer med hele 300 000 besøkende. Det står det respekt av. Nydelig blogg, som jeg alltid må sjekke innom.. Ja, også er jeg fortsatt betatt av hustypen deres, og drømmer om at vi ender opp med det samme.. Vi får se;)

    Ha en flott uke!!!

    SvarSlett
  44. Wow, 300 000, jammen litt av et tall?
    Grattis!

    Nydelig barnerom du viser oss!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  45. Klart mange er innom deg.. :-)
    Og eg er med !!

    SvarSlett
  46. Så flott :) Gratulerer, det tallet står det respekt av! Skjønner det godt da, du har en nydelig blogg!! :) Give away er alltid så kjekt!

    Hilsen fra Tonje i vest :)

    SvarSlett
  47. Gratulerer med så mange besøkende! Du har en flott blogg og et vakkert hus som gjør at det er så trivelig å innom her og kikke. Det har vært spennende å følge med under husbyggingen, og jeg har hentet mye inspirasjon fra bloggen din under oppussingen av kjøkkenet, og renoveringen av badet som vi snart skal til med.
    Vil gjerne være med på give awayen din, og kommer snart tilbake igjen:)

    SvarSlett
  48. God grunn til å feire! Det er jeg med på ;)
    Takk for muligheten!

    lizaros@gmail.com

    SvarSlett
  49. Gratulerer med 300 000 besøkende:) Synes du har en kjempe koselig og inspirerende blogg! Slenger meg gjerne med i giveawayen din:)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klemmer

    SvarSlett
  50. 300 000 på kun ett år...
    Det er jo kjempbra!!!
    Gratulere masse!
    Det er jo et godt bevis på at hjemmet og bloggen din er super
    Keep it up :-)
    Klem

    SvarSlett
  51. Gratulerer med så mange besøkende :) syns du skiller deg ut ifra mange av de andre bloggene ved at du har din egen stil. Hilsen Julie

    julieess@@live.no

    SvarSlett
  52. gratulerer så mye!:) jeg vil gjerne være med!:)
    inspirerende og koselig blogg.

    SvarSlett
  53. jeg skal si det går unna her inne hos deg :))
    Jeg blir gjerne med på trekning ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  54. Gratulerer så mye med så mange besøkende:)
    Elsker bloggen og stilen din og gleder meg til å følge deg videre:)

    Ha en fin uke:)

    Merete

    SvarSlett
  55. Hei c",) Ikke rart du har mange "tittere" En helt lekker stil og et nydelig hus har dere! Klem

    SvarSlett
  56. Heisan
    300000 er mange besøk men de er vel fortjent,må si jeg synes du har en av de fineste bloggene som jeg er innom MASSE inspirasjon,liker stilen din veldig godt.Blir gjerne med på feiringen din.
    Gratulerer masse.
    Klem Anita

    SvarSlett
  57. Gratulerer med vellfortjente 300 000 treff!
    Jeg koser meg hver gang jeg er her inne å leser om alt det spennende du skriver:)

    Jeg blir gjerne med på give away:)

    KLem

    SvarSlett
  58. Gratulerer!

    Kjempeblogg som jeg må ha, bare må ha det.
    Inspirasjon, tips, lekent og herlig.

    Jeg ønsker å bli med.

    Ha en herlig tirsdag.

    -monica-

    SvarSlett
  59. Gretulerer!
    Jeg vil gjerne være med;)

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  60. Gratulerer så mye, men skulle egentlig bare mangle for bloggen din er fantastisk. Jeg er helt solgt, og gleder meg til å komme innom hver dag!

    Ha en flott dag!
    Hilsen Camilla W

    SvarSlett
  61. Gratuler!
    Du har en super blogg,som er til stor inspirasjon.
    Jeg er fast leser av bloggen din, men har nok ikke blogg selv.
    jeg blir gjerne med å feirer med deg.
    Dame fra Lofoten:))

    SvarSlett
  62. Gratulerer med nok et jubileum. Det må være herlig å tenke på at du har klart å glede så mange i løpet av 1 år!! Ønsker deg en herlig dag. Klem
    PS: Det rommet til Tomine er bare rålekkert :0)

    SvarSlett
  63. Jeg har 3 blogger jeg er innom hver dag det er Karnas hus,din og Tines kreative hjørne. Jeg fortjener vel ikke å vinne noe mer på Giwe away enn noen andre men det hadde vært innmari gøy siden jeg snart har bursdag:-)(22 mai)God klem fra meg

    SvarSlett
  64. Gratulerer! :-) Ikke rart, bloggen din er nydelig!

    Klem

    SvarSlett
  65. Gratulerer så mye med 300 000 besøkende. Jeg må inn hit hver dag for å titte, du har en veldig inspirerende blogg! Vil gjerne være med i trekningen din:)

    SvarSlett
  66. GRATTIS! Så hyggelig med så mange besøkende da, og mange flere vil det helt sikkert bli, med en så flott blogg.

    KEEP ON THE GOOD WORK!

    SvarSlett
  67. Gratulerer! Det er fortjent! Du inspirerer masse!!
    Hilsen tone-langerud@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Wow. Bra jobbet ! Gratulerer :)) Jeg vil gjerne være med på din give away :)

    SvarSlett
  69. Gratulere, ja jeg vil gjerne være med på denne.
    Du har en nytelig blogg.

    Klem

    SvarSlett
  70. Hipp hipp hurra for så mange besøkende! Er jo ikke noe rart så flott som denne bloggen er! :)

    Pikerommet var jo bare herlig.. ;)

    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen hos deg.. Så nå krysse jeg alt som krysses kan!

    Ønsker deg og dine en fin fin dag..
    Klem fra meg som snart titter innom deg igjen..

    SvarSlett
  71. Titter ofte innom bloggen din for inspirasjon! :)
    Er selvsagt med på treknig! :D

    SvarSlett
  72. Hei

    Gratulerer så mye med 300.000 besøkende. Blir gjerne med på trekning.

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  73. Jeg får ha Tomines nydelige rom som inspirasjon når jenterommet etterhvert skal fylles med møbler. Makan til jentedrøm!!

    Så spennende med give-away, og gratulerer med jubileumet, fullt fortjent!!

    Hilsen fra Marit (maritnh@live.no)

    SvarSlett
  74. Så morro med så mange beskende!er imponert over at du blogger så ofte,veldig kjekt for oss som flger med bloggen:)

    SvarSlett
  75. Ikke rart det er mye besøk på siden din. Du er kjempelink, og ikke minst flink til å skrive.

    Gratulerer!

    Heidi

    SvarSlett
  76. Gratulere med 300.000 besøkende:-), flott blogg.
    Blir gjerne med på trekningen.

    ann-sylvi.eriksen@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Gratulerer med kjempebra besøkstall :o)
    Jeg fulgte med bloggen din under husbyggingen og synes det var veldig kjekt. Jeg liker stilen din veldig godt. En gave fra RM hadde vært veeeeldig kjekt, min favoritt butikk. Jeg vil være med på giveaway :o)

    SvarSlett
  78. Gratulerer.

    Jeg prøver lykken!

    Ha en fin uke videre.

    vivian

    SvarSlett
  79. Hei!

    Gratulerer med så fine besøkstall! :) Siden ejg har vært med på å lage de vil jeg gjerne være med på feiringen også! Tvi tvi til oss alle!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  80. Grattis!!! Så artig å komme opp til 300 000 besøkende! :) Vil gjerne være med på give away, og feire !! :)

    SvarSlett
  81. Hipp hurra for bloggen din :DD
    Lett en av de aller beste bloggene jeg har sett.
    Gratulerer så mye.

    Klem Siri

    SvarSlett
  82. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med på trekningen!

    SvarSlett
  83. er gjerne med:) nina F

    SvarSlett
  84. Favorittbloggen min på interiør:)
    Blir gjerne med på trekningen!
    Elin

    SvarSlett
  85. hei:) Eg er gjerne med eg! Du har ein fantastisk flott blogg, så moro å fylje deg:)

    SvarSlett
  86. Grattis til deg! Jeg vil gjerne delta!!!
    Kjempefin og inspirerende blogg du har!

    SvarSlett
  87. 300 000 tusen hurra for deg vennen!!

    SvarSlett
  88. GRATULERER:)
    Bloggen din er absolutt verdt så mange besøkende:)slenger meg på give awayen din og krysser fingrene.klem:)

    SvarSlett
  89. Jeg blir så gjerne med på trekning. :) Du har en flott blogg og en særegen (litt eksklusiv) stil jeg virkelig liker. :)

    SvarSlett
  90. gratulerer med så mange besøkende. Du har en fantastisk Blogg, og et rålekkert hjem. jeg vil gjærne være med på give away :)
    klem

    SvarSlett
  91. Hei

    Gratulerer med så mange lesere, jeg skjønner det godt for bloggen din er veldig inspirerende, allsidig, morro og ærlig. Jeg nyter å være på "besøk" hos deg:-)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  92. Gratulerer med så mange bloggbesøk :)
    Imponerende og gjennomført hus dere har!

    Jeg blir gjerne med på trekningen.

    SvarSlett
  93. Gratulerer med så mange besøkende! Du er en inspirasjon selv! Og jeg blir gjerne med!

    SvarSlett
  94. Gratulerer så mye!!! Kos dere i syden:)

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  95. Gratulerer med flotte besøkstall!
    Jeg ønsker selvfølgelig å delta på trekningen din!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  96. Alltid koselig å stikke innom deg på bloggen . Masse fint å se på! Ønsker deg en toppers dag!

    Linn H. fra Stavanger.

    SvarSlett
  97. Gratulerer så masse med så mange besøk, så gøy:o))
    Du har en flott blogg, så jeg skjønner godt at det er mange innom;o))
    Jeg blir veldig gjerne med på give-away'en, spennende!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  98. Tenk at såå mange har tittet innom deg!:) Gratulerer så mye:)
    Jeg slenger meg med på trekningen og krysser fingrene for at gaven blir min:)
    Lykke til med de neste 300 000:)

    SvarSlett
  99. Gratulerer med så mange besøkende! Takk for all inspirasjon:-)

    SvarSlett
  100. Jeg vil gjerne være med på trekning og krysser alt jeg har for at jeg vinner

    SvarSlett
  101. Gratulerer! Ikke rart folk følger med her. Såååå mye fint og spennende :)

    SvarSlett
  102. Denne feiringen vil jeg også være med på :))
    super flott å inspirerende blogg, en favoritt :)

    Kine (nord-trøndelag)

    SvarSlett
  103. Hei!
    gratulerer med jubileumet!! Jeg skjønner godt at du har så mye besøk; du har en suuuuper koselig og inspirerende blog!!

    Gleder meg til alle nye innlegg :) Klem fra Livy

    SvarSlett
  104. Hej!
    Jeg vil også være med :)
    Ha strålende dag!
    Hilsen fra Liv.

    hansen.liv@gmail.com

    SvarSlett
  105. Du har en fantastisk fin blogg! Du er så kreativ og inspirerende:) Gratulerer med så stor respons! Det må være stas! Fortsatt lykke til i huset.... det er artig å følge deg fra utlandet:):) Gleder meg til å være med på trekning!

    SvarSlett
  106. Gratulerer med så mange besøkende! Det er så morsomt å følge deg i prosessen med å bygge og innrede drømmehuset! Jeg håper på vinnerlykke og ønsker deg en strålende mai-dag.

    Klem Christine / dethvitehuset

    SvarSlett
  107. Gratulerer så mye! Er ikke rart, du har en utrolig fin og inspirerende blogg :-) Jeg vil gjerne være med på konkurransen! Hilsen Sara

    SvarSlett
  108. Jeg er innom bloggen din stadig vekk og får masse inspirasjon! :) Jeg vil gjerne bli med på konkurransen! www.gunnberit.blogg.no, mail: Gbj1973@hotmail.com

    SvarSlett
  109. Fantastisk med SÅ mange fornøyde lesere:) Hjertelig til lykke!
    Jeg vil selvfølgelig være med i trekningen!
    MVH Kristine R. abrahamslio@hotmail.com

    SvarSlett
  110. hei,
    jeg vil gjerne være med på feiringen:)du har en nydelig blogg og et flott hus.

    klem vibeche

    SvarSlett
  111. Er innom her flere ganger hver dag. Sååå fin blogg. Elsker møblene dine.
    Blir gjerne med i giveawayen din;-)
    Hilsen Camilla (P.s. Har ikke egen blogg, men følger med på hvem som vinner, så skulle det bli meg kontakter jeg deg).

    SvarSlett
  112. Wow, gratulerer så masse med 300.000 besøk, det blir jeg gjerne med og feirer! Utrolig nydelig hjem dere har.
    Netta

    SvarSlett
  113. Grattis till massa besökare! Inte så konstigt med tanke på hur inspirerande den är. Jag följer din blogg nästan dagligen. Vill gärna vara med i trekningen. Ha det så gott!Och hoppas du fortsätter få inspiration till att blogga mer!
    /Lina (fisklina@hotmail.com)

    SvarSlett
  114. Gratulere så mye!Du har en flott og inspirerende blogg;)
    Vil gjærne være med;)
    Klem C

    SvarSlett
  115. Vil gjerne feire ilag med deg. Og eg er så enig med deg; husbygging er tøft. Du verden for eit slit! Og du har vel gjort det to gongar allereie??

    SvarSlett
  116. Vil gjerne være med og feire jeg også hvis det ikke er for sent. Gratulere med alle som har vært innom! Ikke så rart med tanke på hvor flott blogg du har:)

    SvarSlett
  117. Hei hei. Gratulerer med så mange besøk. Skjønner det godt. Du har ett fantastisk hjem. Vil gjerne feire sammen med deg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  118. Gratulerer med jubileum! Blir gjerne med deg i feiringen :-D

    SvarSlett
  119. Gratulerer med så mange besøk, jeg vil være med.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  120. Takk for koselig blogg som jeg liker å lese.
    Håper på vinnerlykke :-)
    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  121. Henger meg med i siste liten og roper høyt HURRA for deg som har så mange besøkende på bloggen din!!! Gratulerer så mye!..er jo ikke rart når du har så flott blogg da:)

    Ønsker deg en super dag!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  122. Gratulerer med 300.000 besøkende!!!
    Du har en kjempeinspirerende og flott blog,så jeg skjønner at besøkstallene skyter i været:)
    Jeg vil gjerne feire med deg,og slenger meg på her i siste liten.

    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Milla

    SvarSlett
  123. Hei på deg.

    Jeg er med. ;o) Titter ofte innom bloggen din, du viser mye fint.

    Ha en fin dag.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  124. Gratulerer så mye. Vil gjerne være med på trekningen.
    Hilsen HEGE (hegeand2@broadpark.no)

    SvarSlett
  125. Gratulerer med så mange besøkende hos deg:)
    Lekker og inspirerende blogg du har.
    Hiver meg på her i siste liten,og prøver lykken:)

    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Milla

    SvarSlett
  126. Gratulerer så mye med alle bloggbesøkene !Lett å forstå da du har en utrolig flott blogg.
    Jeg blir gjerne med på trekning.
    Ha en super dag:o)

    Mvh
    Ann Kristin

    SvarSlett
  127. for en flott gave, det er klart at jeg er med
    legger meg som følger og!
    klem anita

    SvarSlett
  128. Gratulerer så mye, du har en inspirerende blogg:) Jeg vil gjerne feire med deg!

    SvarSlett
  129. Gratulerer med flott besøkstall.
    Jeg blir gjerne med på trekningen

    SvarSlett
  130. Hei,

    Du har en fantastisk blogg! Gleder meg til hvert eneste nye innlegg :-) Jeg får virkelig lyst til å bygge hus av å lese her...

    Mvh,
    Bjørg

    SvarSlett
  131. Hei! Og gratulerer med så mange besøkende! Jeg vil gjerne feire og delta i trekningen! Dere har faktisk bygget det samme huset som vi har, så det har vært veldig artig å følge bloggen din og se hvordan dere har fått det i deres hjem. Må si at du har utrolig god smak! Alltid kjekt å ta turen innom bloggen din!
    Hilsen Elin
    Mailadresse: gin-fotl@online.no

    SvarSlett
  132. Borghildmai 11, 2010

    Hei - er gjerne med på feiringen :) Gratulerer med så mange lesere!

    SvarSlett
  133. Jeg vil gjerne være med!
    Kjempeflott blogg du har!:)

    SvarSlett
  134. Gratulerer så mye med så mange besøkende :) Ikke rart, du har jo så mye flott og inspirerende å vise frem. Siden jeg elsker Riviera Maison så hiver jeg meg med her. Tvi tvi :o)
    Mvh Aina i sør :)))

    SvarSlett
  135. Hei på deg.
    Jeg prøver lykken på din flotte blogg.
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  136. Gratulerer med så mange besøk!
    Du har en flott blogg som jeg stadig må titte innom!

    SvarSlett
  137. Hei, så spennende! Jeg blir gjerne med i siste liten :-)

    SvarSlett
  138. Gratulerer med mange besøkende. Slenger meg på og blir med i trekningen.
    Hilsen Mary
    harald.j@getmail.no

    SvarSlett
  139. Gratulerer så mye!
    300.000 besøkende på ett år står det virkelig respekt av!!
    Jeg blir gjerne med på giveawayen på din flotte, inspirerende blogg!

    Silje :)

    SvarSlett
  140. Jippi.. Jeg krysser fingre og tær! :)

    SvarSlett
  141. Gratulere med så mange besøk:) 300.000 besøkende på 1 år er sinnsykt bra, men så er du veldig flink på dette da! Både på skriving og bilder :)
    Jeg blir gjerne med på giveawayen din :) Krysser fingrene!

    klem Hege

    SvarSlett
  142. Gratulerer, du har en flott blogg som det alltid er kjekt å lese

    Reidun

    SvarSlett
  143. Får prøve lykken !

    Fin blogg!

    SvarSlett
  144. Hei hei. Jeg vil veldig gjerne være med på trekning og krysser fingrer og tær for at det er jeg som har flaks.
    Hilsen Susanne

    SvarSlett
  145. Gratulerer så mye med så mange besøkende.
    Har sagt dte før, men sier dte igjen, du har en fantastisk blogg:)

    Da krysser jeg bare fingrene for litt flaks også;)

    KLem fra Camilla

    SvarSlett
  146. Jeg vil gjerne feire med deg! :)
    Hilsen ung pike som er svært takknemlig for inspirasjon fra deg!

    g-kooij@hotmail.com

    SvarSlett
  147. Hei på deg,

    Vinnerlykke har jeg sjelden, men den som intet våger...osv., og dessuten Riviera Maisons kurvserier er jeg en stor tilhenger av. Kjempeglad i bloggen din og. Fortsatt fin tirsdag ønskes fra nord, hvor sola skinner og fuglene synger - og da er livet godt å leve.

    Hilde

    SvarSlett
  148. Heia! gratulere me 300000 besøkende!!!
    Æ vil gjerne være me på give away!!
    Trine

    SvarSlett
  149. Hei!!!

    GRATULERER SÅ MYE MED DE 300000!!!

    Ikke så rart egentlig, med en så vakker og inspirerende blogg.

    Jeg blir gjerne med på Giveawayen og håper å bli den heldige.

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  150. Heisann,

    Så ikke dette før nå jeg, men grattis med så mange besøkende da gitt! Ikke rart, mye flott å se hos deg, er stadig innom selv :) Og give-away er jo alltid superstas!

    Heidi

    SvarSlett
  151. Jeg hiver meg med :-), gratulerer med gode besøkstall også!

    Nina

    SvarSlett
  152. Jeg har fulgt deg gjennom husbygging og fått MASSE inspirasjon fra deg!! :) Vil gjerne feire med deg til tross for at jeg selv ikke har blogg.

    Lykke til og GRATULERER med såååå mange lesere :)

    SvarSlett
  153. Du har så mye vakkert i huset ditt, at jeg blir nødt til å innom deg hver gang åpner bloggen. Får masse gode tips av bildene du viser.
    Jeg elsker Riviera Maison og vil gjerne delta i giwe awyen din. Jeg håper at jeg er kjempe heldig og vinner.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  154. hei jeg er gjerne med. leser bloggen din fast.
    skj

    SvarSlett
  155. Hello,

    i love a Givaway.
    You blog gieve me very menny idee's

    greatings send your Conny

    SvarSlett
  156. Hei
    Jeg vil gjerne bli med på Giveawayen.
    Du har en så utrolig fin blogg. og et helt nydelig hjem.
    Ha en strålende dag.
    Klem fra Ann-Christin

    SvarSlett
  157. Gratulerer så mykje :)) Er innom bloggen din heile tida. Har lagt den til på favorittlista mi ;))
    Klem...

    SvarSlett
  158. Eg vil vere med!
    Gratulerer med så mange besøkande:)
    Du er flink!
    Klem Anne

    SvarSlett
  159. Oj..her var det mange som ville bli med - nok et tegn på hvorfor/at du har mange besøkende,det er ikke så rart da :o)

    mvh anne

    SvarSlett
  160. Såklart jag är med! Hur har jag kunnat missa detta!? Stort grattis till alla besök! Kram Alexandra

    SvarSlett
  161. jeg vil gjerne slenge meg på giveaway:) sitter hjemme med foten i fatle og er sykemeldt ut uka... :( men da får jeg tid til å blogge og kose meg med å lese om hva dere finner på:) du har virkelig en fin og inspirerende blogg:)

    ha en fin dag;)

    SvarSlett
  162. Hei, hei og gratulerer! Jeg hiver meg med i siste liten!

    SvarSlett
  163. Hei og Hurra .. og gratulerer med så mange besøk. Flott side ! -leser og suger til meg krative tips.

    Vil gjerne hive meg med på give away.

    Klem Heidi :-)

    SvarSlett
  164. Gratulerer, lykke til videre, blir inspirert av hva du gjør i huset ditt:-) verdt høyt besøkstall!
    Marthe

    SvarSlett
  165. Gratulere så mye med sååååå mange besøk : ) Du har en flott blogg, så det er ikke så rart : )
    Klem Tove

    SvarSlett
  166. hei hei1 Gratulerer så masse med 300 000 besøkende! En herlig og inspirerende blogg!

    Ha en fin dag - spennende med trekning

    Klem Eva

    SvarSlett
  167. Gratulerer så mye. Lykke til og ha en fin uke
    Britt Eva

    SvarSlett
  168. Hei

    Jeg slenger meg gjerne med jeg. Er innom og leser titt og ofte, og får masse inspirasjon av det flotte hjemmet ditt.

    SvarSlett
  169. Gratulerer!! Wow, 300.000
    Med en slik fantastisk blogg er det ikke rart mange er innom! Du er så flink til å legge inn innlegg,jeg er like spent hver dag. Lykke til videre...

    SvarSlett
  170. Gratulerer!! Jeg kikker alltid innom bloggen din, mye fint å se:)

    SvarSlett
  171. Gratulerer med 300 000!
    Blir gjerne med. Leser ofte hos deg.
    hilsen Monica

    SvarSlett
  172. gratulerer!
    Er gjerne med i trekningen!
    -Trude

    SvarSlett
  173. jeg blir gjerne med...er innom her støtt og stadig..kjempe fin blogg og innhold :)
    da får jeg håpe vinnersjansen er med meg!
    hilsen m

    SvarSlett
  174. Heia! Hiver meg med i siste liten:) Stadig innom bloggen din:)

    Klem Margit

    SvarSlett
  175. Hei, gratulerer med besøksrekord!
    Du har et kjempefint hus, liker virkelig stilen din.
    Hilsen Guro.

    SvarSlett
  176. Gratulerer med maaange besøkende! Det er ikke merkelig, med en så fin og inspirerende blogg! :) Jeg blir gjerne med på feiringen! ;)

    SvarSlett