søndag 2. mai 2010

Tomines rom

For et nydelig vær det har vært i dag.. Helt utrolig nydelig.. som seg hør og bør i mai mnd.
Vi har hengt opp lyskrone i dag, og gjør litt småtteri som vi gidder..
Pulten byttet vi til oss fra en venninne, og Tomine storkoser seg med
egen tegnepult på rommet..
Barna kommer straks hjem igjen så da er søndagskvelden kun til kos!
Jeg forbereder meg bittelitt til jentelaget jeg skal ha i slutten av mai, og jeg
gleder meg enormt.. Fest med jentene er aldri dumt!
*
En god søndag til dere som er innom bloggen, og tusen takk for alle hilsner..
Jeg prøver å rekke innom dere alle, men jeg vet jeg henger litt etter!
I morgen har vi jentene her i huset fri, så vi håper på sol for da drar vi til
Hadeland Glassverk og nyter en deilig lunsj og litt interiør.

23 kommentarer:

  1. Herlig jenterom! Fantastisk dukkehus hun har..helt nydelig!!

    SvarSlett
  2. Det rommet var ei prinsesse verdig☺ Kjempefint♥

    Håpe du har ein fin søndag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Så koselig rom, kjempefine møbler, her koser hun seg nok masse!!

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  4. Herligheten, for et flott rom ♥ Der er jeg sikker på at hun stortrives:o))
    Og DET dukkehuset da, wow ♥
    Øsnker deg og dine en strålende, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. For et nydelig prinsesserom! Regner med søte Tomine er godt fornøyd med rommet sitt!!!

    SvarSlett
  6. For et herlig jenterom skikkelig koselig.
    Ønsker deg en fin dag på glassverket i morgen.Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Så koselig barnerom du har laget i stand?
    Skjønner godt at hun trives her inne.
    Nydelig er det...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  8. Å du og du for et nydelig jenterom !!!
    ja her skjønner jeg at Tomine koser seg :)))
    Vakkert og en prinsesse verdig...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. For et utrolig nydelig pikerom!
    Kos dere masse på Hadeland Glassverk, jeg sender med dere masse godvær =)

    Klem C.

    SvarSlett
  10. Gud for et lekker rom! Wow.. sier jeg bare!
    Den stolen var så fin! Er det lov og spørre hvor den er kjøpt :)

    Ha en fortsatt fin dag!

    Ingunn

    SvarSlett
  11. Heldige Tomine som har så flott rom, med stor plass å boltre seg på.
    Kos dere på Hadeland i morgen. Hørtes kjempekoselig ut.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  12. oj oj, for et nyyydelig rom.. inspirasjon til tusen :)

    SvarSlett
  13. Utrolig flott! Liker absolutt ALT!
    Ha en finfin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  14. Herlig jenterom da -Fantastico :o)

    SvarSlett
  15. For et nydelig jente-rom:) Kan jeg spørre om hvor dukkehuset er fra?
    Kos dere med fridagen deres, håper på godvær for dere:)

    SvarSlett
  16. Tomines rom er jo bare kjempe lekkert... er vel alle småjenters drøm med mange av de flotte detaljene dere har der.

    Ha en fin søndag du også.

    Klem

    SvarSlett
  17. Så koselig barnerom, forstår godt at Tomine koser seg der! Det dukkehuset er jo bare en drøm, jeg vil også ha sånn.... :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  18. Nydeligste jenterommet jeg noen gang har sett! Men hvor ble det av den flotte himmelen til sengen? Måtte P skru en ny krok?! Hihi:)

    SvarSlett
  19. Fantastisk prinsesserom!

    -monica-

    SvarSlett
  20. Ja, i dag har det vært nyyyydelig! Vi har kost oss på sjøen:)

    Wow! Så flott prinsesserom Tomine har!! Kjempe-lekkert!

    Ha en super ny uke:)

    Klem klem
    Anette

    SvarSlett
  21. L E K K E R T pikerom!!!!!!! Ikke så me mer å si om den saken rett og slett ;). Kos dere på Hadeland Glassverk i morgen :)

    SvarSlett
  22. Kjempekoselig rom du har laget til Tomine! Jeg likte det skrivebordet kjempegodt!! Dessuten en perfekt farge..den varmet opp rommet liksom.
    Ønsker deg en knallfin ny uke!
    God klem fra Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥